Μετάβαση στο περιεχόμενο
ΜΕΤΑΒΕΙΤΕ ΣΤΑ bet365 Σπορ
Φόρμουλα 1

Πέρυσι, η McLaren έχασε το πρώτο μισό περίπου του πρωταθλήματος, παρουσιάζοντας ένα μη ανταγωνιστικό αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα όταν ξύπνησε στο δεύτερο μισό να κατέκτησε η ίδια το πρωτάθλημα κατασκευαστών, αλλά ο Λάντο Νόρις να μην μπόρεσε να κάνει την ανατροπή απέναντι στον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull.

Εφέτος, ο Βρετανός είδε με χαρά ότι το αυτοκίνητο που θα έχει να οδηγήσει θα είναι πλήρως ανταγωνιστικό από το ξεκίνημα και αυτό μόνο αισιοδοξία μπορεί να τον γεμίζει μετά από καιρό.

Εξέλιξη που φαινόταν…

Από το ξεκίνημα αυτού του τριημέρου φαίνονταν, λίγο-πολύ, οι συσχετισμοί μεταξύ των οδηγών και των ομάδων του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος, με τη McLaren να παρουσιάζεται δυνατή ήδη από τις επίσημες δοκιμές της περασμένης Παρασκευής και να επιβεβαιώνει την ταχύτητά της και στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου.

Βέβαια, το γεγονός ότι και ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull του βρισκόταν ψηλά μας προϊδέαζε για μία σκληρή μάχη στον αγώνα της Κυριακής, σε συνδυασμό πάντοτε και με τις προβλέψεις που υπήρχαν για έντονη βροχή στην πίστα της Μελβούρνης.

Τέσσερα ατυχήματα και τρεις φορές αυτοκίνητο ασφαλείας υπήρξε στον αγώνα και αυτό δεν θα μπορούσε παρά να επηρεάσει την εξέλιξή του, καθώς ανάλογα με τη στρατηγική που επέλεγε να ακολουθήσει η κάθε ομάδα υπήρξαν και διάφορες ανακατατάξεις.

Κάπως έτσι, από την… αναμπουμπούλα που δημιουργήθηκε, ευνοημένος βγήκε ο Φερστάπεν, που ανέβηκε στη δεύτερη θέση, ενώ, μέχρι και το φινάλε του αγώνα, ήταν πάρα πολύ κοντά στον Νόρις και τον απειλούσε με προσπέρασμα.

Όμως, φαίνεται πως και ο Βρετανός έχει ωριμάσει αρκετά οδηγικά και λάθη που, ενδεχομένως, να έκανε παλιότερα δεν τα έκανε σε αυτήν την περίπτωση, καταφέρνοντας να κρατήσει πίσω του τον Ολλανδό, την ώρα που ο temmate του, Όσκαρ Πιάστρι, έμπλεξε στην κίνηση και, εντέλει, τερμάτισε ένατος.

Στην τρίτη θέση, ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes, που είδε και τον έτερο οδηγό της, Κίμι Αντονέλι, στην τέταρτη. Έτσι, αν και ακόμη είναι πάρα πολύ νωρίς, McLaren και Mercedes ισοβαθμούν στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα των κατασκευαστών με 27 πόντους.

Όσο για τη Ferrari; Όλα δείχνουν πως θα είναι ακόμη μία σεζόν που θα πεταχτεί στον κάλαθο των αχρήστων για τη «σκουντερία», αν, δηλαδή, έχει δίκιο ο θυμόσοφος λαός που λέει ότι «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός». Πιο πολύ από τους δύο οδηγούς της, απογοήτευσε ο Λιούις Χάμιλτον, που δεν μπόρεσε καν να εκμεταλλευτεί το χάος που δημιούργησε η βροχή και να ανέβει θέσεις στρατηγικά. Τερμάτισε δέκατος, με τον ομόσταβλό του, Σαρλ Λεκλέρ, όγδοο.

Ουσιαστικά, ακόμη και ο Λανς Στρολ της Aston Martin εκμεταλλεύτηκε τις συγκυρίες για να πιάσει την έκτη θέση, όμως, γενικά, η βρετανική ομάδα απέδειξε και στον αγώνα ότι χρειάζεται ακόμη πάρα πολύ δουλειά προκειμένου να μπορέσει να γίνει ομάδα-πρωταθλήτρια, όπως είναι και ο μεγάλος στόχος της. DNF, τέλος, για τον Λίαμ Λόουσον της Red Bull, που κλήθηκε να αντικαταστήσει τον Σέρχιο Πέρεζ.

Χαρούμενος ο Νόρις

«Κάναμε πολλά λάθη πέρυσι, οπότε υποθέτω ότι μάθαμε από αυτά. Χάσαμε ευκαιρίες στο Σίλβερστοουν και στον Καναδά, σε έναν αγώνα σαν αυτόν. Οπότε, μάθαμε από τα λάθη μας, νομίζω.

Είναι ακόμα μόλις ο πρώτος από τους 24 αγώνες, αλλά για να διαχειριστώ την πίεση, να αντιμετωπίσω τον Μαξ, να αντέξω τον Όσκαρ πίσω μου, έπρεπε να πιέζω σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Μπορούσα να χαλαρώσω εσωτερικά, αλλά δεν χαλάρωσα ούτε στιγμή από την ένταση με την οποία οδηγούσα», τόνισε ο νικητής στην Αυστραλία, Λάντο Νόρις.

Ανακαλύψτε περισσότερα από την bet365

Τελευταία στοιχήματα και αποδόσεις

    • facebook
    • twitter

Σχετικά Άρθρα

Η bet365 χρησιμοποιεί cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για να προσφέρουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη υπηρεσία. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την Πολιτική για Cookies

Νέο μέλος στην bet365; Λάβετε €10 Μπόνους Εγγραφής, και επιπλέον έως και €200 σε Δωρεάν Στοιχήματα και 50 Δωρεάν Περιστροφές Εγγραφή

Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.