Τι άφησε πίσω του το Grand Prix της Φόρμουλα 1 στην Ιαπωνία; Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο μεγάλος νικητής, ωστόσο φάνηκε κάτι που να παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον;
Είναι γεγονός ότι ο μόνος τρόπος για να χάσει ο μόνος τρόπος για να χάσει η Red Bull του Φερστάπεν και να μην τερματίσει στην κορυφή σε κάποιον από τους αγώνες του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος στον κόσμο είναι αυτό που συνέβη στην Αυστραλία.
Εκεί, ο κινητήρας του παγκόσμιου πρωταθλητή έσπασε, με αποτέλεσμα ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari να τερματίσει στην κορυφή, με τη «σκουντερία», μάλιστα, να κάνει και το «1-2», καθώς στη δεύτερη θέση είχε τερματίσει ο Σαρλ Λεκλέρ και τρίτος ο Λάντο Νόρις της McLaren.
Πολλά είχαν ειπωθεί μετά από τον συγκεκριμένο αγώνα, καθώς οι φίλοι και οι φίλες του αθλήματος, που ανυπομονούν κάθε φορά να βλέπουν μάχες για νίκη και για την κορυφή του βαθμολογικού πίνακα άρχισαν να ελπίζουν πως κάτι διαφορετικό θα μπορούσε να ισχύει φέτος.
Ωστόσο, ήταν ευνόητο ότι οι εξαιρετικές, κατά τα άλλα, Ferrari, δεν κέρδισαν επειδή ήταν ανώτερες από τη Red Bull (ίσως από αυτήν του Σέρχιο Πέρεζ να ήταν κιόλας), αλλά γιατί ο Ολλανδός στάθηκε άτυχος και γνώρισε την πρώτη του εγκατάλειψη μετά από πάρα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα.
Στην Ιαπωνία, λοιπόν, που όλα κύλησαν και πάλι… ρολόι για τους «ταύρους», δεν υπήρχε περίπτωση να χάσουν τη νίκη, με τον Φερστάπεν, μετά από αυτήν του την επιτυχία, να ηρεμεί και πάλι, γνωρίζοντας πως πολύ δύσκολα θα χάσει και το εφετινό πρωτάθλημα.
Και ήταν, πράγματι, μαγικός στη Σοζούκα. Κατέκτησε την pole position με στιλ, και για λίγα εκατοστά του δευτερολέπτου από τον ομόσταβλό του, Σέρχιο Πέρεζ, ενώ, σε ό,τι αφορά τον αγώνα, η πρωτοπορία του δεν αμφισβητήθηκε σε κανένα σημείο.
Με άλλα λόγια, αν κάτι κατέστη σαφές, είναι πως και φέτος ο Ολλανδός θα κατακτήσει πιθανότατα το τρόπαιο, παρά την όποια ατυχία μπορεί να είχε στη «χώρα των καγκουρό» ή μπορεί να έχει στο μέλλον.
Το εντυπωσιακό στο όλο πρωτάθλημα, μέχρι στιγμής, είναι η παρουσία του Σέρχιο Πέρεζ, ενός οδηγού ο οποίος έχει αμφισβητηθεί πολύ στο παρελθόν από… φίλους και… εχθρούς, διότι θεωρείται πως οι επιδόσεις του συγκριτικά με τον teammate του είναι δυσανάλογα αργές και αυτό δεν δικαιολογείται βάσει της δυναμικής που έχει το μονοθέσιό του.
Και όμως! Πάντοτε ο Μεξικανός καταφέρνει να κάνει μία καλή αντεπίθεση στο τέλος της σεζόν, να κερδίζει τις εντυπώσεις και να δίνει παράταση στην παρουσία του στους πρωταθλητές, οι οποίοι του δίνουν το «πράσινο» φως και, έτσι, συνεχίζει σε αυτούς.
Ωστόσο, εφέτος έχει ξεκινήσει κιόλας πολύ εντυπωσιακά τη σεζόν, μετρώντας ήδη 64 πόντους και κυνηγώντας όσο μπορεί τον Φερστάπεν.
Άλλωστε, και στην Ιαπωνία, οι Red Bull έκαναν το «1-2» με αυτόν στη δεύτερη θέση, να αποτελεί και ένα καλό… ανάχωμα για τους οδηγούς που, ενδεχομένως, να προσπαθούσαν να πιέσουν τον Ολλανδό.
Αν κάτι μπορεί, πάντως, να κάνει τους «ουδέτερους» φίλους της Φόρμουλα 1 να αισιοδοξούν ότι, του χρόνου, θα δουν πραγματικές μάχες είναι το γεγονός ότι η Ferrari παρουσιάζεται πολύ σταθερή στο ξεκίνημα της τρέχουσας χρονιάς και πιστεύεται ότι ένας οδηγός όπως είναι ο Λιούις Χάμιλτον θα μπορέσει να την απογειώσει.
Δεν είναι μόνο η νίκη του Λεκλέρ και το «1-2» της «σκουντερία» στην Αυστραλία, αλλά και το γεγονός ότι βρίσκεται στο πόντιουμ, με τον έναν ή τον άλλον, ή και τους δύο, οδηγούς της σε κάθε Grand Prix μέχρι σήμερα, κάτι που για την ιταλική ομάδα των προηγούμενων ετών μόνο σίγουρο δεν θεωρούταν, τη στιγμή που, όσον αφορά το Grand Prix της Κίνας, το ενδεχόμενο να είναι ο Σαρλ Λεκλέρ ο μεγάλος νικητής προσφέρεται σε απόδοση 15.00.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.