Πως είναι ο… man to beat απέδειξε, για ακόμη μία φορά εφέτος, ο Μαξ Φερστάπεν, που κατέκτησε με περισσή άνεση τη νίκη στο sprint race στο Grand Prix της Αυστρίας, λίγες ώρες πριν από τον σημερινό, κυρίως αγώνα.
Τι κι αν ήταν ένας αγώνας ο οποίος ξεκίνησε υπό ελαφρά βροχή και άπαντες περίμεναν να δουν μήπως αυτό θα έπαιζε τον δικό του ρόλο ώστε να υπήρχαν ανακατατάξεις; Ο Ολλανδός απέδειξε ξανά ότι είναι ένας οδηγός… παντός καιρού, αφού, έχοντας κατακτήσει και την pole position, δεν κοίταξε ποτέ πίσω του, χορεύοντας στη βροχή.
Ακόμη, δηλαδή, και όταν η βροχή σταμάτησε και ορισμένοι οδηγοί ρίσκαραν με τα ελαστικά για στεγνές συνθήκες, ο ίδιος δεν πτοήθηκε, έδειξε εμπιστοσύνη στον σχεδιασμό της ομάδας του, και, φυσικά, και στο μονοθέσιό του, επέλεξε τη safe στρατηγική και δικαιώθηκε, τερματίζοντας πρώτος σε αυτόν τον… μίνι αγώνα.
Δεύτερος ήταν ο Σέρχιο Πέρεζ, ο οποίος μετά από καιρό έδειξε να έχει αντίστοιχη ταχύτητα με τον teammate του, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Κάρλος Σάινθ. Τέταρτος τερμάτισε ο Λανς Στρολ της Aston Martin, με πέμπτο τον Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος, σίγουρα, θέλει ένα καλύτερο αποτέλεσμα σήμερα.
Όπως, με άλλα λόγια, αντιλαμβάνεται εύκολα κανείς, φαίνεται πως η αυστριακή ομάδα πολύ δύσκολα θα έχει ανταγωνισμό, μέχρι το τέλος της σεζόν, όμως τόσο η Aston Martin όσο και η Mercedes, αλλά ίσως και η Ferrari μπορούν να βάλουν τις βάσεις για να διεκδικήσουν με αξιώσεις τον τίτλο το 2024.
Τι να πει κανείς για τη Red Bull και την εντυπωσιακή, για ακόμη μία χρονιά, πορεία της στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, με την αυστριακή ομάδα να πορεύεται από νίκη σε νίκη και να ετοιμάζεται να κλειδώσει, από πολύ νωρίς, ακόμη έναν τίτλο στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.
Μάλιστα, αν τα καταφέρει, το επίτευγμά της θα είναι είναι ακόμη μεγαλύτερο και από το περσινό, καθώς, πέρυσι, στο ξεκίνημα τουλάχιστον της χρονιάς, παρουσίαζε κάποια θεματάκια, τα οποία πρόσκαιρα, όπως αποδείχθηκε συν τω χρόνω, είχε καταφέρει να εκμεταλλευτεί από τη Ferrari, ασκώντας της λίγη πίεση.
Όμως από τον Ιούνιο και μετά, οι «ταύροι» ήταν απλά εντυπωσιακοί και άρχισαν να παίρνουν τη μία νίκη μετά την άλλη, με αμφότερους τους οδηγούς της να της προσφέρουν πολύτιμους βαθμούς και να αφήνουν τους διώκτες τους… χιλιόμετρα πίσω, να μην μπορούν επουδενί να είναι ανταγωνιστικοί.
Έτσι, η Red Bull έφτασε πέρυσι στο ιστορικό 759 πόντων, αφήνοντας δεύτερη τη «σκουντερία» με πάνω από 200 πόντους πίσω της, στους 554, ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισε η Mercedes με 514, και πολύ πίσω η Alpine με 173, με το μόνο που, όπως φαίνεται, διακυβευόταν μέχρι το τέλος να ήταν το ποια ομάδα θα τερμάτιζε στη δεύτερη θέση.
Φέτος, η κατάσταση μοιάζει να είναι, λίγο-πολύ, αντίστοιχη, καθώς η Red Bull μετράει ήδη 336 πόντους, έχοντας πάρει τη νίκη, είτε με τον Μαξ Φερστάπεν είτε με τον Σέρχιο Πέρεζ, σε κάθε αγώνα, μέχρι στιγμής, με τον Μεξικανό, πάντως, στα τελευταία Grand Prix, να μην παρουσιάζεται το ίδιο δυνατός όπως στα πρώτα, πληρώνοντας, κυρίως, τις πολύ άσχημες επιδόσεις του στις κατατακτήριες δοκιμές, τη στιγμή που, ωστόσο, το ενδεχόμενο να είναι αυτός ο νικητής στον αγών της Αυστρίας προσφέρεται σε απόδοση 21.00.
Όσο για τη δεύτερη θέση; Εκεί είναι που γίνεται η πραγματική μάχη, καθώς η Mercedes μετράει 168 πόντους, αλλά από κοντά βρίσκεται και η Aston Martin, στους 163, με τον Φερνάντο Αλόνσο να εντυπωσιάζει, καθώς έχει πάρει τους 121 από αυτούς.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.