Για ακόμη ένα πολύ απαιτητικό τριήμερο ετοιμάζονται οδηγοί και ομάδες της Φόρμουλα 1, το οποίο, τούτη τη φορά, θα λάβει χώρα στην Αυστρία. Τις τελευταίες ημέρες, μάλιστα, έχουν προκύψει και ορισμένες πολύ ενδιαφέρουσες εξελίξεις.
Με τον Πιέρ Γκασλί και τον Εστεμπάν Οκόν πορευόταν όλα τα προηγούμενα χρόνια η Alpine, όμως φαίνεται ότι από του χρόνου και μετά αυτό θα αλλάξει, κάτι για το οποίο, βέβαια, η γαλλική ομάδα μας είχε προϊδεάσει από τις προηγούμενες ημέρες, ανακοινώνοντας, καταρχάς, ότι δεν προτίθετο να επεκτείνει το συμβόλαιο του Οκόν.
Αντίθετα, αυτός που ανανέωσε τη συνεργασία του ήταν ο Γκασλί, ο οποίος θα αγωνίζεται με τα χρώματά της μέχρι και το 2026, τη χρονιά, δηλαδή, που ο στόχος που έχει τεθεί είναι να παρουσιαστεί ένα εξόχως ανταγωνιστικό αυτοκίνητο. Εξ ου και η επιστροφή του Φλάβιο Μπριατόρε, σε μία ομάδα την οποία, ουσιαστικά, πριν από 20 χρόνια, ως Renault, την είχε κάνει πρωταθλήτρια διά του Φερνάντο Αλόνσο.
«Είμαι χαρούμενος με τις αλλαγές που έχουν γίνει, με τη σκληρή δουλειά, και με την κατεύθυνση που έχει πάρει αυτή η ομάδα. Υπάρχει μεγάλη δυναμική στους εργαζόμενους και στους πόρους της ομάδας», ήταν τα λόγια του Γκασλί.
Το teammate του Γάλλου εξακολουθούν, όμως, να ψάχνουν στην Alpine με τον διακαή πόθο της ομάδας να εξακολουθεί να είναι ο Κάρλος Σάινθ, ο οποίος, ως γνωστόν, δεν θα συνεχίσει από του χρόνου στη Ferrari, καθώς τη θέση του θα πάρει ο Λιούις Χάμιλτον!
Από την άλλη, σε ό,τι αφορά, μία άλλη εκκρεμότητα που είχε προκύψει σε μία άλλη ομάδα της Φόρμουλα 1, στην Aston Martin, φαίνεται πως αυτή λύθηκε με τον τρόπο με τον οποίο υποψιάζονταν όλοι.
Παρά τις όποιες φήμες κυκλοφορούσαν κι έλεγαν ότι και η βρετανική ομάδα μπορεί να ενδιαφέρεται για τον Σάινθ ή ότι, εν πάση περιπτώσει, βολιδοσκοπούσε τις προθέσεις κι άλλων οδηγών, οι οποίοι, αυτήν τη στιγμή, είναι ελεύθεροι, ο Λανς Στρολ ανανέωσε το συμβόλαιό του και θα είναι ο ομόσταβλος του Φερνάντο Αλόνσο και για τα επόμενα χρόνια.
Η εφετινή είναι η πέμπτη σεζόν για τον Καναδό στην Aston Martin, παρά το γεγονός ότι δεν έχει δείξει κάτι το… ιδιαίτερο όλα αυτά τα χρόνια. Όμως, θυμίζουμε ότι το 2019 ο πατέρας του αγόρασε τη Force India, την οποία, αργότερα, έχοντας αγοράσει και την αυτοκινητοβιομηχανία της Aston Martin, τη μετέτρεψε σε Aston Martin F1, ευελπιστώντας ότι κάποια στιγμή θα μπορέσει να την κάνει πρωταθλήτρια.
Πηγαίνοντας τώρα προς τον αγώνα της Κυριακής στην Αυστρία, είναι πολλά τα ερωτηματικά και αφορούν πλέον ακόμη και την πρώτη θέση, καθώς ο ανταγωνισμός ανάμεσα στη Red Bull, τη McLaren και τη Ferrari γίνεται ολοένα και μεγαλύτερος.
Βέβαια, τόσο στον Καναδά όσο και στην Ισπανία, η «σκουντερία» δεν κατάφερε να ήταν τόσο ανταγωνιστική όσο θα ευελπιστούσαν οι φίλοι της, ενώ είναι η αλήθεια ότι και η βρετανική ομάδα που έδειχνε να ήταν ταχύτερη από την αυστριακή, δεν κατάφερε να κερδίσει.
Με άλλα λόγια, αντί να μειωθεί η διαφορά από τον πρωτοπόρο Μαξ Φερστάπεν έχει αυξητικές τάσεις, παρά το γεγονός ότι τόσο ο ίδιος όσο και η ομάδα του εκφράζουν τον προβληματισμό τους για τη δυναμική που έχουν πλέον τα μονοθέσια της Red Bull.
Σε κάθε περίπτωση, σε ό,τι αφορά ειδικά τη Ferrari, έχει να κάνει μεγάλο αγώνα από το Μονακό, όταν ο Σαρλ Λεκλέρ στέφθηκε νικητής μπροστά στους συμπατριώτες του. Άπαντες αισιοδοξούν στην ομάδα ότι ήρθε η ώρα το επίτευγμα αυτό να επαναληφθεί!
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.