Ήταν το πρώτο Grand Prix της Φόρμουλα 1 στο Λας Βέγκας έπειτα από 41 χρόνια και αυτό από μόνο του ήταν αρκετό για να στραφεί εκεί η προσοχή των φίλων του αθλήματος. Αν προσθέσει κανείς και την αίγλη του χώρου, αλλά και τον συναρπαστικό αγώνα που έγινε, επρόκειτο μάλλον για μία πετυχημένη διοργάνωση.
Όχι ιδιαίτερα, θα έλεγα κανείς, με μία πρόχειρη ματιά σε αυτούς που τερμάτισαν στο βάθρο, όμως όσοι είδαν τον αγώνα, μπορούν να αντιληφθούν ότι αυτό δεν ισχύει σε ακέραιο βαθμό, καθώς επί της ουσίας πρόκειται για την πρώτη φορά στην οποία εφέτος ο Μαξ Φερστάπεν πιέστηκε, και μάλιστα πιέστηκε πολύ.
Ανεξάρτητα από το πόσο άνετος φαινόταν να ήταν, όταν του ανακοινώθηκε η ποινή πέντε δευτερολέπτων λίγο μετά την εκκίνηση, η ουσία λέει πως ο τρις παγκόσμιος πρωταθλητής δεν θα είχε καταφέρει να κερδίσει στον εν λόγω αγώνα, αν δεν υπήρχε η επαφή του με τον Τζορτζ Ράσελ της Mercedes, ώστε να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας και να το εκμεταλλευτεί, μπαίνοντας στα pits και «εκμηδενίζοντας» ουσιαστικά το στρατηγικό πλεονέκτημα του ενός λιγότερου pit stop που είχε ο Σαρλ Λεκλέρ.
Βέβαια, επειδή με τα «αν» δεν πάει κανείς μπροστά, ούτε στον αθλητισμό ούτε στη ζωή, το σίγουρο είναι ότι, ακόμη κι έτσι, κατάφερε να πανηγυρίσει τη 18η εφετινή του νίκη, συνεχίζοντας να σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, μην έχοντας… αντίπαλο στο πρωτάθλημα.
Υπό αυτήν την έννοια, όντως δεν γίναμε «σοφότεροι», αν μάλιστα σκεφτεί κανείς ότι και ο Σέρχιο Πέρεζ, ο οποίος εκκινούσε και πάλι από πολύ χαμηλά, έκανε στον αγώνα την αντεπίθεσή του και πρόλαβε να φτάσει μέχρι και την τρίτη θέση, ωστόσο η πραγματικότητα λέει πως εκτός από τη σταθερά εντυπωσιακή Red Bull, η Ferrari είναι πλέον η έτερη πολύ δυνατή ομάδα του grid.
Δεν είναι μόνο η ταχύτητα, με την οποία, άλλωστε, συχνά-πυκνά, τα πηγαίνουν εξαιρετικά στη «σκουντερία», αλλά πάνω απ’ όλα είναι το γεγονός ότι πια ως ομάδα δείχνει να μπορεί να βοηθήσει τους οδηγούς της σημαντικά και αυτό είναι βασικό, διότι αυτό ήταν που της έλειψε τα προηγούμενα χρόνια.
Ειδικά, πέρυσι, για παράδειγμα, σε μία χρονιά στην οποία είχε κάνει ανάλογο ή και καλύτερο ξεκίνημα από τους Αυστριακούς, ωστόσο κάτι η αναξιοπιστία της και κάτι οι άσχημες στρατηγικές επιλογές δεν της επέτρεψαν να διεκδικήσει το πρωτάθλημα.
Εφέτος, ήταν καθαρά θέμα ταχύτητας στους πρώτους αγώνες, και γενικότερης κυριαρχίας των «ταύρων», όμως πλέον η ψαλίδα έχει κλείσει, διότι οι Ιταλοί έχουν φροντίσει να την κλείσουν και αν δεν στέκονταν άτυχοι στο Λας Βέγκας θα είχαν πανηγυρίσει μία πολύ-πολύ άνετη νίκη.
Σκαμπανεβάσματα, από την άλλη πλευρά, εξακολουθούν να έχουν οι Mercedes και McLaren, για τις οποίες δείχνει να έχει παρέλθει η περίοδος αγωνιστικής ανάτασης, καθώς βρίσκονται σε κάμψη.
Έτσι, οι Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ έμειναν χαμηλά, στην έβδομη και όγδοη θέση αντίστοιχα, με τα «ασημή βέλη» να μην θυμίζουν σε τίποτα την ομάδα η οποία, μέχρι πριν από μερικούς αγώνες, ήταν σε θέση να διεκδικήσει ακόμη και τη νίκη, ενώ κάτι αντίστοιχο φαίνεται πως ισχύει και τις McLaren, με τον Όσκαρ Πιάστρι να περιορίζεται στη δέκατη θέση, την ώρα που ο Λάντο Νόρις βγήκε εκτός αγώνα.
Μία άλλη ομάδα η οποία έχει απασχολήσει, εφέτος, κυρίως λόγω των εντυπωσιακών επιδόσεων του Φερνάντο Αλόνσο, είναι η Aston Martin, η οποία, για δεύτερο συνεχόμενο Grand Prix, δείχνει να έχει βρει τα πατήματά της, αν και για τον Ισπανό το Λας Βέγκας ήταν μία μέτρια αγωνιστικά εμπειρία, καθώς τερμάτισε ένατος, με τον teammate του, Λανς Στρολ, να ήταν αυτός που τερμάτισε στην πέμπτη θέση, πίσω από τον Σεμπαστιάν Οκόν της Alpine.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.