Οδηγοί και ομάδες προετοιμάζονται για το Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας, το οποίο, όπως κάθε χρόνο, θα λάβει χώρα στην πίστα του «Σιλβερστόουν», για εφέτος το τριήμερο 5 έως 7 Ιουλίου!
Πρόκειται, αναμφίβολα, για ένα από τα… μακροβιότερα, εξ ου και πιο ιστορικά, Grand Prix που υπάρχουν, αυτήν τη στιγμή, στο καλεντάρι της Φόρμουλα 1, κάτι που κανείς δεν θα μπορούσε να φανταστεί, όταν χτίστηκε αυτή η πίστα το 1942, ήτοι πριν από περίπου 80 χρόνια.
Ο πρώτος αγώνας μηχανοκίνητου αθλητισμού που έγινε ποτέ εκεί συνέβη λίγα χρόνια αργότερα, το 1948, και δεν ήταν για το κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, καθώς η πρώτη φορά που μπήκε στο καλεντάρι του ήταν το 1950, έχοντας, βέβαια, από τότε διαρκή παρουσία σε αυτό.
Φυσικά, όλα αυτά τα χρόνια, η πίστα έχει περάσει από… μικροαλλαγές, που αφορούν κυρίως την ασφάλεια των οδηγών, διότι εξάλλου, με τα χρόνια, η Φόρμουλα 1 γίνεται ολοένα και πιο ασφαλής, με αποτέλεσμα πλέον να είναι εξαιρετικά δύσκολο ακόμη και να τραυματιστεί κάποιος οδηγός σε περίπτωση τρακαρίσματος.
Εν πάση περιπτώσει, 74 χρόνια πριν, λοιπόν, ήταν ο Τζουζέπε Φαρίνα της Alfa Romeo, αυτός που με το ιταλικό μονοθέσιό του κυριάρχησε μπροστά στους Βρετανούς οδηγούς, προκαλώντας τους, φυσικά, αίσθημα θαυμασμού, αλλά και ζήλειας, διότι εκείνοι, την περίοδο αυτή, δεν είχαν κάποιον σημαντικό Βρετανό οδηγό που θα μπορούσε να κερδίσει στο «Σιλβερστόουν».
Είναι γεγονός ότι η πίστα αυτή έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, τα οποία, πάντως, γυρίζουν όλα γύρω από το πόσο γρήγορη είναι, ευνοώντας, φυσικά, τους ταχύτερους συνδυασμούς οχημάτων, για αυτό και κάθε χρόνο το μεγάλο πλεονέκτημα σε αυτήν το έχουν οι οδηγοί που στο τέλος της χρονιάς έχουν αναδειχθεί παγκόσμιοι πρωταθλητές.
Με άλλα λόγια, η λογική λέει πως και φέτος ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull θα είναι αυτός που θα κατακτήσει τη νίκη, κάτι που, εξάλλου, είχε συμβεί και το 2021, τη χρονιά που έδωσε με τον Λιούις Χάμιλτον την αλήστου μνήμης μάχη για την κατάκτηση του τίτλου.
Όπως, δηλαδή, ακριβώς συνέβαινε και με τον Βρετανό «πιλότο» της Mercedes, ο οποίος, στα χρόνια της δικής του κυριαρχίας, φρόντιζε να κάνει ο ίδιος περήφανος τους συμπατριώτες του, που γέμιζαν τις εξέδρες, για να τον δουν να… «καταπίνει» τους εκάστοτε αντιπάλους του και, μάλιστα, με περισσή άνεση.
Πάντως, το 2020, σε μία, αν μη τι άλλο, «περίεργη» σεζόν για τον αθλητισμό ήταν που ο Ολλανδός, στην τελευταία χρονιά κυριαρχίας του Χάμιλτον, έκανε ρεκόρ πίστας, ολοκληρώνοντας γύρο σε 1:27.097.
Αντιλαμβάνεται, με άλλα λόγια, κανείς ότι όσο η αυστριακή ομάδα παραμένει η ταχύτερη στο πρωτάθλημα τόσο τέτοιου είδους πίστες θα είναι… βούτυρο στο ψωμί της, κυρίως, δηλαδή, του τρις παγκόσμιου πρωταθλητή, Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος πάει εφέτος για το «four-peat», με το ενδεχόμενο να είναι, όντως, αυτός που θα κερδίσει στη Μεγάλη Βρετανία να προσφέρεται σε απόδοση 1.57.
Άλλωστε, είτε αυτός είτε ο Λάντο Νόρις θα κέρδιζε και στον αγώνα της Αυστρίας, αν ο ίδιος δεν έβαζε τον εγωισμό του πάνω από τη λογική και δεν τράκαρε, εντέλει, με τον αντίπαλό του, οδηγό της McLaren, ο οποίος, από κάποιο σημείο και έπειτα, ήταν φανερά ταχύτερος και άξιζε να τον προσπεράσει.
Οι McLaren, φυσικά, θεωρείται σίγουρο ότι θα το παλέψουν μέσα στη «φυσική» τους έδρα, ενώ και ο Χάμιλτον δεν πρόκειται να αφήσει την κούρσα στην «τύχη» της.
Αυτήν τη νίκη άραγε ποιος θα την πάρει;
Οι αποδόσεις που αναγράφονται σε αυτό το άρθρο ήταν οι σωστές αποδόσεις τη στιγμή της σύνταξής του και ενδέχεται να διαφοροποιηθούν.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.