Μετάβαση στο περιεχόμενο
ΜΕΤΑΒΕΙΤΕ ΣΤΑ bet365 Σπορ
Ferrari, Φόρμουλα 1
  1. ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  2. ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1

Ο άνθρωπος που χάρισε στη Ferrari τον τελευταίο της τίτλο

Από το 2007 έχει να κατακτήσει η Ferrari το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, με τον Κίμι Ράικονεν τότε στο τιμόνι της, σε μία εκπληκτική σεζόν στην οποία το πρωτάθλημα κρίθηκε μεταξύ του ίδιου και των Φερνάντο Αλόνσο και Λιούις Χάμιλτον της McLaren.

Πάντως, παρά το γεγονός ότι δεν κατάφερε ο Φινλανδός να πανηγυρίσει άλλον παγκόσμιο τίτλο, θεωρείται εξόχως σημαντικός, διότι, μεταξύ άλλων, είναι και αυτός που χάρισε, όπως προαναφέρθηκε, και στη «σκουντερία» το τελευταίο της, μέχρι στιγμής, πρωτάθλημα!

Τα πρώτα βήματα του Κίμι Ράικονεν

Ο Κίμι-Μάτιας Ράικονεν γεννήθηκε στις 17 Οκτωβρίου 1979, στο Έσπο της Φινλανδίας – μία χώρα με ιδιαίτερο πάθος για τους μηχανοκίνητους αγώνες. Ξεκίνησε την καριέρα του στο karting στα 10 του χρόνια και στα 15 του αγωνίστηκε για πρώτη φορά στο εξωτερικό, στο Μονακό, όπου μάλιστα τερμάτισε τον αγώνα με το τιμόνι... στο χέρι, δείχνοντας τη ζημιά στους μηχανικούς του! Το 1998 κατέκτησε το Nordic Championship, κλείνοντας τη θητεία του στα καρτ με επιτυχία.

Εκτόξευση μέσα από τη Formula Renault

Το 1999 έκανε το ντεμπούτο του στη βρετανική Formula Renault, και την επόμενη χρονιά κατέκτησε τον τίτλο στο UK Championship, με 7 νίκες σε 10 αγώνες. Συνολικά, κέρδισε 13 από τους 23 αγώνες του στην κατηγορία. Αυτές οι επιδόσεις έπεισαν τον Πέτερ Ζάουμπερ να του δώσει την ευκαιρία να δοκιμάσει μονοθέσιο της ομάδας του. Παρά την απειρία του, εντυπωσίασε στα δοκιμαστικά και έτσι, το 2001 έκανε το άλμα στη Φόρμουλα 1, με μόλις δύο σεζόν σε μονοθέσια.

Από τη Sauber στη McLaren

Στο ντεμπούτο του με τη Sauber, το 2001, βαθμολογήθηκε τέσσερις φορές. Αυτό ήταν αρκετό για να τον προσεγγίσει η McLaren, με τον Ρον Ντένις να του δίνει τη θέση του Μίκα Χάκινεν για το 2002. Παρά τις δυσκολίες και τις πολλές εγκαταλείψεις, ο Ράικονεν έδειξε αμέσως το ταλέντο του.

Το 2003 πάλεψε για τον τίτλο απέναντι στον Μίχαελ Σουμάχερ, με την πρώτη του νίκη να έρχεται στη Μαλαισία. Ωστόσο, το 2004 ήταν απογοητευτικό, ενώ το 2005 αποτέλεσε την καλύτερη του σεζόν με τη McLaren – πάλεψε ξανά για το πρωτάθλημα, αλλά τελικά κυριάρχησε ο Φερνάντο Αλόνσο με τη Renault.

Το 2006 ήταν μεταβατικό έτος. Η McLaren υποχώρησε, η αξιοπιστία έλειψε και ο Ράικονεν τερμάτισε μόλις πέμπτος. Ήταν ώρα για αλλαγή.

Το όνειρο με τη Ferrari και το πρωτάθλημα του 2007

Η μεταγραφή του στη Ferrari ανακοινώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2006 και το 2007 στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής, κερδίζοντας τον τίτλο στον τελευταίο αγώνα, παρά το γεγονός ότι βρισκόταν πίσω στη βαθμολογία. Ήταν ο τρίτος Φινλανδός που το καταφέρνει, και ο τελευταίος μέχρι σήμερα που έφερε το παγκόσμιο στέμμα στη «σκουντερία».

Η πτώση και η προσωρινή αποχώρηση

Το 2008 και το 2009 δεν ήταν αντάξιες της δυναμικής του. Το 2009 ειδικά, η Ferrari βρέθηκε εκτός διεκδίκησης τίτλων, και στο τέλος της σεζόν, ανακοίνωσε την πρόωρη αποχώρηση του Ράικονεν, παρότι είχε συμβόλαιο και για το 2010.

Η περιπέτεια στο WRC και το NASCAR

Το 2010 και το 2011, ο Ράικονεν αγωνίστηκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι με τη Citroen, με κάποιες καλές στιγμές αλλά χωρίς σταθερότητα. Δοκίμασε και την τύχη του στο NASCAR, χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία.

Η επιστροφή στη Φόρμουλα 1 με τη Lotus

Το 2012 επέστρεψε στο άθλημα με τη Lotus. Πήρε άμεσα βάθρα και το 2012 κέρδισε ξανά, στο Άμπου Ντάμπι, με το εμβληματικό πλέον team radio «Αφήστε με μόνο μου. Ξέρω τι κάνω». Το 2013 συνέχισε δυναμικά, με νίκη στην Αυστραλία, αλλά τραυματισμός τον άφησε εκτός για τους τελευταίους δύο αγώνες.

Η δεύτερη θητεία στη Ferrari

Το 2014 επέστρεψε στη Ferrari, αλλά στη νέα υβριδική εποχή, δεν βρήκε την ανταγωνιστικότητα που ήλπιζε. Ήταν στη σκιά του Φερνάντο Αλόνσο και στη συνέχεια του Σεμπάστιαν Φέτελ. Παρόλα αυτά, βοήθησε στην άνοδο της ομάδας το 2017 και το 2018, ενώ στο Όστιν, το 2018, πανηγύρισε την τελευταία του νίκη.

Το φινάλε στην Alfa Romeo

Από το 2019 ως το 2021, ο Ράικονεν αγωνίστηκε με την Alfa Romeo, κλείνοντας μια από τις μακροβιότερες και πιο εμβληματικές καριέρες στη Φόρμουλα 1. Με έναν τίτλο, 21 νίκες και 103 βάθρα, ο «Iceman» άφησε το δικό του, ξεχωριστό αποτύπωμα στο σπορ.

Ανακαλύψτε περισσότερα από την bet365

Τελευταία στοιχήματα και αποδόσεις

    • facebook
    • twitter

Σχετικά Άρθρα

Η bet365 χρησιμοποιεί cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για να προσφέρουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη υπηρεσία. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την Πολιτική για Cookies

Νέο μέλος στην bet365; Λάβετε €10 Μπόνους Εγγραφής, και επιπλέον έως και €200 σε Δωρεάν Στοιχήματα και 50 Δωρεάν Περιστροφές Εγγραφή

Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.