Μετάβαση στο περιεχόμενο
ΜΕΤΑΒΕΙΤΕ ΣΤΑ bet365 Σπορ
Aston Martin, Φόρμουλα 1
  1. ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  2. ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1

Τι αφήνει πίσω του το Grand Prix της Κίνας;

Χρήσιμα συμπεράσματα βγήκαν από το Grand Prix της Κίνας, το οποίο διεξήχθη για πρώτη φορά ύστερα από το 2019. Χρήσιμα όχι ως προς τον μεγάλο νικητή, αλλά ως προς τις ομάδες που ακολουθούν και θα παλέψουν για τη δεύτερη θέση.

Και έτσι και αλλιώς… Red Bull

Φαίνεται πως και φέτος, ο μόνος τρόπος για να χάσει η Red Bull και ο Μαξ Φερστάπεν είναι το να… εγκαταλείψει ο Ολλανδός και, έτσι, να έχει κάποιος άλλος οδηγός τη δυνατότητα να πάρει μία θεωρητικά… ανέλπιστη νίκη, καθώς, κατά τα άλλα, τίποτα δεν έχει αλλάξει σε σχέση με πρόπερσι και, πολύ περισσότερο, σε σχέση με πέρυσι.

Έτσι, λοιπόν, όταν έσπασε ο κινητήρας του τρις παγκόσμιου πρωταθλητή με τους «ταύρους» στην Αυστραλία, οι Ferrari εκμεταλλεύτηκαν τη συγκυρία και έκαναν το «1-2», με τους Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ να τερματίζουν στην πρώτη και στη δεύτερη θέση αντίστοιχα, την ώρα που ο Λάντο Νόρις τερμάτισε τρίτος.

Σε οποιοδήποτε άλλο Grand Prix, που η Red Bull ήταν καλά, έκανε περίπατο και δεν ήταν μόνο ότι ο Φερστάπεν κέρδισε τους αγώνες είναι ότι μαζί με τον teammate του, Σέρχιο Πέρεζ, βρίσκονταν αμφότεροι στο βάθρο.

Το ίδιο συνέβη, λοιπόν, και στη Σανγκάη, παρά το γεγονός ότι ο Ολλανδός τα είχε χρειαστεί λίγο στο Sprint Race και ώσπου να καταφέρει να βρεθεί επικεφαλής της κούρσας η νίκη του ετίθετο εν αμφιβόλω.

Στον κυριακάτικο αγώνα, όμως, ήταν πραγματικά άπιαστος! Εκκινώντας από την pole position, είδε τον Φερνάντο Αλόνσο να προσπερνάει τον Πέρεζ στην εκκίνηση και να στρίβει δεύτερος, όμως ο ίδιος δεν ήταν διατεθειμένος να το… συζητήσει και πολύ. Εξαφανίστηκε σύντομα και το χαρακτηριστικό είναι ότι δεν επηρεάστηκε ούτε από τα δύο safety cars που του έκοψαν τον ρυθμό.

Μετά το δεύτερο, μάλιστα, βρέθηκε και στη δεύτερη θέση, πίσω από τον Νόρις, όμως δεν πτοήθηκε. Τον προσπέρασε με άνεση και πανηγύρισε τη νίκη, ενώ ο Πέρεζ τερμάτιζε στην τρίτη θέση, επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία των «ταύρων» σε ακόμη ένα Grand Prix.

Ανησυχητικά βήματα προς τα πίσω

Η αλήθεια είναι ότι σε αυτόν τον αγώνα συνέβη και η χειρότερη εφετινή επίδοση της Ferrari, η οποία ασφαλώς και έχει βελτιωθεί πάρα πολύ εφέτος, ωστόσο υπάρχει ακόμη πολύ νερό που πρέπει να… κυλήσει στο αυλάκι, προκειμένου του χρόνου, που θα υποδεχθεί στις τάξεις τον Λιούις Χάμιλτον, να είναι μία ομάδα έτοιμη για πρωταθλητισμό.

Είχε, πάντως, αξιοπρεπή παρουσία και στην Κίνα, με τον Λεκλέρ να τερματίζει τέταρτος και τον Σάινθ πέμπτος, όμως δεν ήταν αυτό που είχε συνηθίσει τους φίλους της, καθώς, για πρώτη φορά εφέτος, κανένας από τους δύο οδηγούς της δεν βρέθηκε στο βάθρο.

Η σταθερά καλή McLaren και η Mercedes που γίνεται όλο και χειρότερη

Αντίθετα, η μεγάλη έκπληξη του κινεζικού Grand Prix ήταν, θα έλεγε κανείς, η McLaren, με τον Λάντο Νόρις να κάνει εντυπωσιακό αγώνα και δικαιολογημένα να ανακηρύσσεται και «οδηγός του αγώνα».

Και να σκεφτεί κανείς ότι πριν την κούρσα είχε στοιχηματίσει πως το μονοθέσιό του θα ήταν πολύ πιο αργό από τις δύο Ferrari. Αντ’ αυτού τερμάτισε δεύτερος, ενώ ο ομόσταβλός του, Όσκαρ Πιάστρι, όγδοος.

Με τον Τζόρτζ Ράσελ έκτο και τον Λιούις Χάμιλτον ένατο, οι Mercedes μπήκαν και οι δύο στη δεκάδα, αλλά φαίνεται πως, ειδικά φέτος, δεν πρέπει κανείς να έχει μεγάλες απαιτήσεις από αυτές.

Η περίπτωση της Aston Martin

Τέλος, στο Grand Prix της Κίνας, αξιοσημείωτη ήταν η παρουσία και της Aston Martin, κυρίως βέβαια του Αλόνσο, ο οποίος έδειχνε να έχει την ταχύτητα καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου, ωστόσο ορισμένες «ατυχείς» στιγμές του, σε συνδυασμό με την… ακατανόητη στρατηγική της ομάδας του να τον πάει σε τρία pit stops του στέρησαν τη δυνατότητα να διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο.

Παρά ταύτα, με τη μαλακή γόμα που έβαλε στο τέλος, έκανε μερικούς πολύ εντυπωσιακούς γύρους, σημειώνοντας και το ταχύτερο πέρασμα με 1:37.810.

Ανακαλύψτε περισσότερα από την bet365

Τελευταία στοιχήματα και αποδόσεις

Σχετικά Άρθρα

Η bet365 χρησιμοποιεί cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για να προσφέρουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη υπηρεσία. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την Πολιτική για Cookies

Νέο μέλος στην bet365; Λάβετε €10 Μπόνους Εγγραφής, και επιπλέον έως και €200 σε Δωρεάν Στοιχήματα και 50 Δωρεάν Περιστροφές Εγγραφή

Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.