Η νίκη του Όσκαρ Πιάστρι στο Grand Prix της Σαγκάης ήρθε, κατά κάποιον, ως επιβεβαίωση της ανωτερότητας της McLaren μέσα στο grid, όμως τα συμπεράσματα που αφορούν τις μεγάλες ομάδες είναι πολλά και ενδιαφέροντα.
Τυχαίο γεγονός; Προϊόν ταχύτητας; Θέμα συγκυριών; Κανείς δεν μπορεί να απαντήσει σε αυτό ακόμη με βεβαιότητα, όμως είναι γεγονός ότι σε αυτό το περασμένο τριήμερο η «σκουντερία» έδειξε ένα μάλλον… ανέλπιστα καλό πρόσωπο, σε ό,τι αφορούσε, βέβαια, κυρίως τη Sprint Race.
Και είναι γεγονός ότι και σε άλλες σεζόν, έχει κάποια διαστήματα που παρουσιάζει τέτοιου είδους… «αναλαμπές», όμως αυτές δεν έχουν μόνιμο και συνεχόμενο χαρακτήρα, εξ ου και δεν μπορεί, εδώ και χρόνια, να διεκδικήσει με αξιώσεις το πρωτάθλημα των κατασκευαστών.
Με την αποχώρηση του Κάρλος Σάινθ και, κυρίως, την έλευση του Λιούος Χάμιλτον, οι άνθρωποί της ελπίζουν πως θα καταφέρουν να βάλουν ένα τέλος στα χρόνια… ξηρασίας της ομάδας και να στεφθούν ξανά παγκόσμιοι πρωταθλητές, κάτι που, πάντως, για την ώρα, τουλάχιστον με δείγμα τα πρώτα δύο Grand Prix, δεν μοιάζει και τόσο πιθανό.
Εν πάση περιπτώσει, ο Χάμιλτον πανηγύρισε την πρώτη του νίκη, έστω και σε Sprint Race με τα «κόκκινα», όμως το θέμα είναι ότι η συνέχεια δεν ήταν αντίστοιχη, ούτε στις κατατακτήριες δοκιμές του κυρίως αγώνα ούτε και στον αγώνα της Κυριακής αυτόν-καθαυτόν, όπου, μάλιστα, τόσο ο ίδιος όσο και ο ομόσταβλός του, Σαρλ Λεκλέρ, ακυρώθηκαν.
Μέχρι, λοιπόν, να δείξει η Ferrari σημάδια σταθερότητας, όλοι οι υπόλοιποι δικαιούνται να υποστηρίζουν ότι με επί μέρους… «αναλαμπές», αν κάτι τέτοιο, δηλαδή, πρόκειται να συμβεί και φέτος, δεν θα μπορέσει να πάει πουθενά!
Και αν και το «κόκκινο» είναι το παραδοσιακό χρώμα της Ferrari, αυτή που εξακολουθεί να πορεύεται δίχως φρένα και μοιάζει να έχει κάνει το καλύτερο ξεκίνημα απ’ όλες τις άλλες ομάδες του grid είναι η McLaren, η οποία, μετά τη νίκη του Λάντο Νόρις στον πρώτο αγώνα, πανηγύρισε τη νίκη και με τον Όσκαρ Πιάστρι στον δεύτερο, κάνοντας, μάλιστα, και το εντυπωσιακό «1-2».
Το σημαντικό για τη βρετανική ομάδα είναι πως φαίνεται ότι και οι δύο οδηγοί της κινούνται στο ίδιο μήκος κύματος, πράγμα που σημαίνει ότι και οι δύο είναι σε θέση να της χαρίζουν βαθμούς, πράγμα που, εξάλλου, ήταν και το βασικό πλεονέκτημά της έναντι της Red Bull στη μάχη του πρωταθλήματος των κατασκευαστών πέρυσι.
Βέβαια, από την άλλη πλευρά, όσο η ίδια δεν επιλέγει πρώτο και δεύτερο οδηγό, αυτό μπορεί να αποτελέσει δίκοπο μαχαίρι. Πολλές φορές, έχει συμβεί teammates να… φαγώνονται και κάποιος άλλος από μία τρίτη ομάδα να επωφελείται και να παίρνει νίκες που, υπό «φυσιολογικές» συνθήκες θα έμοιαζαν… ανέλπιστες.
Έτσι, επίσης, μεγαλώνει και ο ανταγωνισμός στο πρωτάθλημα των οδηγών, διότι η λογική λέει πως αν η McLaren έδινε boost σε κάποιον από τους δύο οδηγούς της, εκείνος θα έκανε περίπατο στο πρωτάθλημα (η λογική που υπαγορεύεται, ασφαλώς, από τα όσα έχουμε δει έως τώρα να συμβαίνουν στο πρωτάθλημα). Αντίθετα, όσο οι νίκες «σπάνε» και οδηγοί όπως ο Μαξ Φερστάπεν, λόγου χάρη, είναι σταθεροί, η κατάσταση περιπλέκεται! Κάπως έτσι κλείδωσε το πρωτάθλημα και πέρυσι ο Ολλανδός, αν και τότε είχε ο ίδιος δημιουργήσει μία πολύ καλή διαφορά πόντων από τους διώκτες του.
Μιλώντας για τον Φερστάπεν, ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής εξακολουθεί και στο ξεκίνημα της εφετινής σεζόν να είναι ο μόνος που δίνει βαθμούς στη Red Bull. Και είναι μάλλον γεγονός πως σε αυτό παίζει ρόλο και το πόσο διατεθειμένοι είναι οι «ταύροι» να προσαρμόζονται στο ιδιαίτερο οδηγικό του στιλ, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα το αν ο Σέρχιο Πέρεζ πέρυσι ή ο Λίαμ Λόουσον φέτος μπορούν να ακολουθήσουν...
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.