Ο Μαξ Φερστάπεν έδωσε την απάντησή του στο Grand Prix της Ιαπωνίας και αυτή ήταν ηχηρή, καθώς τερμάτισε στην πρώτη θέση, αφήνοντας τις δύο McLaren πίσω του!
Η αλήθεια είναι ότι οι δύο πρώτοι αγώνες της εφετινής Φόρμουλα 1, σε Αυστραλία και Κίνα, κατά σειρά, έδειξαν ένα σοβαρό προβάδισμα των McLaren έναντι του ανταγωνισμού τους, με πολλούς, ήδη, να έχουν βιαστεί και να έχουν χρίσει ως πρωταθλητή τον Λάντο Νόρις.
Που, φυσικά, ακόμη κι αυτό σχετικό θα ήταν στην περίπτωση της βρετανικής ομάδας, από τη στιγμή που η ίδια δεν ξεχωρίζει Νο1 και Νο2 οδηγό, με αποτέλεσμα, πολλές φορές, να έρχεται σε ρήξη οι Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι, πράγμα που, σε καμία περίπτωση, δεν είναι προς όφελος ούτε των ίδιων, αλλά ούτε και της ίδιας της McLaren.
Σε κάθε περίπτωση, είναι επιλογή της και μένει να φανεί, αν θα δικαιωθεί ή όχι στο τέλος. Όμως, σε ημέρες όπως αυτή στην Ιαπωνία, όπου ο Μαξ Φερστάπεν κέρδισε και κατέδειξε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το ότι θα είναι και φέτος σκληρός διεκδικητής του τίτλου, άπαντες μπορεί να αναθεωρήσουν.
Ο Ολλανδός ήταν εντυπωσιακός από την ημέρα των κατατακτήριων δοκιμών, δηλαδή από το περασμένο Σάββατο, και αυτό δεν θα μπορούσε επουδενί να αλλάξει, δεδομένης και της εμπειρίας που έχει συνθήκες αγώνα και πίεσης.
Με άλλα λόγια, κατάφερε να εκμεταλλευτεί στο έπακρο την pole position την οποία κατέκτησε, όσο κι αν και οι δύο McLaren που τον ακολουθούσαν τον πίεσαν μέχρι εκεί που δεν πήγαινε, προσπαθώντας να του… κλέψουν τη νίκη.
Η μαεστρία του Φερστάπεν και το πόσο πολύ έχει δέσει ο ίδιος με αυτό το μονοθέσιο φάνηκε ξανά και από τη θέση που κατέλαβε ο teammate του, που δεν ήταν πια ο Λίαμ Λόουσον αλλά ο Γιούκιο Τσουνόντα, που ήρθε να τον αντικαταστήσει, με τον Λόουσον να επιστρέφει στην RB.
Ο Ιάπωνας, παρά την αποθέωση που γνώρισε από τους συμπατριώτες του, τερμάτισε στη δωδέκατη θέση του grid, ακριβώς πίσω από τον Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος, για ακόμη έναν αγώνα, δεν κατάφερε να βαθμολογηθεί, με την Aston Martin να δείχνει ότι, αυτήν τη στιγμή, είναι πολύ μακριά από τον στόχο του πρωταθλητισμού που έχει θέσει.
Την πεντάδα έκλεισαν οι Σαρλ Λεκλέρ και Τζορτζ Ράσελ, των Ferrari και Mercedes αντίστοιχα, έκτος ήταν ο Κίμι Αντονέλι, επίσης, της Mercedes, έβδομος ο Λιούις Χάμιλτον της Ferrari, όγδοος, η μεγάλη έκπληξη, Ισάκ Χατζάρ της RB, ένατος ο Αλεξάντερ Άλμπον της Williams και δέκατος ο Όλιβερ Μπέαρμαν της Haas.
Τώρα το τι συμπεράσματα μπορούν να βγουν για την πορεία των οδηγών και των ομάδων από εδώ και πέρα στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 είναι εντέλει μία πολύ σχετική κουβέντα και, ίσως, είναι και πολύ νωρίς για να διατυπωθούν απόψεις.
Το μόνο σίγουρο, λοιπόν, είναι ότι τα πάντα μοιάζουν ικανά να αλλάξουν από τη μία στιγμή στην άλλη, διότι, κυρίως, η Red Bull μπορεί να μην μπορεί να βρει έναν άξιο ομόσταβλο για τον Φερστάπεν, διότι έτσι όπως έχει κατασκευάσει το αυτοκίνητο είναι απλά… κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του Ολλανδού, ωστόσο δεν είναι… διαλυμένη ομάδα.
Ναι μεν πολύ δύσκολα, χωρίς δεύτερο οδηγό που να της δίνει βαθμούς, θα μπορέσει να κατακτήσει τον τίτλο των κατασκευαστών, όμως εξίσου δύσκολα φαίνεται πως και ο Φερστάπεν θα τεθεί (αν τεθεί, δηλαδή, και δεν το κατακτήσει και πάλι) εκτός διεκδίκησης του τίτλου των οδηγών!
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.