Ήταν μία μάχη για γερά νεύρα! Η νίκη του Τζορτζ Ράσελ στο Grand Prix του Μόντρεαλ προκαλεί νέο μεγάλο ενδιαφέρον στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 και προκαλεί νέα ερωτηματικά για τις δυναμικές των ομάδων.
Όλο το τριήμερο οι Mercedes ήταν οι απόλυτες κυρίαρχες στο Μόντρεαλ και να που κατάφεραν να επιβεβαιώσουν αυτή τους την κυριαρχία, με τον Ράσελ να πετυχαίνει την πρώτη του εφετινή νίκη και μάλιστα με περισσή άνεση, καθώς είχε… ελάχιστο ανταγωνισμό και αυτόν όχι από τις McLaren, όπως ίσως θα περίμενε κανείς, αλλά από τη Red Bull του Μαξ Φερστάπεν.
Ο Ολλανδός, σε μία σεζόν που είναι φανερό πως δεν έχει καλό αυτοκίνητο στα χέρια του, τουλάχιστον τόσο καλό ώστε να διεκδικεί σε κάθε αγώνα την πρωτιά, το πήγε και πάλι πέρα από τα όριά του, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση και αποδεικνύοντας, για ακόμη μία φορά, γιατί είναι τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής, αλλά και γιατί δεν θα παραδώσει έτσι εύκολα τα ηνία στον επόμενο.
Αν τα παραδώσει κιόλας, διότι η εικόνα των McLaren στον Καναδά μόνο ως ανησυχητική θα μπορούσε να ειδωθεί από τους φίλους της ομάδας, διότι ξεκάθαρα ήταν η δεύτερη και, ανά στιγμές, και η τρίτη ταχύτερη ομάδα στον αγώνα, αφού και η Ferrari του Σαρλ Λεκλέρ έμοιαζε πιο γρήγορη.
Δεδομένου τώρα του γεγονότος ότι όλο αυτό μεταφράστηκε και στους βαθμούς που πήραν οι οδηγοί, αλλά και το γεγονός ότι, έτσι κι αλλιώς, η διαφορά των Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις από τον Φερστάπεν δεν ήταν μη αναστρέψιμη, μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι όλα είναι ανοιχτά!
Ακόμη και για τον Ράσελ είναι τα πάντα ανοιχτά, γιατί όχι από τη στιγμή που η Mercedes έχει αναβαθμιστεί τα μάλλα σε σχέση με το ξεκίνημα της σεζόν, ενώ ακολουθούν και αγώνες που θα γίνουν σε πίστες με χαρακτηριστικά αντίστοιχα αυτών της πίστας του Καναδά, όπως για παράδειγμα αυτή της Αυστρίας.
Έτσι, από εκεί που οι υποψήφιοι πρωταθλητές για εφέτος ήταν τρεις, με τον τρίτο να έδειχνε να είχε μείνει πολύ μακριά μετά από το… φιάσκο της Βαρκελώνης (ο λόγος για τον Φερστάπεν και το λάθος που έκανε στην Ισπανία που τον έριξε στη δέκατη θέση), μετά από τον αγώνα στο Μόντρεαλ μπορούμε να πούμε ότι ίσως οι υποψήφιοι νέοι πρωταθλητές γίνουν τέσσερις, καθώς κοντά στους Πιάστρι και Νόρις επιστρέφει ο Φερστάπεν και σιγά-σιγά ίσως έρθει και ο Ράσελ.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Βρετανός μετράει 136 πόντους, απέχει 19 από τον Φερστάπεν, 40 από τον Νόρις και 62 από τον Πίάστρι.
Για πρώτη φορά εφέτος, η McLaren είδε τη στρατηγική του να κρατάει ίσες αποστάσεις σε όλες τις περιπτώσεις μεταξύ των δύο οδηγών της να μην δουλεύει έτσι ακριβώς όπως την είχε στο μυαλό της, καθώς ο Νόρις, στην προσπάθειά του να περάσει τον Πιάστρι – σε ένα σημείο βέβαια στο οποίο δεν προβλεπόταν προσπέραση – έπεσε πάνω του, κατέστρεψε το μονοθέσιό του και έτσι αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα.
Είναι προφανές ότι φταίει τόσο ο ίδιος όσο όμως και η ομάδα του, καθώς θα έπρεπε να δώσει «εντολή» στον Πιάστρι να τον αφήσει να περάσει, από τη στιγμή που εκείνος ήταν φανερά ταχύτερος και θα μπορούσε ίσως να διεκδικήσει και κάτι παραπάνω και για την ομάδα μέχρι το τέλος του αγώνα.
Στους πρώτους αγώνες, ο Φερνάντο Αλόνσο υπέφερε, καθώς χρειάστηκε να έρθει το Grand Prix της Βαρκελώνης για να πάρει την ένατη θέση και να βαθμολογηθεί. Στον Καναδά τερμάτισε έβδομος. Μήπως αυτό δείχνει κάτι και για τυχόν προοδευτική βελτίωση της Aston Martin;
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.