Δεν θα έλεγε κανείς πως το Grand Prix της Φόρμουλα 1 στη Βαρκελώνη έχει κάνει κάποιον σοφότερο σχετικά με το ποια είναι η κυρίαρχη ομάδα στο εφετινό πρωτάθλημα, όμως είχε μία σημαντική εξέλιξη, που μπορεί να κρίνει σε μεγάλο βαθμό το πρωτάθλημα των οδηγών.
Οι Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις έκαναν, για ακόμη έναν αγώνα, επίδειξη ταχύτητας στην καταλανική πρωτεύουσα, ξεπερνώντας όλες τις αντιξοότητες που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια του αγώνα, με τον Βρετανό πλέον, μετά και από αυτήν την πέμπτη νίκη του για εφέτος, να πατάει σταθερά στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα των οδηγών, με 186 πόντους έναντι 176 του Αυστραλού, την ώρα που ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull έχει μείνει πολύ πίσω, στους 137.
Και τούτο διότι, στον Ολλανδό, εν ενεργεία πρωταθλητή, στοίχισε μία αψυχολόγητη ενέργεια που έκανε λίγο πριν από το πέσιμο της καρό σημαίας, όταν και έσπρωξε επίτηδες το μονοθέσιο του Τζορτζ Ράσελ της Mercedes που προσπάθησε να τον προσπεράσει, με αποτέλεσμα να δεχθεί ο ίδιος ποινή δέκα δευτερολέπτων και με τις διαφορές πολύ μικρές λόγω του αυτοκινήτου ασφαλείας που είχε εμφανιστεί να πέσει στη δέκατη θέση.
Ο Πιάστρι διατήρησε την πρωτοπορία στην πρώτη στροφή, εκκινώντας από την pole position, ενώ ο Φερστάπεν προσπέρασε τον Νόρις με εντυπωσιακή κίνηση από την εξωτερική. Πιο πίσω, ο Χάμιλτον επικράτησε σε μια σκληρή μονομαχία με τον Λεκλέρ, ο οποίος είχε κάνει καλή εκκίνηση και είχε προσπεράσει τον Ράσελ.
Ωστόσο, ο Ολλανδός δεν διατήρησε για πολύ τη δεύτερη θέση, καθώς στον 13ο γύρο ο Νόρις τον προσπέρασε εύκολα στην ευθεία εκκίνησης, με τη διαφορά του από τον Πιάστρι να έχει φτάσει ήδη τα πέντε δευτερόλεπτα.
Ο Φερστάπεν αιφνιδίασε με ένα πρόωρο pit-stop για νέο σετ μαλακών ελαστικών – τα ίδια που είχαν όλοι στην εκκίνηση, πλην του ομόσταβλού του, Γιούκι Τσουνόντα. Στη Βαρκελώνη, όπου τα ελαστικά καταπονούνται ιδιαίτερα, το πλεονέκτημα των φρέσκων ελαστικών ήταν καθοριστικό. Έτσι, ο παγκόσμιος πρωταθλητής κατάφερε να περάσει και τα δύο μονοθέσια της McLaren με undercut, και όταν εκείνοι μπήκαν στα pits (γύροι 22 και 23), βρέθηκε μπροστά τους, έστω και με φθαρμένα ελαστικά.
Τα παράπονα του Φερστάπεν για την έλλειψη πρόσφυσης οδήγησαν τη Red Bull σε στρατηγική τριών pit-stops. Στη δεύτερη στάση του, ο πρωταθλητής βρέθηκε ξανά πίσω από τις McLaren.
