Μετάβαση στο περιεχόμενο
ΜΕΤΑΒΕΙΤΕ ΣΤΑ bet365 Σπορ
Red Bull
  1. ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  2. ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1

Μόντρεαλ 2024: Όταν η βροχή άνοιξε τον δρόμο στον Μαξ Φερστάπεν

Λίγες ώρες πριν από το φετινό Grand Prix της Φόρμουλα στον Καναδά, οι φίλοι του αθλήματος έχουν κάθε λόγο να θυμούνται με συγκίνηση και θαυμασμό τον περσινό, δραματικό αγώνα του 2024.

Ήταν Κυριακή 9 Ιουνίου όταν η πίστα του Μόντρεαλ μετατράπηκε σε θέατρο υψηλής έντασης, με πρωταγωνιστή τον Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος έφτασε στην 60ή νίκη της καριέρας του μέσα από ένα καταιγιστικό σκηνικό. Μία πίστα που στέγνωσε, ξαναβράχηκε, είδε τρεις διαφορετικούς οδηγούς να προηγούνται και αρκετούς να μένουν εκτός. Ήταν ένα… παιχνίδι για λίγους, και ο Φερστάπεν αποδείχθηκε γι’ ακόμη μία φορά ο κυρίαρχος του χάους.

Τρεις πρωτοπόροι, μία καρό σημαία

Η νίκη του Ολλανδού πιλότου της Red Bull ήταν από τις πιο πολυδιάστατες και εντυπωσιακές της καριέρας του. Δεν επρόκειτο για έναν απλό τερματισμό στην πρώτη θέση, αλλά για έναν θρίαμβο μέσα από συνεχείς ανατροπές, λάθη των ανταγωνιστών και στρατηγικές που άλλαζαν με ρυθμό βροχής. Κατά τη διάρκεια του αγώνα, η πρωτοπορία πέρασε από τα χέρια του Τζορτζ Ράσελ (Mercedes), στον Λάντο Νόρις (McLaren) και τέλος στον Φερστάπεν, με κάθε αλλαγή να συνοδεύεται από τακτικές κινήσεις και καιρικές αναταράξεις.

Πίσω τους, ο Όσκαρ Πιάστρι (McLaren) και ο Λιούις Χάμιλτον (Mercedes) είχαν στιγμές που φάνηκε πως θα μπορούσαν να κάνουν την υπέρβαση. Και οι δύο έφτασαν σε απόσταση ανάσας από το βάθρο, διεκδικώντας, υπό προϋποθέσεις, ακόμη και την πρωτιά. Τελικά, περιορίστηκαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα, αλλά η απόδοσή τους έδειξε ξεκάθαρα ότι οι δυνάμεις στη Φόρμουλα του 2024 ήταν περισσότερο μοιρασμένες απ’ όσο την προηγούμενη διετία.

Ιστορικές επιδόσεις, καιρικές ανατροπές

Με αυτήν τη νίκη, ο Μαξ Φερστάπεν έφτασε τις 60 νίκες στη Φόρμουλα, την τρίτη συνεχόμενη στον Καναδά και την έκτη για εκείνη τη χρονιά. Παράλληλα, η Red Bull έφτασε στη 119η νίκη της συνολικά και στην πέμπτη επιτυχία της στο Grand Prix του Καναδά.

Ο αγώνας ξεκίνησε σε βρεγμένη πίστα, κάτι που προκάλεσε από την αρχή τακτικές αποκλίσεις. Οι δεκαοκτώ από τους είκοσι οδηγούς προτίμησαν ενδιάμεσα ελαστικά, ενώ το δίδυμο της Haas ξεχώρισε επιλέγοντας τα βρόχινα, τα οποία αποδείχθηκαν τα πιο κατάλληλα για τις αρχικές συνθήκες. Καθώς η πίστα άρχισε να στεγνώνει, κυρίως στην αγωνιστική γραμμή, τα ενδιάμεσα ελαστικά έγιναν και πάλι η προφανής επιλογή.

Ωστόσο, τίποτα δεν ήταν σταθερό. Μία νέα μπόρα άλλαξε εκ νέου τις ισορροπίες. Οι McLaren έδειχναν ταχύτερες εκείνη τη στιγμή, με τον Νόρις να περνά επικεφαλής, εκμεταλλευόμενος την αδυναμία του Ράσελ να συγκρατήσει τη θέση του απέναντι στους συμπατριώτες του. Στην προσπάθειά του να υπερασπιστεί την πρωτοπορία, ο οδηγός της Mercedes έκανε λάθος, και οι Φερστάπεν και Νόρις τον προσπέρασαν.

