Μεγάλη κουβέντα έχει ξεκινήσει για το οδηγικό στιλ του δις εν ενεργεία παγκόσμιου πρωταθλητή, Μαξ Φερστάπεν και το πόσο επιθετικός ή όχι είναι ο τρόπος με τον οποίο οδηγεί.
Τι να πει κανείς για τη Red Bull και την εντυπωσιακή, για ακόμη μία χρονιά, πορεία της στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, με την αυστριακή ομάδα να πορεύεται από νίκη σε νίκη και να ετοιμάζεται να κλειδώσει, από πολύ νωρίς, ακόμη έναν τίτλο στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών.
Μάλιστα, αν τα καταφέρει, το επίτευγμά της θα είναι είναι ακόμη μεγαλύτερο και από το περσινό, καθώς, πέρυσι, στο ξεκίνημα τουλάχιστον της χρονιάς, παρουσίαζε κάποια θεματάκια, τα οποία πρόσκαιρα, όπως αποδείχθηκε συν τω χρόνω, είχε καταφέρει να εκμεταλλευτεί από τη Ferrari, ασκώντας της λίγη πίεση.
Όμως από τον Ιούνιο και μετά, οι «ταύροι» ήταν απλά εντυπωσιακοί και άρχισαν να παίρνουν τη μία νίκη μετά την άλλη, με αμφότερους τους οδηγούς της να της προσφέρουν πολύτιμους βαθμούς και να αφήνουν τους διώκτες τους… χιλιόμετρα πίσω, να μην μπορούν επουδενί να είναι ανταγωνιστικοί.
Έτσι, η Red Bull έφτασε πέρυσι στο ιστορικό 759 πόντων, αφήνοντας δεύτερη τη «σκουντερία» με πάνω από 200 πόντους πίσω της, στους 554, ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισε η Mercedes με 514, και πολύ πίσω η Alpine με 173, με το μόνο που, όπως φαίνεται, διακυβευόταν μέχρι το τέλος να ήταν το ποια ομάδα θα τερμάτιζε στη δεύτερη θέση.
Φέτος, η κατάσταση μοιάζει να είναι, λίγο-πολύ, αντίστοιχη, καθώς η Red Bull μετράει ήδη 287 πόντους, έχοντας πάρει τη νίκη, είτε με τον Μαξ Φερστάπεν είτε με τον Σέρχιο Πέρεζ, σε κάθε αγώνα, μέχρι στιγμής, με τους Mercedes να ακολουθεί στους 152, ενώ τρίτη είναι η Aston Martin, με 134, με τη Ferrari τέταρτη στους 100.
Σε ό,τι αφορά, δε, το πρωτάθλημα των οδηγών, προηγείται ο Φερστάπεν με 170 πόντους, ακολουθεί ο Πέρεζ με 117, ενώ τρίτος είναι ο Φερνάντο Αλόνσο με 99 πόντους, πράγμα που σημαίνει ότι ο Ολλανδός, δις παγκόσμιος πρωταθλητής, έχει βάλει πλώρη για το three-peat.
Ο Ολλανδός έχει κατηγορηθεί πολλάκις από τους ανθρώπους του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος ότι είναι υπέρ το δέον επιθετικός στην προσέγγισή του στους αγώνες και ρισκάρει, αχρείαστα πολλές φορές, να καταστρέψει τόσο τον δικό του αγώνα όσο και των αντιπάλων του.
Βέβαια, φέτος, έχει μία εντελώς διαφορετική προσέγγιση, καθώς είναι πολύ πιο υπομονετικός, πράγμα που έχει, μάλλον, να κάνει και με τη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση που, ενδεχομένως, να νιώθει, βλέποντας ότι το αυτοκίνητό του είναι πραγματικά ανίκητο, τη στιγμή που, ειρήσθω εν παρόδω, το ενδεχόμενο να είναι αυτός που θα κερδίσει και την ερχόμενη Κυριακή, τούτη τη φορά στο Grand Prix του Καναδά, προσφέρεται σε απόδοση 1.33.
Ενδιαφέρον σχετικά έχει η προσέγγιση του Τσορτζ Ρασελ, της Mercedes, με τον οποίο ο Ολλανδός, που είχε πρόσφατα μία «μονομαχία», φάνηκε να εκνευρίζεται: «Πιστεύω ότι πλέον όλοι οι οδηγοί γνωριζόμαστε μεταξύ μας αρκετά καλά. Ξέρουμε ο καθένας το στιλ του άλλου, ξέρουμε τι είδους ρίσκα παίρνει ο καθένας. Αγωνίστηκα εναντίον του Μαξ, του Σαρλ (σ.σ. Λεκλέρ) και του Εστεμπάν (σ.σ. Οκόν) για πρώτη φορά το 2011.
Γνωριζόμαστε μεταξύ μας και αυτό πιθανότατα συμβάλλει στο πώς αντιμετωπίζουμε ο ένας τον άλλον στην πίστα. Αλλά, βεβαίως, όταν διεκδικείς ένα πρωτάθλημα μάχεσαι λίγο διαφορετικά, και μάλλον τώρα ο Μαξ είναι λιγότερο επιθετικός από όσο ήταν ποτέ διότι δεν βρίσκεται σε μια θέση που έχει ανάγκη να είναι επιθετικός».
Η αδελφή μου είναι πιο ισχυρός ως χαρακτήρας, ετοιμοπόλεμη. Είμαι κι εγώ επιθετικός στην πίστα, αλλά μάλλον λίγο πιο καθαρός από τον πατέρα μου.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.