Το δεύτερο σετ μαλακής γόμας τον έφερε κοντά στον Νόρις, ο οποίος αντιμετώπιζε graining στον εμπρός αριστερό τροχό. Στο μέσον του αγώνα, ο Πιάστρι είχε διαφορά τέσσερα δευτερόλεπτα από τον Νόρις, ενώ ο Φερστάπεν ήταν άλλα δύο πίσω. Ο Λεκλέρ ήταν απομονωμένος στην τέταρτη θέση, μετά την εντολή της Ferrari στον Χάμιλτον να τον αφήσει να περάσει, διότι έμοιαζε να ήταν πιο γρήγορος
Ο Φερστάπεν πλησίασε κι άλλο τον Νόρις, αλλά η μέση γόμα του εξαντλήθηκε. Οι McLaren αύξησαν ρυθμό και ο Ολλανδός δοκίμασε ξανά undercut με τρίτη στάση και μεταχειρισμένα μαλακά. Ωστόσο, οι McLaren απάντησαν με τα δικά τους pit-stops, κρατώντας τις θέσεις τους.
Ο Μαξ ξεπέρασε γρήγορα τους Αλόνσο, Λόσον και Μπέρμαν με τα φρέσκα ελαστικά του, αλλά οι διαφορές εξανεμίστηκαν με την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας, λόγω τεχνικού προβλήματος στη Mercedes του Κίμι Αντονέλι. Οι περισσότεροι οδηγοί μπήκαν ξανά στα pits, οι McLaren για τρίτη φορά και ο Φερστάπεν για τέταρτη, με τη Red Bull να του βάζει αναγκαστικά τη σκληρή γόμα.
Στην επανεκκίνηση, ο Φερστάπεν είχε ένα θεαματικό γλίστρημα στην έξοδο της τελευταίας στροφής, το οποίο διόρθωσε εντυπωσιακά, αλλά έχασε ρυθμό και ο Λεκλέρ τον πέρασε στην ευθεία, έπειτα από μία επικίνδυνη μεταξύ τους επαφή. Ο Ολλανδός συνέχισε να δυσκολεύεται με τη σκληρή γόμα και ο Ράσελ τον πέρασε στην πρώτη στροφή, με τον Φερστάπεν να κόβει την πορεία του.
Όταν ο μηχανικός του, Τζιανπιέρο Λαμπιάσε, του ζήτησε να επιστρέψει τη θέση, ο Φερστάπεν αντέδρασε έντονα. Ακολούθησε συμβάν που κατέληξε σε ποινή για σκόπιμη σύγκρουσή του με τη Mercedes του Ράσελ.
Στην κορυφή, ο Πιάστρι πήρε τη νίκη με διαφορά 2.4'' από τον Νόρις, ενώ ο Λεκλέρ ολοκλήρωσε στο βάθρο, τρίτος, μπροστά από τους Ράσελ και Φερστάπεν – πριν επιβληθεί η ποινή που έριξε τον Ολλανδό στη 10η θέση.
Αντιλαμβάνεται, λοιπόν, εύκολα κανείς το πόσο σημαντική για την οικονομία του πρωταθλήματος μπορεί να αποδειχθεί η ποινή αυτή που δόθηκε στη Βαρκελώνη στον Ολλανδό. Ήδη τον έχει ρίξει στο -49 από την κορυφή, ενώ μπορεί να έχει και επιπλέον επιπτώσεις και για το μέλλον, αποφέροντάς του ακόμη και αποκλεισμό από κάποιον αγώνα.
Φαίνεται, με άλλα λόγια, πως η μέτρια, κατά γενική ομολογία, σεζόν της Red Bull, που οδηγεί τον εν ενεργεία τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή στο να προσπαθεί κάθε φορά να βγάλει από τη… μύγα ξίγκι προκειμένου να είναι ανταγωνιστικός για την κορυφή, του έχει προκαλέσει νεύρα, που με τη σειρά τους τον οδηγούν σε… αψυχολόγητες ενέργειες.
Αργά ή γρήγορα, η μάχη του πρωταθλήματος θα καταλήξει να είναι μία μάχη ανάμεσα στους δύο οδηγούς της McLaren και σε αυτήν την περίπτωση ο Πιάστρι μοιάζει να έχει το αβαντάζ έναντι του Νόρις!
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.