Αυτό που είχε διαφανεί μετά το Grand Prix της Βραζιλίας, ότι, δηλαδή, μετά την επική νίκη που πήρε ο Μαξ Φερστάπεν, το πρωτάθλημα έγερνε οριστικά προς το μέρος του, επιβεβαιώθηκε στο Λας Βέγκας, ενώ απομένουν δύο ακόμη αγώνες για τη λήξη του πρωταθλήματος.
Έχοντας κάνει ένα εντυπωσιακό ξεκίνημα και εφέτος, ο Ολλανδός τέθηκε γρήγορα επικεφαλής της κατάταξης και, μάλιστα, με μεγάλες διαφορές από τους διώκτες του, οι οποίοι έδειχναν να βρίσκονται αρκετά πιο πίσω και έμοιαζε αδύνατο να τον ανταγωνιστούν.
Λίγο μετά τα μισά του πρώτου μισού του πρωταθλήματος, όμως, οι αναβαθμίσεις που έφεραν οι Ferrari αλλά, κυρίως, και η McLaren, αποδείχθηκαν πολύ κομβικές και άλλαξαν άρδην την κατάσταση στο grid, την ώρα που η FIA απαγόρευσε ένα τεχνολογικό εφεύρημα της Red Bull που της έδινε κι αυτό ένα έξτρα boost στους αγώνες.
Για πρώτη φορά μετά το 2021, φαινόταν πως ο Μαξ Φερστάπεν θα μπορούσε να είχε έντονο ανταγωνισμό για τον τίτλο μέχρι το φινάλε, με τον Λάντο Νόρις της McLaren να αναλαμβάνει τα ηνία και να μειώνει ολοένα και περισσότερο τη μεταξύ τους διαφορά. Τα… κουκιά έμοιαζαν να βγαίνουν και γι’ αυτό ο Φερστάπεν άρχισε να αγχώνεται.
Παρά ταύτα, αυτό που πρέπει να του αναγνωριστεί είναι ότι, ακόμη κι αυτήν τη δύσκολη περίοδο, δεν έχασε την αυτοκυριαρχία του, ενώ η πίεση που είχε απλά τον κρατούσε εγρήγορση για να μην κάνει το μεγάλο λάθος, εγκαταλείψει κάποιον αγώνα και, ξαφνικά, η διαφορά του με τον Νόρις μειωθεί απότομα. Καταφέρνοντας να τερματίζει συνήθως εντός πεντάδας και δεδομένου ότι ο Βρετανός δεν κέρδιζε συνέχεια, διότι πότε κέρδιζε και ο teammate του, Όσκαρ Πιάστρι, αλλά και η Ferrari, που, επίσης, δυνάμωσε πάρα πολύ, διατηρούσε μία καλή διαφορά ασφαλείας.
Την ίδια στιγμή, βέβαια, με τον Σέρχιο Πέρεζ να πραγματοποιεί, εφέτος, μία από τις χειρότερες σεζόν της καριέρας του, η διαφορά στους κατασκευαστές άρχισε να κλείνει ταχύτατα και, εντέλει, έγινε η μεγάλη ανατροπή, με τη McLaren, αλλά και τη Ferrari εσχάτως να προσπερνούν τους «ταύρους».
Κάπως έτσι, φτάσαμε στη Βραζιλία. Ήταν η μεγάλη χαμένη ευκαιρία του Νόρις, που εκκινούσε από την pole position, την ώρα που ο Φερστάπεν εκκινούσε από τη 17η θέση. Κι όμως! Οι ρόλοι αναστράφηκαν, ο Ολλανδός αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία, για τον Βρετανό η έκτη θέση ήταν καταστροφή και, κάπου εκεί, ουσιαστικά, όχι ακόμη τυπικά, τα πάντα τελείωσαν!
Τυπικά, η… σεμνή τελετή έλαβε τέλος στο Λας Βέγκας. Η πέμπτη θέση του Φερστάπεν, σε συνδυασμό με την έκτη του Νόρις ανέβασε τη μεταξύ τους διαφορά στους 63 πόντους, η οποία δεν ανατρέπεται στους δύο αγώνες που απομένουν για το τέλος του πρωταθλήματος.
Αναμφίβολα, λοιπόν, στο Λας Βέγκας, η μέρα ανήκε στον Ολλανδό, τετράκις πλέον παγκόσμιο πρωταθλητή, ωστόσο σε ό,τι αφορά τον αγώνα αυτόν-καθαυτόν, οι Mercedes έκαναν ένα εντυπωσιακό «1-2», επιβεβαιώνοντας αυτό που είχε φανεί σε όλο το τριήμερο, ότι, δηλαδή, θα ήταν πολύ δυνατές.
Μάλιστα, ενώ ο Τζορτζ Ράσελ, που αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία, εκκινούσε από την pole position, αξίζει να σημειωθεί ότι ο Λιούις Χάμιλτον εκκινούσε από τη δέκατη.
Το θέμα, όμως, που προέκυψε είναι πως πέρα από τον τίτλο του Φερστάπεν, δεν έχει ξεκαθαρίσει αυτός των κατασκευαστών, διότι η McLaren, η οποία, όπως τονίστηκε, έχει κάνει μεγάλη αντεπίθεση για να καταφέρει να προσπεράσει τη Red Bull, παρουσιάζει σημάδια κάμψης.
Και είναι η Ferrari αυτή που εκμεταλλεύεται το κενό. Με τους Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ να τερματίζουν στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα, την ώρα που ο Όσκαρ Πιάστρι τερμάτισε έβδομος, η διαφορά μεταξύ της McLaren και της Ferrari έχει μειωθεί στους 22 πόντους, όπερ σημαίνει πως όλα είναι ανοιχτά στους εναπομείναντες δύο αγωνες του πρωταθλήματος κατασκευαστών, γεγονός που δημιουργεί ένα έξτρα ενδιαφέρουν στους φίλους και τις φίλες του κορυφαίου αυτού μηχανοκίνητου αθλήματος!
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.