Άλλο ένα Grand Prix στη Φόρμουλα 1 ολοκληρώθηκε, τούτη τη φορά στο Μαϊάμι των ΗΠΑ, με τον Όσκαρ Πιάστρι να κάνει με τη νίκη του ένα σημαντικό statement.
Έξι αγώνες του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος υπάρχουν πλέον πίσω μας και είναι μάλλον αρκετοί για να βγουν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με τη δυναμική των ομάδων, η οποία ήταν, λίγο-πολύ, γνωστή και στο ξεκίνημα, όμως τώρα επιβεβαιώνεται.
Διότι, αυτό που επιβεβαιώνεται δεν είναι τίποτα άλλο από το γεγονός ότι η McLaren είναι εφέτος η απόλυτη… team to beat μέσα στο grid και θα χρειαστεί κάποια ομάδα ή κάποιος οδηγός να βγάλει… λαγό από το καπέλο του προκειμένου να την κερδίσει, πράγμα που μάλλον είναι «αδύνατον» να συμβεί σε ροή αγώνων, άρα μιλάμε εκ των πραγμάτων για μεμονωμένες περιπτώσεις όπως η νίκη του Μαξ Φερστάπεν στην Ιαπωνία.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η βρετανική ομάδα δεν αφήνει πια τίποτα να πέσει κάτω, ενώ στο Μαϊάμι έκανε και το «1-2», καθώς ο Όσκαρ Πιάστρι τερμάτισε πρώτος και ο Λάντο Νόρις δεύτερος, αφήνοντας πίσω του τον Τζορτζ Ράσελ.
Πέντε από τους έξι αγώνες έχουν καταλήξει στη McLaren, η οποία, έτσι όπως κυλάει η χρονιά, είναι και το απόλυτο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου.
Βέβαια, για να λέμε και του… στραβού το δίκιο, με βάση τα πεπραγμένα των οδηγών και των ομάδων έως τώρα, είναι πολύ πιθανό ακόμη και η εν ενεργεία πρωταθλήτρια ομάδα να ακολουθήσει μία τακτική που, συνήθως, δεν προτιμάει, να διαλέξει, δηλαδή, μεταξύ πρώτου και δεύτερου οδηγού, και αυτό προκύπτει από το πώς τα πηγαίνουν οι οδηγοί της στους αγώνες.
Είναι, δηλαδή, ενδεικτικό ότι από τις πέντε νίκες, οι τέσσερις έχουν καταλήξει στον Πιάστρι και μάλιστα με εμφατικό τρόπο, καθώς ο Αυστραλός «πετάει» μέσα στην πίστα, ειδικά όταν οι συνθήκες τον ευνοούν.
Τι κι αν εκκινούσε από την τέταρτη θέση στις ΗΠΑ; Ξεπετάχτηκε στη δεύτερη μετά από την εκκίνηση και από εκεί και πέρα ήταν θέμα χρόνου να… πιάσει τον Φερστάπεν από τα μαλλιά και να τον προσπεράσει. Το αξιοσημείωτο, ωστόσο, εδώ είναι ότι τον πέρασε σε ένα σημείο στο οποίο ο teammate του, Νόρις, δοκίμασε λίγο αργότερα, αλλά δεν τα κατάφερε.
Ο Νόρις, ο οποίος δεν είναι ότι ακριβώς ήταν… απογοητευτικός, όμως αν προσπερνούσε νωρίτερα τον Ολλανδό, όπως θα μπορούσε να είχε κάνει βάσει της τρέχουσας διαφοράς δυναμικής των μονοθεσίων, ίσως να ήταν σε θέση να διεκδικήσει και με μεγαλύτερες αξιώσεις τη νίκη από τον ομόσταβλό του.
Δεν είναι, λοιπόν, μόνο η βαθμολογική θέση του Πιάστρι που τον καθιστά, αυτήν τη στιγμή, ως το Νο1 φαβορί για την κατάκτηση του εφετινού τίτλου, αν και ακόμη είναι πάρα πολύ νωρίς, αλλά και το γεγονός ότι όσο συνεχίζει να κάνει επίδειξη δύναμης, κάτι που δεν μπορεί για την ώρα να κάνει ο Νόρις, είναι πιθανό να αποκτήσει και προτεραιότητα στα… μάτια των ανθρώπων της McLaren.
Δεύτερη ομάδα σε δυναμική, αυτήν τη στιγμή, στο grid δείχνει να είναι η Mercedes, η οποία πραγματοποίει μία σαφέστατα καλύτερη χρονιά από την περσινή, που ίσως αποτελεί και ένα προμήνυμα των όσων έχουν διατρανώσει οι άνθρωποί της ενόψει της επόμενης αγωνιστικής περιόδου, που τη θέλουν να διεκδικεί δυναμικά το πρωτάθλημα.
Πότε ο Κίμι Αντονέλι, μα συχνότερα ο Τζορτζ Ράσελ, που δείχνει να είναι το Νο1 στην ομάδα, μοιάζουν ικανοί να κοντράρουν κάπως τη McLaren.
Αντίθετα, δηλαδή, με ό,τι συμβαίνει αυτήν τη στιγμή στη Red Bull, που βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στην ικανότητα του Φερστάπεν, καθώς ούτε στον Τσουνόντα φαίνεται να ταιριάζουν οι ρυθμίσεις του αυτοκινήτου!
Οι αποδόσεις που αναγράφονται σε αυτό το άρθρο ήταν οι σωστές αποδόσεις τη στιγμή της σύνταξής του και ενδέχεται να διαφοροποιηθούν.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.