Μετάβαση στο περιεχόμενο
ΜΕΤΑΒΕΙΤΕ ΣΤΑ bet365 Σπορ
Aston Martin

Το τριήμερο της Φόρμουλα 1 βρίσκεται προ των πυλών, με τους οδηγούς και τις ομάδες να προετοιμάζονται, όπως είναι λογικό, ενόψει του Grand Prix της Αυστρίας.

Περί αντιγραφής…

Ως γνωστόν, στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, οι ομάδες δεν παύουν να προσπαθούν να βελτιώσουν τα αυτοκίνητα που ρίχνουν στους αγώνες, προχωρώντας συνεχώς σε βελτιωτικές κινήσεις, ελπίζοντας ότι αυτό θα τους δώσει το κάτι παραπάνω μέσα στην πίστα και θα τους βοηθήσει να είναι ανταγωνιστικοί, διεκδικώντας νίκες, βάθρα και βαθμούς.

Όπως είναι, λοιπόν, προφανές, όλες τους προσπαθούν να παραδειγματιστούν από τη Red Bull, η οποία είναι, και φέτος, η καλύτερη όλων, και να πάρουν στοιχεία από αυτήν, που θα τα εντάξουν στη δική τους ομάδα και στη δουλειά που θα ρίξουν, ακριβώς με στόχο τη βελτίωση των αυτοκινήτων τους.

Πάντως, όσοι γνωρίζουν τα μηχανολογικά των αυτοκινήτων της Φόρμουλα 1 συμφωνούν ότι δεν πρόκειται και για το ευκολότερο δυνατό εγχείρημα, πράγμα που καθιστά το έργο τους, εξ ορισμού, πολύ-πολύ δύσκολο και, ασφαλώς, προκαλεί χαμόγελα στην αυστριακή ομάδα, η οποία έχει καταστήσει εαυτόν, ήδη, ως το απόλυτο φαβορί για την κατάκτηση και του εφετινού τίτλου.

Ο τεχνικός διευθυντής της Aston Martin, Νταν Φάλοους, αναφέρθηκε στα στοιχεία που μπόρεσαν να προσθέσουν στη δική τους ομάδα.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι πλευρικοί αεραγωγοί είναι συσκευές κατεύθυνσης του αέρα. Καθορίζουν τη ροή προς την ουρά του αυτοκινήτου και επίσης βοηθούν το δάπεδο να δουλεύει. Η φιλοσοφία που υιοθετήσαμε, η οποία γνωρίζει ευρύτερη απήχηση στις ομάδες τώρα, βοηθάει στην απόδοση και του δαπέδου. Αν και από μόνες τους οι βελτιώσεις του αμαξώματος δεν έχουν και τόσο μεγάλη επίδραση, βοηθούν όλα τα άλλα να δουλεύουν. Οπότε είναι ένα αρκετά μεγάλο θέμα στο αυτοκίνητό μας.

Μπορεί να σπάσει η κυριαρχία των Red Bull;

Όπως, με άλλα λόγια, αντιλαμβάνεται εύκολα κανείς, φαίνεται πως η αυστριακή ομάδα πολύ δύσκολα θα έχει ανταγωνισμό, μέχρι το τέλος της σεζόν, όμως τόσο η Aston Martin όσο και η Mercedes, αλλά ίσως και η Ferrari μπορούν να βάλουν τις βάσεις για να διεκδικήσουν με αξιώσεις τον τίτλο το 2024.

Τι να πει κανείς για τη Red Bull και την εντυπωσιακή, για ακόμη μία χρονιά, πορεία της στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, με την αυστριακή ομάδα να πορεύεται από νίκη σε νίκη και να ετοιμάζεται να κλειδώσει, από πολύ νωρίς, ακόμη έναν τίτλο στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.

Μάλιστα, αν τα καταφέρει, το επίτευγμά της θα είναι είναι ακόμη μεγαλύτερο και από το περσινό, καθώς, πέρυσι, στο ξεκίνημα τουλάχιστον της χρονιάς, παρουσίαζε κάποια θεματάκια, τα οποία πρόσκαιρα, όπως απαοδείχθηκε συν τω χρόνω, είχε καταφέρει να εκμεταλλευτεί από τη Ferrari, ασκώντας της λίγη πίεση.

Όμως από τον Ιούνιο και μετά, οι «ταύροι» ήταν απλά εντυπωσιακοί και άρχισαν να παίρνουν τη μία νίκη μετά την άλλη, με αμφότερους τους οδηγούς της να της προσφέρουν πολύτιμους βαθμούς και να αφήνουν τους διώκτες τους… χιλιόμετρα πίσω, να μην μπορούν επουδενί να είναι ανταγωνιστικοί.

Έτσι, η Red Bull έφτασε πέρυσι στο ιστορικό 759 πόντων, αφήνοντας δεύτερη τη «σκουντερία» με πάνω από 200 πόντους πίσω της, στους 554, ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισε η Mercedes με 514, και πολύ πίσω η Alpine με 173, με το μόνο που, όπως φαίνεται, διακυβευόταν μέχρι το τέλος να ήταν το ποια ομάδα θα τερμάτιζε στη δεύτερη θέση.

Φέτος, η κατάσταση μοιάζει να είναι, λίγο-πολύ, αντίστοιχη, καθώς η Red Bull μετράει ήδη 321 πόντους, έχοντας πάρει τη νίκη, είτε με τον Μαξ Φερστάπεν είτε με τον Σέρχιο Πέρεζ, σε κάθε αγώνα, μέχρι στιγμής, με τον Μεξικανό, πάντως, στα τελευταία Grand Prix, να μην παρουσιάζεται το ίδιο δυνατός όπως στα πρώτα, πληρώνοντας, κυρίως, τις πολύ άσχημες επιδόσεις του στις κατατακτήριες δοκιμές, τη στιγμή που, ωστόσο, το ενδεχόμενο να είναι αυτός ο νικητής στον αγών της Αυστρίας προσφέρεται σε απόδοση 12.00.

Όσο για τη δεύτερη θέση; Εκεί είναι που γίνεται η πραγματική μάχη, καθώς η Mercedes μετράει 167 πόντους, αλλά από κοντά βρίσκεται και η Aston Martin, στους 154, με τον Φερνάντο Αλόνσο να εντυπωσιάζει, καθώς έχει πάρει τους 117 από αυτούς.

Ανακαλύψτε περισσότερα από την κορυφαία εταιρεία online στοιχημάτων στον κόσμο

Περισσότερα στοιχηματικά νέα για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Τελευταία στοιχήματα και αποδόσεις

Σχετικά Άρθρα

Η bet365 χρησιμοποιεί cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για να προσφέρουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη υπηρεσία. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την Πολιτική για Cookies

Νέο μέλος στην bet365; Λάβετε €10 Μπόνους Εγγραφής, και επιπλέον έως και €200 σε Δωρεάν Στοιχήματα και 50 Δωρεάν Περιστροφές Εγγραφή

Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.