Μετά την Αυστραλία, την Κίνα και την Ιαπωνία, οδηγοί και ομάδες στρέφουν την προσοχή τους στο Grand Prix της Φόρμουλα 1 στο Μπαχρέιν.
Η αλήθεια είναι ότι με βάση την εικόνα των δύο πρώτων αγώνων στη σεζόν, όπου η McLaren έδειξε να κυριαρχεί απόλυτα και, μάλιστα, να είναι τόσο άνετη που δεν χρειαζόταν καν να επιλέξει ποιος οδηγός της θα είναι το Νο1 και ποιος το Νο2, τα πράγματα άλλαξαν στην Ιαπωνία, αν και πάλι, είναι γεγονός ότι, η βρετανική ομάδα δεν έχει λόγους, για την ώρα, να ανησυχεί.
Διότι ναι μεν η Red Bull του Μαξ Φερστάπεν ήταν αυτή που έκανε τη μεγάλη έκπληξη (έκπληξη βάσει των όσων προηγήθηκαν) και κατάφερε να αντικρίσει πρώτη την καρό σημαία, όμως το «2-3» που έκαναν οι Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι άνοιξε τη διαφορά στο πρωτάθλημα κατασκευαστών παρά την έκλεισε, πολλώ δε μάλλον από τη στιγμή που ο Γιούκι Τσουνόντα δεν κατάφερε ούτε αυτός να βαθμολογηθεί.
Εδώ, ίσως πρέπει να εξεταστεί λίγο περισσότερο η απόφαση της αυστριακής ομάδας να σπάσει το συμβόλαιο το Σέρχιο Πέρεζ, με την αιτιολογία ότι ο Μεξικανός δεν μπορούσε να προσφέρει βαθμούς στην ομάδα. Και είναι αλήθεια ότι η περσινή του χρονιά ήταν απογοητευτική και ήταν αυτή που στοίχισε στους «ταύρους» το πρωτάθλημα, όμως μήπως είναι εξίσου αλήθεια ότι είναι ο μόνος που με την εμπειρία του θα κατάφερνε να βγάλει άκρη και να προσαρμοστεί σε ένα μονοθέσιο που, έτσι κι αλλιώς, είναι αποκλειστικά φτιαγμένο για τον Φερστάπεν;
Αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να απαντηθεί και πρέπει να απασχολεί μόνο τους ανθρώπους της ομάδας και όχι τον ίδιο τον Ολλανδό, ο οποίος, άλλωστε, για την ώρα, τηρουμένων των αναλογιών, τα πηγαίνει περίφημα!
Πάντως, στη Red Bull ποντάρουν πολλά στον κανονισμό που θα μπει σε εφαρμογή από τα τέλη Μαΐου και θα περιορίσει την ελαστικότητα των πτερύγων, η οποία έχει εντοπιστεί πως, μεταξύ άλλων, συμβάλλει και αυτή στην έως τώρα κυριαρχία της McLaren.
Όπως και να ‘χει, ωστόσο, κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει το πόσο άψογο αγώνα είχε στη «Σουζούκα» ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής, την καρδιά και την πίστη που έβγαλε, σε συνδυασμό με το αδιαμφισβήτητο ταλέντο του, για να κρατήσει πίσω του τόσο τον Νόρις όσο και τον Πιάστρι, που έκαναν σαν… μανιασμένοι, αλλά δεν μπόρεσαν να τον προσπεράσουν.
Δικαιολογημένα έχει αρχίσει και τα… mind-games, υποστηρίζοντας πως αν ο ίδιος οδηγούσε McLaren, οι δύο αντίπαλοί του ούτε που θα τον… έβλεπαν!
Φυσικά, στο σημείο αυτό πρέπει να τονιστεί ότι όσο καλός κι αν είναι οδηγός, από μόνος του δεν είναι «θαυματοποιός» και ο Φερστάπεν δεν θα μπορούσε να κάνει στην Ιαπωνία την καταπληκτική δουλειά που έκανε, αν δεν είχε την αμέριστη στήριξη της Red Bull.
Του έχουν δώσει ξανά ένα αυτοκίνητο πλήρως προσαρμοσμένο στο οδηγικό του στιλ, ενώ, ειδικά στη «Σουζούκα», οι συνθήκες που επικρατούσαν και η θερμοκρασία του οδοστρώματος έδινε ένα επιπλέον boost στους «ταύρους», έτσι όπως είναι στημένοι για χάρη του πρωταθλητή τους!
Ίσως, ωστόσο, στο Μπαχρέιν φανεί ξανά η «κανονική» διαφορά ανάμεσα στις δύο ομάδες.
Με άλλα λόγια, τη θεωρεί το απόλυτο φαβορί για να κάνει το repeat στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Τώρα, έτσι όπως τα μπλέκει, από επιλογή, με τους οδηγούς της, που δεν χρίζει κάποιον από τους δύο ως το Νο1, το πρωτάθλημα των οδηγών ίσως αποδειχθεί πιο «περίπλοκη» υπόθεση!
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.