Με τον Όσκαρ Πιάστρι να παίρνει άλλη μία εντυπωσιακή νίκη, τη δεύτερη εφετινή του, τούτη τη φορά στο Μπακού, η McLaren έκανε την ανατροπή στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών και αυτό είναι, ίσως, ένα από τα σημαντικότερα στίγματα που άφησε πίσω ο συγκεκριμένος αγώνας.
Τι κι αν δεν εκκινούσε από την pole position, τι κι αν έκανε κακό ξεκίνημα με αποτέλεσμα να μείνει αρκετά από τον Μονεγάσκο, ο οποίος ολοένα και αύξανε τη διαφορά του, η οποία έφτασε ακόμη και στα πέντε δευτερόλεπτα, σε ένα σημείο στο οποίο οι Ferrari έδειχναν αξιοσημείωτη κυριαρχία στον αγώνα…
Η στρατηγική της βρετανικής ομάδας, ωστόσο, και το undercut το οποίο δούλεψε στην εντέλεια, έδωσε τη δυνατότητα στον Πιάστρι, μολονότι δεν βρέθηκε μπροστά από τον Λεκλέρ μετά το pit stop (μοναδικό το οποίο έκαναν οι περισσότεροι οδηγοί), να βρεθεί σε απόσταση αναπνοής από τον αντίπαλό του και με τη σκληρή γόμα να λειτουργεί καλύτερα στις McLaren, εν αντιθέσει με τη μέση που φορούσαν στο ξεκίνημα, να τον πιέσει και να καταφέρει να τον προσπεράσει.
Αξίζει, ωστόσο, να σημειωθεί ότι δεν απομακρύνθηκε από αυτόν και για περίπου μισό αγώνα, ο Μονεγάσκος ακολουθούσε τον Αυστραλό σε απόσταση περίπου 0.6 δευτερολέπτων, χωρίς, όμως, ούτε καν με τη χρήση του DRS, να καταφέρνει να τον προσπεράσει.
Οδήγηση για σεμινάριο, λοιπόν, για τον Πιάστρι, ο οποίος κατάφερε, έτσι, να αντικρίσει πρώτος την καρό σημαία, με τον Λεκλέρ να τερματίζει δεύτερο και τον Τζορτζ Ράσελ της McLaren να εκμεταλλεύεται το γεγονός ότι Σεμπάστιαν Φέτελ και Κάρλος Σάινθ έκαναν σαν… μωρά, με αποτέλεσμα να συγκρουστούν, έναν γύρο πριν από το φινάλε, και να τερματίζει τρίτος.
Τέταρτος ο Λάντο Νόρις της McLaren, που μείωσε τη διαφορά του στους 59 πόντους από τον πρωτοπόρο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος στο Μπακού τερμάτισε πέμπτος. Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί ότι ο Βρετανός εκκινούσε από τη 15η θέση.
Με μία μόνο Red Bull, αυτήν του Φερστάπεν (ως συνήθως), να είναι αξιοπρεπής και να βαθμολγείται, αλλά και τη νίκη της McLaren με τον Πιάστρι και την τέταρτη θέση του Νόρις, έγινε η πολυπόθητη, για τη βρετανική ομάδα, ανατροπή στους κατασκευαστές, με όλα τα δεδομένα να συντείνουν στο ότι η διαφορά στο εξής ολοένα και θα μεγαλώνει υπέρ της McLaren παρά θα κλείνει. Μετράει, αυτήν τη στιγμή 276 πόντους έναντι 256 της Red Bull.
Τώρα, εκεί που αναμένεται να γίνει μάχη είναι στο πρωτάθλημα των οδηγών. Και αυτό που αφήνει πίσω του το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν είναι ότι ο Νόρις θέλει να πάρει το πρωτάθλημα των οδηγών πρέπει να αρχίσει να πετυχαίνει νίκες. Δεν του αρκεί πια απλά το να βρίσκεται πιο ψηλά από τον Φερστάπεν.
Επί παραδείγματι, αν κέρδιζε αυτός και όχι ο teammate του στο Μπακού, η διαφορά από τους 59 θα ήταν στους 47 πόντους. Και είναι μεγάλη ευκαιρία να αρχίσει να μαζεύει νίκες και να τα καταφέρει, καθώς ο Ολλανδός μοιάζει να μην έχει καν το αυτοκίνητο που θα τον φέρει στο πόντιουμ.
Όμως, σε αυτό το δεύτερο μισό της σεζόν, από τους δύο οδηγούς της McLaren, αυτός που μοιάζει να είναι σε καλύτερη φόρμα είναι ο Πιάστρι, ο οποίος με άψογη οδήγηση καταφέρνει, ακόμη κι αν δεν κερδίζει να έχει εξαιρετικά πλασαρίσματα. Το θέμα, όμως, είναι ότι ο Αυστραλός βρίσκεται στο -91 από τον Φερστάπεν και δεν προλαβαίνει με τίποτα να κάνει την ανατροπή!
Ως εκ τούτων, λοιπόν, το μόνο, το μεγάλο και το απόλυτο φαβορί για την κατάκτηση του τέταρτου συνεχόμενου τίτλου οδηγών παραμένει ο Φερστάπεν, με το ενδεχόμενο, όντως, να τα καταφέρει ξανά να προσφέρεται σε απόδοση 1.44.
Οι αποδόσεις που αναγράφονται σε αυτό το άρθρο ήταν οι σωστές αποδόσεις τη στιγμή της σύνταξής του και ενδέχεται να διαφοροποιηθούν.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.