Η νίκη του Μαξ Φερστάπεν και στην Ισπανία μετά τον Καναδά, τον καθιστά σαφέστατα το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου, όμως ο αγώνας στη Βαρκελώνη βοήθησε να βγουν ορισμένα συμπεράσματα.
Καταρχάς, το Grand Prix της Ισπανίας ήταν συναρπαστικό και αυτό πρέπει να πιστωθεί στις ανταγωνίστριες προς τη Red Bull ομάδες, οι οποίες έχουν κάνει άλματα προόδου τις τελευταίες εβδομάδες και καταφέρνουν να είναι ευθέως ανταγωνιστικές τόσο κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών όσο, όμως, και κατά τη διάρκεια των αγώνων, καθώς είναι χαρακτηριστικό, μετά από την κυριαρχία του τρία, και κυρίως τα δύο, προηγούμενα χρόνια, ο Φερστάπεν έχει πλέον ισάξιους, αν όχι και καλύτερους, αντιπάλους.
Κυρίως διότι η McLaren, η Ferrari, αλλά και η Mercedes έχουν αναβαθμιστεί σε τέτοιον βαθμό, που πλέον οι χρόνοι τους είναι εφάμιλλοι με αυτών των «ταύρων», πράγμα που καταδεικνύεται και από το γεγονός ότι πλέον, ακόμη κι όταν κερδίζει, ο Ολλανδός κερδίζει με πολύ μικρή διαφορά από τον δεύτερο.
Ακόμη κι έτσι, όμως, καταφέρνει να κερδίζει και αυτό είναι κάτι που πρέπει να προβληματίζει τους υπόλοιπους και λίγο παραπάνω ίσως τους ανθρώπους της McLaren, οι οποίοι έχουν φτιάξει ένα εξόχως δυνατό αυτοκίνητο, αλλά δεν το βλέπουν να παίρνει νίκες στους αγώνες, ώστε να καταφέρει να απειλήσει την κυριαρχία του εν ενεργεία τρις πρωταθλητή.
Υπό αυτήν την έννοια, λοιπόν, μάλλον ο Αλόνσο είχε δίκιο, όταν, σε δηλώσεις του για την εξέλιξη του εφετινού πρωταθλήματος, έλεγε στα μέσα της προηγούμενης εβδομάδας ότι ναι μεν υπάρχει πια ανταγωνισμός για τις νίκες στους αγώνες, όμως ο Φερστάπεν θα είναι αυτός που θα κατακτήσει τον τίτλο ξανά…
Εξάλλου, το γεγονός ότι ο Φερστάπεν μετράει 219 πόντους και βρίσκεται στο +69 από τον δεύτερο Λάντο Νόρις είναι από μόνο του ικανό για να επιβεβαιώσει τον πολύπειρο «πιλότο», ο οποίος, από την πλευρά του, δεν μπορεί, ούτε φέτος, να προσεγγίσει με συνέπεια τις πρώτες θέσεις του grid, διότι η Aston Martin του δεν έχει την εξέλιξη που ο ίδιος θα περίμενε.
Τι συμβαίνει, όμως, και ενώ πλέον η Red Bull δεν είναι καλύτερη από τις αντιπάλους της, και σε πολλούς αγώνες, όπως στην Ισπανία είναι και πιο αργή, καταφέρνει να παίρνει τις νίκες που χρειάζεται ώστε να διατηρείται στην κορυφή, τόσο η ίδια ως ομάδα όσο και ο Ολλανδός;
Ειδικά η McLaren, ας πούμε, είναι για να… βαράνε οι άνθρωποι της ομάδας το κεφάλι τους στον τοίχο δύο αγώνες τώρα, καθώς είχαν την ταχύτητα, είχαν τον ρυθμό, είχαν το μονοθέσιο να κάνουν ακόμη και το «1-2» τόσο στον Καναδά, αλλά πολλώ δε μάλλον στην Ισπανία, όμως είναι δύο αγώνες που αμφότεροι κατέληξαν στον Φερστάπεν και τον έκαναν πιο ισχυρό στην κούρσα της διεκδίκησης του πρωταθλήματος.
Μάλλον υπάρχει η απειρία. Και μάλλον είναι αυτή που οδηγεί τη βρετανική ομάδα να κάνει λάθη, κομβικά τις περισσότερες φορές, σε ό,τι αφορά τη στρατηγική. Δεν είναι συνηθισμένοι μάλλον στον πρωταθλητισμό, έχουν να τον κάνουν καμιά δεκαετία περίπου, όταν ακόμη ο Λιούις Χάμιλτον ήταν στο τιμόνι τους, και έχουν ξεσυνηθίσει.
Λόγου χάρη, δεν μπορεί όταν είναι τόσο φανερό, και στον πλέον αδαή, ότι το undercut και όχι το overcut είναι αυτό που δίνει πλεονέκτημα στην πίστα της Βαρκελώνης, να κάνουν δύο φορές το ίδιο λάθος, αργώντας να τραβήξουν τον Λάντο Νόρις στα pits και ποντάροντας στο ότι με την ταχύτητά του ο Βρετανός θα κατάφερνε να φτάσει τον Μαξ Φερστάπεν και να τον προσπεράσει.
Και πάλι πλησίασε πολύ, καθώς η τελική τους διαφορά ήταν περίπου δύο δευτερόλεπτα, όμως σκέφτηκε κανείς άραγε τι θα συνέβαινε αν η McLaren, ως ομάδα και σύνολο ανθρώπων που παίρνει κάποιες κομβικές αποφάσεις για τη στρατηγική, τραβούσε τον οδηγό της νωρίτερα στα pits; Και αν όχι και τις δύο, τουλάχιστον τη δεύτερη φορά, καθώς και τις δύο φορές έκανε το ίδιο λάθος!
Αντίθετα, η Red Bull, πρωταθληματική ομάδα εδώ και χρόνια, ξέρει καλύτερα να διαβάζει τις καταστάσεις. Είναι ένα σύνολο που λειτουργεί εξαιρετικά και προσφέρει άριστες συνθήκες στους οδηγούς της. Εξ ου και ο Φερστάπεν θα είναι λογικά και φέτος ο παγκόσμιος πρωταθλητής...
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.