Ως γνωστόν, σημαντικοί κανόνες θα αλλάξουν στη Φόρμουλα 1 από το 2026 και αυτό είναι κάτι που βάζει σε σκέψεις πολλές από τις ομάδες του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος.
Αναμφίβολα, η ομάδα που κυριαρχεί ξανά τα τελευταία χρόνια στο πρωτάθλημα είναι η Red Bull, η οποία διανύει περίοδο δεύτερης... δυναστείας, με τον Μαξ Φερστάπεν ως κορυφαίο της οδηγό, όπως, δηλαδή, συνέβαινε ακριβώς με τον Σεμπάστιαν Φέτελ από το 2010 έως το 2013.
Μπορεί, το 2024, ο Ολλανδός να στέφθηκε μεν παγκόσμιος πρωταθλητής, αλλά οι «ταύροι» να μην τα κατάφεραν στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, ωστόσο αυτό είναι κάτι που οφειλόταν κυρίως στην αδυναμία του Σέρχιο Πέρεζ να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που υπήρχαν γύρω από αυτόν και να δώσει πόντους στην ομάδα του, σε μία περίοδο στην οποία οι ανταγωνιστές της έπαιρναν πόντους και από τους δύο οδηγούς τους.
Εξ ου και ο Μεξικανός αντικαταστάθηκε από τον Λίαμ Λόουσον, ο οποίος ήταν οδηγός της θυγατρικής ομάδας της, ευελπιστώντας ότι με τον τρόπο αυτό θα έχει ένα, αν μη τι άλλο, ισορροπημένο δίδυμο, με τον Φερστάπεν, βέβαια, και πάλι να είναι ο πρώτος οδηγός.
Άλλωστε, ένα εξάρτημα που είχε στα μονοθέσιά της η McLaren, έχει τεθεί πλέον εκτός κανονισμών, όπερ σημαίνει ότι η βασική αντίπαλος της Red Bull για τον τίτλο χάνει, ίσως, ένα σημαντικό μέρος της δύναμής της.
Το βασικό, τώρα, είναι να αποφασίσουν οι «ταύροι» το τι θέλουν να κάνουν και πώς να πορευτούν το 2025, δεδομένου ότι οι κανονισμοί και μαζί και οι ισορροπίες μεταξύ των ομάδων θα αλλάξουν το 2026. Διά στόματος του τεχνικού τους διευθυντή, Πιέρ Βασέλ, τονίζουν ότι δεν μπαίνουν σε σκέψεις, τουλάχιστον αρχικά, να «κάψουν» την εφετινή χρονιά: «Η άσκηση ισορροπίας αυτή θα εξαρτηθεί εν πολλοίς και από το τι θα βρεις. Αν βρεις πολλές καινοτομίες για το 2026, τότε μπορεί να μπεις στον πειρασμό να ρίξεις τις προσπάθειές σου περισσότερο στο 2026.
Όμως, αν έχουμε την ευκαιρία να διεκδικήσουμε τον τίτλο του 2025, και νομίζω ότι θα την έχουμε, τότε δεν μπορείς ποτέ να πετάξεις στα σκουπίδια ένα πρωτάθλημα. Θα είναι δύσκολη απόφαση, αναμφίβολα. Θα ξεκινήσουμε με μία συγκεκριμένη στρατηγική τη χρονιά, και υπάρχει τεράστια πιθανότητα η στρατηγική αυτή να αλλάξει».
Αναμφίβολα, αυτός που κόντραρε περισσότερο απ’ όλους τον Μαξ Φερστάπεν κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς ήταν ο Λάντο Νόρις, με τον οδηγό της McLaren να κάνει τεράστια προσπάθεια και να πλησιάζει κατά πολύ τον Ολλανδό πρωταθλητή, αγχώνοντάς τον κιόλας σχετικά με τον έκβαση του τίτλου.
Κατά βάση, πέρυσι, ο λόγος που δεν κατάφερε ο Βρετανός να κατακτήσει τον τίτλο είναι διότι ο Φερστάπεν είχε δημιουργήσει τόσο μεγάλη διαφορά στο πρώτο μισό της σεζόν, η οποία, έτσι κι αλλιώς, θα μπορούσε να ανατραπεί πάρα πολύ δύσκολα. Η McLaren ανέτρεψε τη διαφορά της από τη Red Bull, διότι έπαιρνε πόντους και από τον Όσκαρ Πιάστρι.
Μάλιστα, ακόμη ένα στοιχείο που στάθηκε τροχοπέδη στην όλη προσπάθεια του Νόρις είναι ότι εξαρχής η βρετανική ομάδα δεν τον είχε ορίσει ως πρώτο οδηγό, με τον Πιάστρι να μην δέχεται τον ρόλο του δεύτερου και να ανταγωνίζεται σε πλείστες όσες περιπτώσεις τον teammate του.
Εν πάση περιπτώσει, αυτά αφορούν την περσινή χρονιά, διότι φέτος περιμένουν άπαντες η McLaren να είναι δυνατή από το ξεκίνημα.
Μάλιστα, ο διευθυντής της, Αντρέα Στέλα, τονίζει σχετικά: «Η βασική υστέρηση βαθμών για το πρωτάθλημα μεταξύ του Λάντο και του Μαξ προέκυψε από τους πρώτους αγώνες της χρονιάς. Κατά συνέπεια, αυτό είναι το σημείο αναφοράς για μένα σχετικά με την απόδοση του αυτοκινήτου, διότι αν πάμε πίσω στον αγώνα του Μπαχρέιν (σ.σ. τον πρώτο του 2024) είχαμε πιθανότατα το τέταρτο σε απόδοση αυτοκίνητο, εκείνη τη στιγμή, μέχρι που παρουσιάσαμε το αναβαθμισμένο στο Μαϊάμι. Από το Μαϊάμι και μετά η διαφορά μεταξύ του Μαξ και του Λάντο (σ.σ. Νόρις) παρέμενε αρκετά σταθερή. Αυτό είναι το πρώτο συμπέρασμα. Πρέπει να δώσουμε στον Λάντο και στον Όσκαρ (σ.σ. Πιάστρι) ένα αυτοκίνητο ανταγωνιστικό και ικανό να διεκδικεί θέσεις στο βάθρο από την πρώτη στιγμή».
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.