Αυτοκίνητο ασφαλείας και πρώτα θύματα

Η πρώτη σημαντική παρέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας ήρθε στον 23ο γύρο, εξαιτίας της εξόδου του Σάρτζεαντ. Οι περισσότεροι οδηγοί εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία για αλλαγή ελαστικών, με ενδιάμεση γόμα. Ο Νόρις στάθηκε άτυχος, καθώς είχε μόλις προσπεράσει την είσοδο των pits όταν εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας, με αποτέλεσμα να χάσει το πλεονέκτημα και να παραδώσει άθελά του την πρωτοπορία. Παρά την ανατροπή, ο νεαρός Βρετανός κράτησε την ψυχραιμία του και σχολίασε με ρεαλισμό: «Ωφελήθηκα στο Μαϊάμι, έχασα εδώ».

Ορισμένοι οδηγοί επέλεξαν να μην αλλάξουν καν ελαστικά εκείνη τη στιγμή. Οι Οκόν, Τσουνόντα και Μπότας ρίσκαραν, ελπίζοντας να αντέξουν μέχρι τη στιγμή που η πίστα θα ήταν κατάλληλη για στεγνά ελαστικά. Όταν τελικά ήρθε η ώρα για slicks, οι περισσότεροι επέλεξαν τη μέση γόμα, που προσφέρει πιο εύκολη διαχείριση. Η στρατηγική ήταν πια θέμα δευτερολέπτων.

Η έξοδος των Ferrari και το φινάλε με δράμα

Ο Κάρλος Σάινθ βρέθηκε εκτός αγώνα λίγο πριν το τέλος, στον 52ο γύρο, παρασύροντας μαζί του και τον Άλεξ Άλμπον. Με την εγκατάλειψη του Ισπανού, και οι δύο Ferrari τέθηκαν εκτός μάχης, αφήνοντας την ιταλική ομάδα με μηδενική συγκομιδή σε έναν αγώνα που είχε ξεκινήσει με συγκρατημένες προσδοκίες.

Η Mercedes, από την πλευρά της, τόλμησε άλλη μία αλλαγή ελαστικών, η οποία όμως έριξε και τα δύο αυτοκίνητά της προσωρινά πίσω από τις McLaren. Ο Ράσελ προσπάθησε με επιθετικό ρυθμό να προσπεράσει τον Πιάστρι, βγήκε προσωρινά εκτός πίστας και έχασε για λίγο την τέταρτη θέση από τον Χάμιλτον. Την ξανακέρδισε όμως και στη συνέχεια και οι δύο Βρετανοί ξεπέρασαν τον Πιάστρι, με τον Ράσελ να φέρνει στην ομάδα του το πρώτο εφετινό της βάθρο.

Παρά τη σχετική επιτυχία, οι δηλώσεις των οδηγών της Mercedes δεν είχαν ενθουσιασμό. Ούτε ο Ράσελ ούτε ο Χάμιλτον έδειξαν ικανοποιημένοι από την τελική κατάταξη και άφησαν να εννοηθεί ότι περίμεναν περισσότερα.

Το σχόλιο του νικητή

Ο Μαξ Φερστάπεν, φανερά ικανοποιημένος από τον τρόπο που κυμάνθηκε ο αγώνας και από την απόδοση της ομάδας του, δήλωσε: «Ήταν ένας αρκετά τρελός αγώνας. Συνέβαιναν πολλά πράγματα και έπρεπε να είμαστε πολύ καλοί στις αποφάσεις μας. Πιστεύω ότι ως ομάδα, τα πήγαμε πολύ καλά, μείναμε ψύχραιμοι, και αλλάξαμε λάστιχα την κατάλληλη στιγμή. Το αυτοκίνητο ασφαλείας λειτούργησε καλά, αλλά ακόμα και μετά από αυτό, πιστεύω ότι διαχειριστήκαμε αρκετά καλά τις διαφορές. Μου άρεσε πολύ, ήταν πολύ διασκεδαστικό. Τέτοιους αγώνες τους χρειάζεσαι. Η McLaren και η Mercedes, πίεζαν σε διαφορετικά στάδια του αγώνα και ήταν πολύ διασκεδαστικό».

Ανακαλύψτε περισσότερα από την bet365

Τελευταία στοιχήματα και αποδόσεις

Σχετικά Άρθρα

Η bet365 χρησιμοποιεί cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για να προσφέρουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη υπηρεσία. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την Πολιτική για Cookies

Νέο μέλος στην bet365; Λάβετε €10 Μπόνους Εγγραφής, και επιπλέον έως και €200 σε Δωρεάν Στοιχήματα και 50 Δωρεάν Περιστροφές Εγγραφή

Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.