Δεν είναι η πρώτη φορά που η Red Bull κυριαρχεί στη Φόρμουλα 1 και είναι, με τον Μαξ Φερστάπεν ως κορυφαίο οδηγό της, να χτίσει μία… δυναστεία, με συνεχόμενα παγκόσμια πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών. Πριν τον Ολλανδό ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ αυτός που μεσουρανούσε με τους «ταύρους», κατακτώντας τέσσερα συνεχόμενα πρωταθλήματα!
Τελευταίος Grand Prix του 2010, στο Άμπου Ντάμπι και όλα τα προγνωστικά δίνουν τον Φερνάντο Αλόνσο της Ferrari ως το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου. Και τούτο διότι, ο Ισπανός, δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Renault (2005, 2006), έχει ένα σεβαστό προβάδισμα από τους διώκτες του, τόσο που του επιτρέπει να βρεθεί ακόμη και εκτός βάθρου, καθώς απέχει 15 πόντους από τον Γερμανό.
Παρά ταύτα, ο Αλόνσο τερμάτισε στην τρίτη θέση στις κατατακτήριες δοκιμές και πήγαινε την Κυριακή για τον υπέρ πάντων αγώνα του, καθώς μπορεί μεν ο Φέτελ να ήταν στην pole position, αλλά ο ίδιος είχε την τύχη στα χέρια του.
Με τον οδηγό της Red Bull να διατηρεί το προβάδισμα μετά την εκκίνηση, αυτός της Ferrari άρχισε να αγχώνεται, καθώς ο Τζένσον Μπάτον τον προσπέρασε στην εκκίνηση, ενώ ένα αυτοκίνητο ασφαλείας ήρθε για να περιπλέξει ακόμη περισσότερο τα πράγματα για τον Ισπανό, που, ξαφνικά, βρέθηκε έβδομος και έπρεπε να προσπεράσει τρεις. Την ίδια ώρα, ο «Σεμπ» εξακολουθούσε να οδηγεί την κούρσα, με μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο Λιούις Χάμιλτον.
Ο Βιτάλι Πετρόφ, όμως, της Renault έκανε τον αγώνα της ζωής του. Έπαιξε για τον εαυτό του και δεν άφησε τον Αλόνσο να τον προσπεράσει. Την ίδια ώρα, ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα ήταν πέμπτος και ο Νίκο Ρόσμπεργκ τέταρτος. Ο οδηγός της Ferrari δεν βρέθηκε ποτέ εκεί!
Ήταν ο πρώτος τίτλος της κυριαρχίας του Φέτελ!
Η επόμενη χρονιά ήταν εντελώς διαφορετική και δεν είχε καθόλου… δράμα. Θεωρητικά, η Ferrari θα ήταν και πάλι η μεγάλη ανταγωνίστρια της Red Bull για τη διεκδίκηση του τίτλου, όμως κάτι τέτοιο επουδενί δεν φάνηκε στην πράξη.
Έχοντας αποβάλλει από πάνω του, για τα καλά, το άγχος του… πρωτάρη, ο Φέτελ πανηγύριζε τη μία νίκη πίσω από την άλλη, για να φτάσει, τελικά, σε πόντους-ρεκόρ, με βάση το νέο, τότε, σύστημα βαθμολόγησης, 392 συνολικά, την ώρα που ο Μπάτον, εντέλει, της McLaren ήταν δεύτερος me 270, με τον Μαρκ Βέμπερ, επίσης της Red Bull, τρίτος με 258 και τον Αλόνσο λίγο πιο πίσω, στους 257.
Η Red Bull, όπως ήταν προφανές, κατέκτησε και το πρωτάθλημα κατασκευαστών, με συνολικά 650 πόντους.
Το πρωτάθλημα του 2012 έμοιαζε κάπως με αυτό του 2010, διότι, επίσης, είχε πολύ δράμα. Στον τελευταίο αγώνα, στη Βραζιλία, ο Φέτελ έμπαινε με προβάδισμα δεκατριών πόντων (273-260) από τον δεύτερο Αλόνσο, όμως ό,τι μπορούσε να του πάει στραβά του πήγε.
Την ίδια ώρα, ο Ισπανός έκανε, για ακόμη μία φορά, υπερπροσπάθεια, με ένα σαφώς υποδεέστερο αυτοκίνητο και, λίγο έλειψε, να… κλέψει τον τίτλο. Τερμάτισε δεύτερος, πίσω από τον Μπάτον, ο οποίος είχε απομακρυνθεί πολύ και δεν θα μπορούσε να τον φτάσει.
Η έκτη θέση, την οποία κατέλαβε όμως, αρκούσε στον Γερμανό, που είχε στο φινάλε μόλις τρεις πόντους περισσότερους από τον αντίπαλό του και ανακουφισμένος γεύτηκε το νέκταρ του τρίτου συνεχόμενου τίτλου του.
Τέλος, το 2013, δεν χωράει ιδιαίτερης κριτικής. Μπορεί ο Αλόνσο να τερμάτισε ξανά δεύτερος στον βαθμολογικό πίνακα, όμως μάζεψε μόλις 242 πόντους, την ώρα που ο Φέτελ έφτασε στους 397! Εξάλλου, ήταν και η χρονιά που ο Γερμανός έκανε ρεκόρ με εννέα συνεχόμενες νίκες.
Το 2014, η Red Bull δεν ήταν το ίδιο δυνατή πια και, κάπου εκεί, σταμάτησε η κυριαρχία του Φέτελ, την οποία προσπάθησε να αναβιώσει, πηγαίνοντας στη Ferrari το 2015, χωρίς, ωστόσο, κάποιο αποτέλεσμα!
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.