Για ακόμη μία φορά, ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο μεγάλος νικητής σε Grand Prix της Φόρμουλα, τούτη τη φορά στην Ίμολα, όμως το σημαντικό είναι ότι πλέον υπάρχει ανταγωνισμός!
Αν κοιτάξει κανείς στυγνά το τι συνέβη και τις θέσεις στις οποίες τερμάτισαν οι οδηγοί στην Εμίλια-Ρομάνα, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα εκπλαγεί και δεν θα υπάρξει κάτι που θα τον κάνει να πιστέψει ότι κάτι διαφορετικό συνέβη αυτήν τη φορά.
Και είναι και λογικό, καθώς, για ακόμη μία φορά, ο Φερστάπεν της Red Bull αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία, έχοντας, εξάλλου, βρεθεί και στην pole position από τις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου. Πίσω του ο Λάντο Νόρις της McLaren και ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari.
Παράλληλα, η διαφορά αυξήθηκε τόσο στους οδηγούς, με τον Ολλανδό να έχει πλέον 161 πόντους και τους «ταύρους» να μετρούν συνολικά 268. Αυτό, πρακτικά, σημαίνει πως, λογικά, για ακόμη μία χρονιά, θα κάνουν το νταμπλ.
Μία, όμως, πιο προσεκτική ματιά τόσο στις διαφορές μεταξύ των οδηγών στην Ιταλία όσο και στον βαθμολογικό πίνακα, θα κάνει άπαντες να αντιληφθούν ότι «κάτι» πάει να αλλάξει!
Παίρνοντας τα πράγματα με τη σειρά, αξίζουν, αυτήν τη φορά, πολλά περισσότερα συγχαρητήρια στον Φερστάπεν σε σχέση με τις άλλες φορές που του έχουν δοθεί, καθώς απέδειξε το πόσο σπουδαίος οδηγός είναι, γεγονός που «χανόταν» το προηγούμενο διάστημα μέσα στη γενικότερη κυριαρχία της Red Bull.
Όμως, στην Ίμολα, η αυστριακή ομάδα δεν ήταν η καλύτερη! Για την ακρίβεια, ήταν πιο αργή συνολικά τόσο από τη McLaren όσο και από τη Ferrari, γεγονός που μπορεί να γίνει αντιληπτό, αν κανείς αναλογιστεί την όγδοη θέση στην οποία τερμάτισε Σέρχιο Πέρεζ.
Η pole position, όπως και η νίκη στον κυριακάτικο αγώνα, κατακτήθηκαν στο νήμα, χάρη στην οδηγική ικανότητα και την αυτοπεποίθηση του Ολλανδού. Μόλις για 0.725 δευτερόλεπτα τερμάτισε πίσω του ο Νόρις, ο οποίος, ίσως, θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει την «αντεπίθεσή» του λίγο νωρίτερα μέσα στον αγώνα. Τον Φερστάπεν δεν τον περνάει κανείς εύκολα…
Και είναι πραγματικά εντυπωσιακές οι αναβαθμίσεις των McLaren και Ferrari και αυτό φάνηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου στην Ιταλία. Η λογική, μάλιστα, λέει πως είναι θέμα χρόνου και η βαθμολογική εξαργύρωση της βελτίωσής τους.
Ήδη, άλλωστε, κάτι που, επίσης, πρέπει να τονιστεί, υπήρξε αλλαγή σε ό,τι αφορά τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος οδηγών, καθώς ο Λεκλέρ προσπέρασε τον Πέρεζ, κάτι που, πάντως, σίγουρα θα δημιουργήσει ακόμη μεγαλύτερη κουβέντα γύρω από τον Μεξικανό και το μέλλον του στη Red Bull.
Αντίθετα, παρακολουθούμε, αυτό το διάστημα, ίσως τον χειρότερο Φερνάντο Αλόνσο όλων των εποχών. Ο Ισπανός τερμάτισε προτελευταίος στην Εμίλια-Ρομάνα, την ώρα που ο teammate του, Λανς Στρολ βρέθηκε ένατος.
Και είναι κρίμα, για ένα τόσο μεγάλο ταλέντο, έναν κορυφαίο του αθλήματος, όπως είναι αυτός, να έχει μείνει στους δύο παγκόσμιους τίτλους που είχε κατακτήσει με τη Renault (2005, 2006), διότι ποτέ άλλοτε δεν βρέθηκε σε ομάδα που να του δώσει ένα πραγματικά κυριαρχικό αυτοκίνητο!
Τέλος, σε ό,τι αφορά τη Mercedes, απλά εξακολουθεί να απογοητεύει με την έλλειψη ταχύτητας που εξακολουθεί να τη διακρίνει, με τους Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον να τερματίζουν στην έβδομη και όγδοη θέση του αγώνα της περασμένης Κυριακής αντίστοιχα!
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.