Και ο δεύτερος αγώνας της Φόρμουλα 1, το Grand Prix της Κίνας, ήταν εντυπωσιακός, με μία McLaren να κερδίζει ξανά, τούτη τη φορά ήταν αυτή του Όσκαρ Πιάστρι.
Είναι γεγονός ότι η Sprint Race, που προηγήθηκε αυτήν την εβδομάδα, συμπεριλαμβανομένων και των κατατακτήριων δοκιμών για αυτήν, «θόλωσε» κάπως το μήνυμα που πήγε εξαρχής να γραφτεί την περασμένη εβδομάδα, στην Αυστραλία.
Και τούτο διότι, την περασμένη εβδομάδα, ήταν ένα τριήμερο, όπου, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, ο Λάντο Νόρις έκανε ό,τι… ήθελε μέσα στην πίστα, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών ή οτιδήποτε άλλο, αντέχοντας και στην πίεση που του άσκησε στο φινάλε ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull του.
Για την ακρίβεια, η βρετανική ομάδα έδειχνε να βρίσκεται στον δικό της αγώνα, κάτι που θεωρήθηκε ως «ύποπτο» από τους αντιπάλους της, αφήνοντας αιχμές για παρατυπίες της εν ενεργεία πρωταθλήτριας ομάδας.
Μέσα σε λιγότερο από μία εβδομάδα, ωστόσο, τα πράγματα άλλαξαν. Πιο συγκεκριμένα, αρχής γενομένης από τις κατατακτήριες δοκιμές της Sprint Race, η Ferrari έδειξε μία ανέλπιστα μεγάλη δυναμική, με τον Χάμιλτον, επτάκις παγκόσμιο πρωτάθλημα, να πανηγυρίζει την πρώτη του νίκη με τα χρώματα της νέας του ομάδας, έστω και σε αυτόν τον… κουτσουρεμένο αγώνα.
Μία νότα αισιοδοξίας και άπαντες ανυπομονούσαν για τον κυρίως αγώνα της Κυριακής…
Κι όμως! Στις κατατακτήριες δοκιμές του αγώνα, πλέον, η McLaren παρουσίασε ξανά το γνωστό κυριαρχικό πρόσωπό της, αλλά με πρωταγωνιστή, τούτη τη φορά, τον Πιάστρι και όχι τον Νόρις, κάτι που δείχνει ότι δεν υπάρχει δα και το ξεκάθαρο Νο1 μέσα στην ομάδα, αλλά οι δύο αυτοί οδηγοί θα παλέψουν στα ίσα μάλλον για την κατάκτηση του τίτλου.
Την τελευταία, βέβαια, φορά που η βρετανική ομάδα άφησε τους οδηγούς της να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους δεν πήγε και… πολύ καλά, καθώς ήταν πίσω στο 2008, όταν ο νεοφερμένος, τότε, στην ομάδα, δις παγκόσμιος πρωταθλητής, Φερνάντο Αλόνσο, ήταν teammate με τον rookie, Λιούις Χάμιλτον, και οι μεταξύ τους μάχες στοίχιζαν συχνά σε πόντους ομαδικά για τη McLaren.
Εν πάση περιπτώσει, επιστρέφοντας στο διά ταύτα, ο Πιάστρι ήταν εντυπωσιακός στις κατατακτήριες, με τον Τζορτζ Ράσελ της Mercedes δεύτερο και τον Νόρις τρίτο. Στην τέταρτη θέση ο Φερστάπεν, με τις Red Bull να δείχνουν υστέρηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε αυτό το Grand Prix.
Ο αγώνας εκτυλίχθηκε όπως θα τον περίμεναν οι φίλοι της βρετανικής ομάδας, με τον Νόρις να προσπερνάει τον Ράσελ, την ώρα που ο Πιάστρι έφυγε μόνος μπροστά σε έναν δικό του αγώνα. Το «1-2» έγινε για τους πρωταθλητές, με τον Φερστάπεν να ελαχιστοποιεί και πάλι όσο μπορούσε τις απώλειες για να τερματίσει τέταρτος.
Μόνο που τώρα δεν βρίσκεται αυτός μπροστά στην κατάταξη για να του κάνει απλώς το να ελαχιστοποιεί τις απώλειες. Είναι φανερό ότι η Red Bull πρέπει να βελτιωθεί άμεσα, αν δεν θέλει να πει πρόωρο «αντίο» στη διεκδίκηση του εφετινού τίτλου.
Επίσης, η Ferrari, που έτσι κι αλλιώς δεν είχε δείξει και τόσο δα σπουδαία δυναμική στον αγώνα, είδε τους δύο οδηγούς της να τιμωρούνται μετά τη λήξη του αγώνα και να αποκλείονται, πράγμα που σημαίνει ότι χάθηκε και η όποια βαθμολόγηση είχαν πάρει!
Από το ναδίρ στο ζενίθ και τούμπαλιν, λοιπόν, τα πράγματα για τη «σκουνερία», η οποία καλείται να βρει τη σταθερότητά της, αν δεν θέλει να γράψει ακόμη μία «χαμένη» χρονιά στη σύγχρονη ιστορία της, έστω και με τον σπουδαίο Λιούις Χάμιλτον πια στο τιμόνι της…
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.