Η σεζόν της Φόρμουλα 1 συνεχίζεται με τον πιο αναγνωρίσιμο και θρυλικό αγώνα της – το Grand Prix του Μονακό, που διεξάγεται στους στενούς, γεμάτους προκλήσεις δρόμους του Μόντε Κάρλο. Ο συγκεκριμένος αγώνας δεν είναι απλώς μέρος του παγκόσμιου πρωταθλήματος, αλλά μία πραγματική γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού με ιστορία, λάμψη και μοναδική ατμόσφαιρα.
Ο πρώτος αγώνας στο Μονακό πραγματοποιήθηκε το 1929, ενώ εντάχθηκε επίσημα στο καλεντάρι της Φόρμουλα 1 το 1950, ως ο δεύτερος γύρος του πρώτου παγκόσμιου πρωταθλήματος. Από τότε, το «Πριγκιπάτο» αποτελεί σταθερό σημείο αναφοράς στο σπορ.
Το Grand Prix του Μονακό δεν περιορίζεται στη φήμη του εντός της Φόρμουλα 1. Μαζί με τις 24 Ώρες του Λε Μαν και το Indianapolis 500, αποτελεί την περίφημη άτυπη «Triple Crown» του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Μέχρι σήμερα, μόνο ένας οδηγός – ο Γκράχαμ Χιλ – έχει καταφέρει να κατακτήσει και τους τρεις αυτούς αγώνες.
Η μαγεία του Μονακό δεν έγκειται μόνο στην ιστορία του, αλλά και στη σκηνική του τοποθεσία. Η πίστα περνά από ορόσημα όπως η σήραγγα, η Πλατεία του Καζίνο και η θρυλική Φουρκέτα «Fairmont» (μία από τις πιο αργές στροφές στο ημερολόγιο της Φόρμουλα 1).
Κομμάτι της διαδρομής είναι και ο Λιμένας του Ηρακλή, με τα πολυτελή γιοτ να σχηματίζουν το φόντο του αγώνα.
Η πίστα του Μονακό διαφέρει ριζικά από κάθε άλλη, με στενούς δρόμους, ελάχιστα περιθώρια λάθους και μηδενικά σημεία προσπεράσεων. Η έμφαση δεν δίνεται στην ταχύτητα, αλλά στην απόλυτη ακρίβεια και τεχνική δεξιοτεχνία. Οποιοδήποτε λάθος μπορεί να αποδειχθεί καταστροφικό.
Το Μονακό δεν φημίζεται μόνο για το αγωνιστικό του κομμάτι, αλλά και για τη λαμπερή κοινωνική του διάσταση. Διάσημοι από όλο τον κόσμο κατακλύζουν το πριγκιπάτο, με επίκεντρο τα γιοτ που δένουν στο λιμάνι.
Ο περσινός αγώνας στο Μονακό, που διεξήχθη στις 26 Μαΐου 2024, αποτέλεσε ιστορική στιγμή για τον Σαρλ Λεκλέρ. Ο Μονεγάσκος οδηγός της Ferrari κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη του νίκη στην πατρίδα του, τερματίζοντας μπροστά από τον Όσκαρ Πιάστρι της McLaren και τον Κάρλος Σάινθ, επίσης της Ferrari.
Ο αγώνας ξεκίνησε με ένα σοβαρό ατύχημα στον πρώτο γύρο, όταν ο Σέρχιο Πέρες της Red Bull συγκρούστηκε με τα δύο μονοθέσια της Haas, προκαλώντας κόκκινη σημαία και καθυστέρηση.
Μετά την επανεκκίνηση, ο Λεκλέρ διατήρησε την πρωτοπορία του, οδηγώντας με ακρίβεια στους στενούς δρόμους του Μονακό.
Αξιοσημείωτο είναι ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της Φόρμουλα 1, οι δέκα πρώτοι οδηγοί τερμάτισαν με την ίδια σειρά που ξεκίνησαν, υπογραμμίζοντας τη δυσκολία των προσπεράσεων στην πίστα του Μονακό.
Το Grand Prix του Μονακό δεν είναι απλώς ένας ακόμα αγώνας της Φόρμουλα 1. Είναι μια παράδοση, ένα υπερθέαμα, ένας μοναδικός συνδυασμός οδηγικής πρόκλησης και κοσμικής λάμψης. Για πολλούς, είναι ο απόλυτος αγώνας – εκεί όπου η ιστορία, το στιλ και η τεχνική οδηγική αρτιότητα συναντώνται στην πιο θεαματική τους μορφή.
Σε ό,τι αφορά δε τα εφετινά φαβορί για την κατάκτηση της νίκης, είναι ξεκάθαρο ότι κανείς δεν μπορεί να… βάλει το χέρι του στη «φωτιά», καθώς πολλά, όπως πάντα στο Μονακό, θα εξαρτηθούν από τις κατατακτήριες δοκιμές, με τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull να προσφέρεται, αυτήν τη στιγμή, στο 3.50, ώστε να πανηγυρίσει για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα τη νίκη!
Οι αποδόσεις που αναγράφονται σε αυτό το άρθρο ήταν οι σωστές αποδόσεις τη στιγμή της σύνταξής του και ενδέχεται να διαφοροποιηθούν.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.