Ο ανταγωνισμός είναι πλέον μεγάλος, όμως ο Μαξ Φερστάπεν βρίσκει πάντα τον τρόπο να βγαίνει… κερδισμένος στη μάχη του πρωταθλήματος.
Η αλήθεια είναι πως ο αγώνας της Φόρμουλα 1 στο «Σπα» ήταν, ίσως, ο συναρπαστικότερος, μέχρι στιγμής, στο εφετινό πρωτάθλημα και τι καλύτερος τρόπος για να πάνε οι οδηγοί και οι ομάδες στην καλοκαιρινή διακοπή και να γεμίσουν τις μπαταρίες τους ενόψει του δεύτερου μισού.
Ως γνωστόν, ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes ήταν αυτός που αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία, σε ένα εντυπωσιακό «1-2» για τη βρετανική ομάδα, καθώς στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Λιούις Χάμιλτον, με τον Όσκαρ Πιάστρι τρίτο.
Ήταν η στρατηγική του ενός pit stop του Ράσελ και η εξαιρετική του οδήγηση στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, που του έδωσε τη δυνατότητα, όταν βρέθηκε στην πρωτοπορία, να καταφέρει να κρατήσει τους πάντες πίσω του, όσο και αν τα ελαστικά του ήταν φθαρμένα.
Τουλάχιστον, αυτά ήταν τα δεδομένα και αυτά γνώριζαν άπαντες μέχρι να ζυγιστούν τα μονοθέσια και το δικό του να βρεθεί κατά 1.5 κιλό ελαφρύτερο από το κατώτατο όριο, με αποτέλεσμα να αποκλειστεί από τον αγώνα.
Έτσι, η νίκη στο Βελγιο καταγράφεται για τον Χάμιλτον και είναι η δεύτερη εφετινή του, με τον Όσκαρ Πιάστρι, μετά την πρώτη θέση της Ουγγαρίας να τερματίζει τώρα στη δεύτερη θέση με τη McLaren του, ενώ τρίτος ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari.
Στην τέταρτη θέση ολοκλήρωσε, λοιπόν, πλέον, τον αγώνα του ο Μαξ Φερστάπεν και πέμπτος ο Λάντο Νόρις, πράγμα που σημαίνει ότι η διαφορά των δυο τους άνοιξε λίγο σε ό,τι αφορά την κατάταξη των οδηγών.
Έκτος ο Κάρλος Σάινθ, έβδομος ο Σέρχιο Πέρεζ, με τη δεκάδα να συμπληρώνεται από τους Φερνάντο Αλόνσο, Εστεμάν Οκόν και Ντανιέλ Ρικιάρντο στην όγδοη, στην ένατη και στη δέκατη θέση αντίστοιχα.
Με άλλα λόγια, αυτό που έχει φανεί εδώ και κάμποσους αγώνες επιβεβαιώθηκε και στο Βέλγιο, ότι, δηλαδή, η περίοδος της πλήρους κυριαρχίας της Red Bull έχει παρέλθει οριστικά, με τις McLaren, Mercedes και Ferrari να είναι πλέον εξίσου καλές, ή και ακόμη καλύτερες σε πολλές περιπτώσεις.
Δεν θα ήταν καν υπερβολή, αν λόγου χάρη έλεγε κανείς πως, αυτήν τη στιγμή, ακριβώς στη διακοπή για το καλοκαίρι, οι «ταύροι» δείχνουν να βρίσκονται πίσω σε δυναμική τόσο από τις McLaren όσο και από τις Mercedes, με το δεύτερο αυτό στοιχείο να προκαλεί τρομερή έκπληξη, αν κανείς, μάλιστα, υπολογίσει πως ειδικά η Mercedes ήταν μία ομάδα πάρα πολύ κακή, για τα δεδομένα της, τόσο πέρυσι όσο και στο ξεκίνημα της εφετινής χρονιάς.
Ο Μαξ Φερστάπεν, παρά το γεγονός ότι πλέον δεν κυριαρχεί, κρατιέται σε μία καλή απόσταση από τους διώκτες του, διότι είναι σταθερός. Καταφέρνει κάθε φορά να παίρνει μία καλή θέση, συνήθως μέσα στην πρώτη πεντάδα, έστω και αν δεν είναι στο βάθρο ή αν δεν κερδίζει, την ώρα που οι αντίπαλοί του εναλλάσσονται στην κορυφή, οπότε δεν μειώνουν σημαντικά τη διαφορά.
Σε περιπτώσεις, εξάλλου, όπως αυτή στο Βέλγιο, όπου ο ο εν ενεργεία παγκόσμιο πρωταθλητής τερμάτισε, όπως προαναφέρθηκε, στην τέταρτη θέση, η διαφορά από τον μεγάλο διώκτη του, Λάντο Νόρι, αυξήθηκε κιόλας χωρίς να διακοπεί.
Σε ό,τι αφορά τέλος τις ομάδες, με τον Σέρχιο Πέρεζ να μην βοηθάει τη Red Bull και να αναγκάζει να τον αντικαταστήσει, η McLaren, με τον Πιάστρι και Νόρις να βοηθούν σχεδόν το ίδιο την ομάδα τους, η διαφορά αυτής και των «ταύρων» βρίσκεται μόλις στους 42 πόντους (408 έναντι 266).
Οι αποδόσεις που αναγράφονται σε αυτό το άρθρο ήταν οι σωστές αποδόσεις τη στιγμή της σύνταξής του και ενδέχεται να διαφοροποιηθούν.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.