Back to back αγώνας το προσεχές τριήμερο στη Φόρμουλα 1. Τούτη τη φορά, το Μονακό είναι που φοράει τα καλά του, με τους αθλητές και τις ομάδες να προετοιμάζονται για ακόμη ένα συναρπαστικό τριήμερο στο Πριγκιπάτο.
Ουσιαστικά, δεν υπάρχει πίστα, υπό τη στενή έννοια του όρου, όπως ισχύει με άλλες πίστες που υπάρχουν στο καλεντάρι των Grand Prix του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος, υπό την έννοια ότι είναι ένα σερκουί πόλης, οπότε δεν «χτίστηκε» κάτι.
Οριοθετήθηκε, όμως, ένας χώρος, μπροστά από το λιμάνι, ομολογουμένως πολύ εντυπωσιακός χώρος, ώστε να γίνονται εκεί επαγγελματικοί αγώνες δρόμων αυτοκινήτων και η πρώτη φορά που φιλοξενήθηκε ένας τέτοιου είδους αγώνας ήταν το 1929.
Μάλιστα, αυτό που αξίζει να σημειωθεί ότι το… «πείραμα» είχε κριθεί τόσο πολύ ως «πετυχημένο», που το Μονακό βρισκόταν στο πρόγραμμα της Φόρμουλα 1 ήδη από την πρώτη χρονιά της, το 1950, ενώ με ένα μικρό «διάλειμμα» που έκανε τα αμέσως επόμενα χρόνια επανήλθε το 1955 και από τότε δεν βγήκε ξανά ποτέ!
Σε ό,τι αφορά τις ιδιατερότητές της, αυτές, φυσικά, είναι πολλές, με πρώτη και κύρια είναι ότι δεν αποτελεί δα και τον «ναό της ταχύτητας», για αυτό παρατηρείται, σε πολλές περιπτώσεις, το φαινόμενο αυτός που καταφέρνει να πάρει την pole position να είναι και ο τελικός νικητής.
Έχει, μάλιστα, λεχθεί ότι η πίστα του Μόντε Κάρλο είναι, ίσως, η μοναδική που απαντάει με ευκρίνεια και σαφήνεια στο ερώτημα «οδηγός ή αυτοκίνητο» και ποιος ή τι από τα δύο είναι πιο σημαντικός-ο, καθώς τα καλοστημένα και γρήγορα αυτοκίνητα αποτυγχάνουν, πολλές φορές, σε αυτήν την πίστα.
Εδώ, παίζει ρόλο η εμπειρία, η οδιγική ικανότητα του καθενός, αλλά, φυσικά, και το αν ο ίδιος ή οι αντίπαλοί τους θα βρίσκονται στη μέρα τους, ακόμη και από άποψη τύχης.
Θεωρείται, σε κάθε περίπτωση, μία μοναδική εμπειρία για όποιον μπορέσει να βρεθεί στις εξέδρες του συγκεκριμένου αγώνα και τον δει από κοντά, καθώς, πρώτα απ’ όλα, πρόκειται για ένα εξαιρετικά όμορφο μέρος του πλανήτη, ενώ, όπως και να το κάνουμε, το γεγονός ότι διεξάγεται κυριολεκτικά μέσα στην πόλη είναι κάτι που εξιτάρει!
Παρά το γεγονός ότι η ταχύτητα δεν παίζει, όπως προαναφέρθηκε και τον μεγαλύτερο ρόλο στο Πριγκιπάτο, ο Μαξ Φερστάπεν ήταν αυτός που αναδείχθηκε νικητής, σε ακόμη έναν αγώνα πέρυσι, καθώς, καταρχάς, εξασφάλισε την pole position.
Διότι, είναι πολύ σημαντικό κανείς να εξασφαλίζει την pole position στο Πριγκιπάτο, αν θέλει να κατακτήσει στο τέλος και τη νίκη.
Ήταν, εξάλλου, ο αγώνα στον οποίο ο Φερνάντο Αλόνσο πίστευε ότι θα μπορούσε να κατακτήσει εκείνος την πρώτη θέση στις κατατακτήριες δοκιμές, γεγονός που φάνηκε και από το ότι είχε θέσει ως πρωταρχικό του στόχο να πανηγυρίσει την πρώτη του νίκη με την Aston Martin.
Εντέλει, η νίκη δεν ήρθε και ο Ισπανός ακόμη την ψάχνει…
Παρεμπιπτόντως, το ρεκόρ πίστας ανήκει στον Λιούις Χάμιλτον, o οποίος με τη Mercedes του ήταν εξαιρετικός, το 2021, αν και έχασε στο νήμα τον τίτλο από τον Μαξ Φερστάοπεν στο τέλος εκείνης της χρονιάς, κάνοντας 1:12.909.
Μετά τα όσα πέρασε στην Εμίλια-Ρομάνα ο Ολλανδός και το πόσο δύσκολα κατάφερε να κερδίσει εκεί, ήχησε λογικά ένα δυνατό καμπανάκι στη Red Bull, με τον ίδιο τον παγκόσμιο πρωταθλητή να ταρακουνιέται, βλέποντας ότι, πλέον, έχει σκληρό ανταγωνισμό, τουλάχιστον σε συγκεκριμένα Grand Prix. Αν είναι απόλυτα συγκεντρωμένος, δεν θα έχει πρόβλημα να φτάσει σε ακόμη μία νίκη, ενδεχόμενο για το οποίο προσφέρεται σε απόδοση 1.66, ώστε, όντως, να τα καταφέρει!
Οι αποδόσεις που αναγράφονται σε αυτό το άρθρο ήταν οι σωστές αποδόσεις τη στιγμή της σύνταξής του και ενδέχεται να διαφοροποιηθούν.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.