Η Ιντιανάπολη έχει φύγει, το Όστιν όμως έχει προστεθεί στο καλεντάρι της Φόρμουλα 1, αποτελώντας το νέο συναρπαστικό Grand Prix των ΗΠΑ.
Στις αρχές της δεκαετίας του 2010, αποφασίστηκε ότι δεν γινόταν, στη χώρα που έχει δοξάσει τόσο πολύ κατά καιρούς τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, να μην διεξάγεται κάποιος αγώνας για το κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, καθώς η πίστα της Ιντιανάπολης είχε βγει από το πρόγραμμα των αγώνων, με τελευταία κούρσα εκεί αυτή του 2007.
Έτσι, το 2012, στο Τέξας των ΗΠΑ, και πιο συγκεκριμένα στο Όστιν, διεξήχθη αγώνας Φόρμουλα 1, με την πίστα να βρίσκεται από τότε, ανελλιπώς, στο καλεντάρι. Πρώτος νικητής ήταν ο Λιούις Χάμιλτον της McLaren, με τον Βρετανό να ανατρέπει την pole position που είχε κατακτήσει ο Σεμπάστιαν Φέτελ της Red Bull στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου. Ο Γερμανός ήταν δεύτερος, ενώ το πόντιουμ συμπλήρωνε ο Φερνάντο Αλόνσο της Ferrari.
Μάλιστα, αυτή ήταν μία ιστορική στιγμή για τη Φόρμουλα 1, καθώς επρόκειτο για την τελευταία νίκη που σημείωσε ο Χάμιλτον με τα χρώματα της McLaren, καθώς το 2013 μεταγράφηκε στη Mercedes, για να χτίσει εκεί, από το 2015 και μετά, τη δική του… δυναστεία.
Πρόκειται για μία πίστα η οποία ευνοεί τις πολλές προσπεράσεις, καθώς χαρακτηρίζεται για το μεγάλο πλάτος της, ακόμη και στις στροφές, γεγονός το οποίο, βέβαια, ευνοεί τους γρηγορότερους συνδυασμούς αυτοκινήτων, «μειώνοντας», ίσως, έτσι, κατά κάποιον τρόπο, την επίδραση που μπορεί να έχει η οδηγική ικανότητα κάποιου, αν δεν έχει αρκούντος γρήγορο αυτοκίνητο για να μπορέσει να ανταποκριθεί στις μάχες που θα δώσει.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και οι στροφές είναι πολύ μεγάλες, δημιουργώντας ιδιαίτερες συνθήκες στους αγώνες, με τους θεατές να τους παρακολουθούν με κομμένη την ανάσα. Σε ορισμένα δε σημεία της, όπως από τη στροφή «3» μέχρι τη στροφή «6», αλλά και από τις «12» μέχρι τη «15», θυμίζει άλλες πίστες, όπως του Σίλβερστοουν, της Σουζούκα και του Χοκενχάιμ.
Επιπλέον, η πίστα έχει αναμοιόμορφη επιφάνεια, γεγονός που καθιστά κρίσιμη την επιλογή ελαστικών, η οποία πρέπει να γίνει με ιδιαίτερη προσοχή και έμφαση στις ιδιαιτερότητες του κάθε αυτοκινήτου ώστε να βρεθεί το καλύτερο δυνατό σετάρισμα!
Σε μία χρονιά στην οποία ακόμη μεσουρανούσε ο Λιούις Χάμιλτον, δείχνοντας να μην έχει αντίπαλο στη Φόρμουλα 1, καθώς η Mercedes του ήταν πολύ ανώτερη από οποιοδήποτε άλλο μονοθέσιο, η Ferrari έκανε την προσπάθειά της και σημείωνε αρκετά αξιοπρεπείς παρουσίες.
Ο λόγος για το 2019, όπου στον αγώνα στον οποίο ο Βρετανός κλείδωσε το πρωτάθλημα για εκείνη τη χρονιά, ενώ νικητής ήταν ο teammate του, Βάλτερι Μπότας, ο Σαρλ Λεκλέρ της «σκουντερία» σημείωσε τον ταχύτερο γύρο, με 1:36:169 και αυτό δεν έχει σπάσει ακόμη μέχρι σήμερα.
Υπό αυτήν την έννοια, αυτός θα μπορούσε να ήταν ένας επιπλέον στόχος για τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull, ο οποίος έχει κλειδώσει το πρωτάθλημα, ενώ δείχνει, σε κάθε περίπτωση, να είναι ανίκητος!
Από εκεί και πέρα, η αυστριακή ομάδα είναι, φυσικά, η… team to beat και στις ΗΠΑ, την ώρα που η McLaren δείχνει να είναι σταθερά ανεβασμένη στους τελευταίους αγώνες και να μπορεί να την απειλήσει, καταρχάς στις κατατακτήριες, ενώ σε ρυθμό αγώνα είναι, αυτήν τη στιγμή, η δεύτερη καλύτερη ομάδα του grid.
Πάντα δυνατές, βέβαια, παραμένουν και οι Mercedes και Ferrari, με την ιταλική ομάδα, όμως, να εξακολουθεί να… αδικεί τον εαυτό της, την ώρα που η Aston Martin παρουσιάζει σημαντική κάμψη σε σχέση με το ξεκίνημα της χρονιάς!
Οι απαντήσεις στην πράξη το τριήμερο 20 – 22 Οκτωβρίου.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.