Η Φόρμουλα 1 βρίσκεται στην Ουγγαρία, για το Grand Prix της Βουδαπέστης, το οποίο αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Ποια είναι, όμως, η κατάσταση οδηγών και ομάδων πριν από την έναρξή του;
Είναι γεγονός ότι η Red Bull ήταν τα προηγούμενα χρόνια η απόλυτη «team to beat» στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, καθώς ο Μαξ Φερστάπεν κατακτούσε με άνεση τη μία νίκη μετά την άλλη, φτάνοντας μετά το περιπετειώδες πρώτο πρωτάθλημά του το 2021, σε ακόμη δύο, το 2022 και το 2023.
Όλο αυτό το διάστημα, οι «ταύροι» έμοιαζαν με την προ δεκαετίας ομάδα, που κεντούσε στα χέρια του Σεμπάστιαν Φέτελ τότε, ο οποίος είχε για ομόσταβλό του τον Ντάνιελ Ρικιάρντο.
Μάλιστα, στο ξεκίνημα της εφετινής σεζόν, όλα έδειχναν πως θα ήταν ρόδινα ξανά για τους Αυστριακούς και πως κανείς δεν θα μπορούσε να τους κοντράρει.
Όμως, πρώτα η McLaren, η οποία μετά τα βήματα προόδου που έκανε πέρυσι, έκανε άλματα εφέτος, για να φτάσει σε ένα πραγματικά πολύ υψηλό επίπεδο, και εν συνεχεία η Ferrari, όχι απλώς αναβαθμίστηκαν σε βαθμό που να εδραιωθούν στη δεύτερη θέση, αλλά άρχισαν να αμφισβητούν την κυριαρχία του Ολλανδού, σε βαθμό που, πλέον, το να τερματίζει άλλος οδηγός στην πρώτη θέση ενός αγώνα δεν είναι και τόσο… «παράξενο» φαινόμενο.
Εσχάτως, και η Mercedes, η οποία είχε πολλά προβλήματα να λύσει στο ξεκίνημα της χρονιάς, με τον Λιούις Χάμιλτον να μην μπορούσε τότε να κρύψει την απογοήτευσή του, παρουσιάζει ένα εξόχως δυναμικό πρόσωπο, ικανό και αυτό να διεκδικεί πρωτιές.
Τώρα, βέβαια, το κατά πόσο όλα αυτά αρκούν για να μην πάρει και φέτος το πρωτάθλημα ο Φερστάπεν και να μην έχει αντίστοιχη επιτυχία και η Red Bull, ρεαλιστικά, δεν αρκούν!
Αυτό που φαίνεται πως βοηθάει τη Red Bull και τον Φερστάπεν ειδικότερα να ανοίγουν τη διαφορά από τους διώκτες τους, αντί αυτή να μειώνεται, είναι η αξιοπιστία του αυτοκινήτου, και το πόσο γερό είναι γενικότερα. Έτσι, όταν οι άλλοι εγκαταλείπουν, ο Ολλανδός πάντα τερματίζει.
Όπως και να ‘χει, ο σύμβουλος της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο, είναι ξεκάθαρος: «Ένα είναι σίγουρο. Η αναβάθμιση πρέπει να αποδώσει, διότι είμαστε αυτή τη στιγμή πίσω από τη McLaren, και αν δείτε τον αγώνα της Αγγλίας είμαστε επίσης πίσω και από τη Mercedes.
Τα καλά νέα είναι ότι οι αντίπαλοι της Red Bull εναλλάσσονται στις νίκες των αγώνων, και αυτό βοηθά τον Μαξ Φερστάπεν να διατηρεί ή ακόμα και να επεκτείνει το βαθμολογικό του προβάδισμα. Αλλά δεν μπορούμε να βασιστούμε σε αυτό. Επίσης, πιστεύω ότι η Ferrari δεν είναι πλέον στη μάχη για τις νίκες. Αλλά πρέπει να είμαστε ξανά σε θέση να κερδίζουμε με τις δικές μας δυνάμεις, αυτός είναι ο στόχος μας».
Σε πολύ δύσκολη θέση, από εκεί και πέρα, φαίνεται πως βρίσκεται ο Σέρχιο Πέρεζ, ο οποίος, ίσως λόγω και της αγωνιστικής ανόδου των υπόλοιπων οδηγών, έχει πέσει πολύ σε απόδοση και αδυνατεί όχι απλώς να πιάσει αντίστοιχους χρόνους με τον teammate του, αλλά να είναι και ανταγωνιστικούς και ως προς τις άλλες μεγάλες ομάδες, έτσι όπως εκείνες έχουν πλέον διαμορφωθεί.
Στο Μεξικανό έχει δοθεί διωρία δύο αγώνων για να αντιστρέψει το εις βάρος του κλίμα, διότι φαίνεται πως σε διαφορετική περίπτωση η Red Bull δεν θα του ανανεώσει τελικά το συμβόλαιο μέχρι το 2026, παρά την αρχική συμφωνία που φέρονται να έχουν κάνει οι δύο πλευρές.
Μετά τη νίκη του στο Grand Prix της Βρετανίας, τώρα, έχει ανοίξει ακόμη περισσότερο η όρεξη και η διάθεση του Λιούις Χάμιλτον για κάτι καλό, καθώς βλέπει πως είναι πιθανό το αυτοκίνητο που θα έχει στη διάθεσή του να είναι στην Ουγγαρία ακόμη καλύτερο.
Με άλλα λόγια, αν και διανύει τους τελευταίους του μήνες στην ομάδα, δεν θα πάψει να τη νοιάζεται και να παλεύει για αυτήν μέχρι το τέλος!
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.