Μετά από δύο χρόνια απόλυτης κυριαρχίας της Red Bull και του Μαξ Φερστάπεν, εφέτος το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 παρουσιάζει και πάλι εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον.
Ο Ολλανδός της αυστριακής ομάδας έχει κατακτήσει τρεις φορές τον τίτλο και πάει για το τέσσερα στα τέσσερα στο πρωτάθλημα των οδηγών, όμως, τι το ιδιαίτερο είχε εκείνο το πρώτο του πρωτάθλημα τρία χρόνια πριν;
Τα χρόνια που είχαν προηγηθεί είχαν σηματοδοτήσει μία απόλυτη κυριαρχία για τη Mercedes και τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος πλέον είχε φτάσει τα επτά πρωταθλήματα καριέρας, μαζί με αυτό του 2008, που είχε κατακτήσει ως οδηγός της McLaren.
Teammate του Βρετανού ήταν ο Βάλτερι Μπότας, ο οποίος είχε συμβιβαστεί με το Νο2 στην ομάδα, δίνοντας πάντα τον καλύτερο εαυτό του και φέρνοντας σημαντικές νίκες για την ομάδα του στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, ενώ και για τον Χάμιλτον αποτελούσε τον καλύτερο σύμμαχο, στην προσπάθεια του Βρετανού να φτάσει στο όγδοο.
Από την άλλη πλευρά, ήταν ο Μαξ Φερστάπεν. Ο ταλαντούχος μεν, αλλά πολύ αδέξιος και άγουρος ακόμη οδηγός της Red Bull, ο οποίος, ωστόσο, είχε την ταχύτητα, είχε την ικανότητα και γι’ αυτό ήταν το Νο1 στην ομάδα, με Νο2 τον Σέρχιο Πέρεζ, ο οποίος ήταν εντάξει με αυτό, αλλά ήδη, από τότε ακόμη, δεν μπορούσε να προσφέρει τα αναμενόμενα.
Με άλλα λόγια, τόσο η μάχη των κατασκευαστών όσο και αυτή των οδηγών προμηνυόταν αμφίρροπη.
Είναι γεγονός ότι ο Χάμιλτον ξεκίνησε πιο δυνατά και με φόρα και σε εκείνη τη σεζόν, κατακτώντας τη νίκη στο Μπαρχέιν, αλλά και αυτές σε Πορτογαλία και Ισπανία, γεγονός που του έδωσε βραχεία κεφάλη στο πρωτάθλημα, καθώς ο Φερστάπεν είχε πάρει, μέχρι εκείνο το σημείο, μόνο μία, στην Εμίλια-Ρομάνα.
Η ανατροπή, ωστόσο, έγινε από το Μονακό και έπειτα, όπου οι Red Bull άρχισαν να κερδίζουν το ένα… Grand Prix μετά το άλλο, τέσσερα εκ των οποίων πήγαν στον Φερστάπεν και ένα στον Πέρεζ.
Ο Ολλανδός ήταν, έτσι, πρώτος στον βαθμολογικό πίνακα, όμως ήταν βέβαιο ότι ο Βρετανός θα πάλευε με όλες του τις δυνάμεις μέχρι την τελευταία στιγμή. Εξάλλου, αυτό ξεχωρίζει τους μεγάλους πρωταθλητές!
Η απόλυτη έκπληξη ήρθε στην Ουγγαρία, που κέρδισε ο Εστεμπάν Οκόν της Alpine, με τα πάντα, στο δεύτερο μισό να εξελίσσονται στο απόλυτο θρίλερ. Οι οδηγοί πήραν τους μισούς πόντους από το Βέλγιο, διότι λόγω βροχής ο αγώνας δεν ήταν δυνατόν να ολοκληρωθεί, και από εκεί και πέρα, περισσότερες φορές κέρδιζε ο Χάμιλτον παρά ο Φερστάπεν.
Κάπως έτσι, φτάσαμε στον τελευταίο αγώνα, στο Άμπου Ντάμπι, όπου οι δύο μονομάχοι ισοβαθμούσαν στην κατάταξη των οδηγών, την ώρα που σε αυτή των ομάδων η Mercedes θα πανηγύριζε ακόμη ένα πρωτάθλημα.
Ο Χάμιλτον προηγούταν, μέχρι τους τελευταίους γύρους, με τον Φερστάπεν πίσω του, με όλες τις ενδείξεις να δείχνουν ότι η κατάσταση δεν θα μπορούσε να αλλάξει.
Λίγο πριν το φινάλε, ωστόσο, μπήκε αναγκαστικά αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Ολλανδός ευνοήθηκε από την τύχη και τη στρατηγική της ομάδας του και ήταν έτοιμος να πιέσει τον Βρετανό στον τελευταίο γύρο, για να τον προσπεράσει και να πάρει τη νίκη και το πρωτάθλημα.
Έτσι συνέβη! Με τον Φερστάπεν να κατακτά έναν απρόσμενο, έτσι όπως εξελίχθηκε ο αγώνας, τίτλο, με τους επόμενους δύο στα δύο επόμενα χρόνια να ήταν σαφέστατα πιο εύκολη υπόθεση!
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.