Οδηγοί και ομάδες προετοιμάζονται με πυρετώδεις ρυθμούς ενόψει του Grand Prix της Φόρμουλα 1 στο Μόντρεαλ, το οποίο αναμένεται και αυτό με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Είναι γεγονός ότι με ελάχιστες εξαιρέσεις εφέτος, οι περισσότερες μάλιστα εκ των οποίων αφορούν τις κατατακτήριες δοκιμές, τα μονοθέσια της McLaren είναι αυτά που κυριαρχούν στο grid του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος, με τον Όσκαρ Πιάστρι να δεσπόζει στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα με 186 βαθμούς και τον Λάντο Νόρις να ακολουθεί από κοντά με 176.
Η βρετανική ομάδα, όπως είναι προφανές, έχει αποσπαστεί πολλούς πόντους από τις αντίπαλές της και στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, καθώς είναι πρώτη με 362 πόντους ενώ η δεύτερη Ferrari έχει 165.
Ευνόητο είναι, λοιπόν, η McLaren να θέλει να συνεχίσει τοιουτοτρόπως και κατά την υπόλοιπη σεζόν, αρχής γενομένης από τον αγώνα του Καναδά, όπου η λογική λέει πως είναι ξανά το μεγάλο φαβορί.
Πρόκειται, πάντως, για έναν αγώνα στον οποίο όλη η πίεση θα είναι πάνω στον Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος λόγω της ποινής που δέχθηκε στη Βαρκελώνη και του γεγονότος ότι τερμάτισε μόλις δέκατος στον βαθμολογικό πίνακα μπορεί να παραμένει μεν τρίτος, αλλά βρίσκεται 49 ολόκληρους πόντους πίσω από τον πρωτοπόρο Βρετανό.
Όπως ειπώθηκε παραπάνω, αν η McLaren αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα κατά τη διάρκεια ενός αγωνιστικού τριημέρου, αυτό οφείλεται κατά βάση στην εμπρός πρόσφυση των μονοθεσίων της, η οποία μεταβάλλεται συνεχώς και αυτό επηρεάζει τους οδηγούς της κυρίως στις κατατακτήριες δοκιμές, όπου προσπαθούν να βρουν τις κατάλληλες ρυθμίσεις.
Χαρακτηριστικά είναι και τα λόγια του διευθυντή των εν ενεργεία πρωταθλητών, του πολύπειρου Αντρέα Στέλα: «Είναι ένα αυτοκίνητο που δεν σου δίνει και πολλές προειδοποιήσεις. Στην πίστα οι οδηγοί μας πρέπει να λειτουργούν με τρόπο που δεν βασίζεται απαραίτητα σε ό,τι αντιλαμβάνονται εκείνη τη στιγμή, αλλά σε προηγούμενα δεδομένα.
Αυτή δεν είναι μια άνετη συνθήκη για έναν οδηγό της Φόρμουλα 1, ο οποίος αντιθέτως θα ήθελε να λαμβάνει ξεκάθαρα μηνύματα από το αυτοκίνητο. Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός, ειδικά από τον εμπρός άξονα, είναι σχετικά αδύναμη».
Από την πλευρά του, ο Νόρις, που αντιμετωπίζει το πρόβλημα ως οδηγός, τόνισε: «Υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν μου επιτρέπουν να λαμβάνω ό,τι έχω ανάγκη να αισθάνομαι ώστε να είμαι σε θέση να οδηγώ στο επίπεδο που είμαι ικανός. Δεν μου ταιριάζει και με εμποδίζει να επιτεθώ στα φρένα και στην είσοδο της στροφής».
Μεγάλα ερωτηματικά πλανώνται επίσης πάνω από τη «σκουντερία», καθώς πρόκειται για μία ομάδα η οποία έχει να κατακτήσει πάρα πολλά χρόνια τίτλο στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, ουσιαστικά από τον Κίμι Ράικονεν το 2007, και αυτό είναι οπωσδήποτε μία συνθήκη που δεν αρέσει σε κανέναν στην ιταλική ομάδα και αποτελεί και μεγάλη της «πληγή», αν κανείς αναλογιστεί και τις ένδοξες στιγμές που έχει ζήσει στο παρελθόν.
Ούτε η έλευση του Λιούις Χάμιλτον φαίνεται να έχει διορθώσει τα κακώς κείμενα, αφού οι χρόνιες παθογένειες της ομάδας βγαίνουν και φέτος στην επιφάνεια, με το μόνο ερώτημα τώρα που πλανάται να είναι αν η Ferrari θα στρέψει από τώρα το βλέμμα της στην επόμενη σεζόν, μιας και βρίσκεται στο -97 από την κορυφή ή αν θα εξακολουθήσει να προσπαθεί να βελτιώσει και το εφετινό της μονοθέσιο για να παρουσιάσει μία καλύτερη εικόνα στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος…
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.