Πάσχα Ορθόδοξων χωρίς Φόρμουλα 1 δεν γίνεται και, έτσι, και φέτος το πρόγραμμα δεν αφήνει παραπονεμένους τους φίλους του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος, καθώς το τριήμερο 3 – 5 Μαΐου λαμβάνει χώρα το Grand Prix του Μαϊάμι.
Αν και στις ΗΠΑ διεξάγονται εδώ και χρόνια αγώνες της Φόρμουλα 1, την… τιμητική του είχε συνήθως το Όστιν, όπου έχουν σημειωθεί, κατά καιρούς, αδιανόητα αμφίρροπες μάχες μεταξύ των ομάδων και φυσικά των οδηγών.
Εδώ και λίγα χρόνια, όμως, η προσοχή στρέφεται και στο Μαϊάμι, όπου, πάντως, ο αγώνας, εν αντιθέσει με αυτόν του Όστιν, είναι, συνήθως στο ξεκίνημα της σεζόν και όχι προς το τέλος της.
Ο πρώτος αγώνας Φόρμουλα 1 που διεξήχθη, λοιπόν, στην εν λόγω πίστα ήταν αυτός του 2022, όπου νικητής ήταν ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull, με τον Ολλανδό, μάλιστα, να κατακτά ως οδηγός των «ταύρων» και τη δεύτερή του νίκη στην εν λόγω πίστα, το 2023, όπου έκανε και ρεκόρ ταχύτερου γύρου, με 1:29.708.
Αυτό που αξίζει να σημειωθεί για το σερκουί του Μαϊάμι είναι ότι κατά την αρχική χαρτογράφησή του δημιουργήθηκαν 36 διαφορετικά layouts, πριν αποφασιστεί ποιο απ’ όλα θα χρησιμοποιούνταν στην πράξη.
Εντέλει, φτιάχτηκε μία εντελώς πρωτότυπη κατασκευή, που ενθουσιάζει τους οδηγούς που τρέχουν σε αυτήν, ενώ οι δεκαεννέα στροφές της θυμίζουν σε ορισμένους την πίστα της Μελβούρνης.
Ταυτόχρονα υπάρχουν τρεις μεγάλες ευθείες και σε όλες είναι διαθέσιμο το DRS, όπερ σημαίνει πως υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες για τους οδηγούς να κάνουν τα προσπεράσματά τους, φτάνοντας σε ταχύτητα ακόμη και τα 340km/h.
Με άλλα λόγια, όπως είναι προφανές, πρόκειται για ένα σερκουί που ευνοεί τους ταχύτερους συνδυασμούς αυτοκινήτων, επομένως, θα ήταν ασφαλές να ειπωθεί ότι, η Red Bull είναι ξανά το μεγάλο φαβορί για τη νίκη.
Άλλωστε και την περσινή σεζόν, οι «ταύροι» έκαναν το «1-2», καθώς πίσω από τον Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος, όπως προαναφέρθηκε, τερμάτισε στην κορυφή, κατέληξε ο Σέρχιο Πέρεζ, με τον Φερνάντο Αλόνσο της Aston Martin τρίτο, σε μία περίοδο όπου η βρετανική ομάδα ήταν ακόμη από τις δυνατότερες στο grid.
Τέταρτος τερμάτισε ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes, πέμπτος ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari, έκτος ο Λιούις Χάμιλτον, επίσης με Mercedes και έβδομος ο Σαρλ Λεκλέρ, επίσης με Ferrari.
Στην όγδοη και στην ένατη θέση βρέθηκαν οι δύο Alpine, με τους Πιέρ Γκασλί και Εστεμπάν Οκόν αντίστοιχα, ενώ η δεκάδα έκλεισε με τον Κέβιν Μάγκνουσεν της Haas.
Αυτό που φάνηκε στο Grand Prix της Κίνας είναι πως, σταδιακά, η Aston Martin αναπτύσσει μία δυναμική, η οποία, πάντως, επουδενί, δεν είναι σε θέση να κοντράρει τις δύο Red Bul. Απλά ο λόγος γίνεται για τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, όπου, πάντως, για την ώρα, και εκεί υπάρχει ξεκάθαρο προβάδισμα και είναι της Ferrari.
Θα έχει, ωστόσο, ενδιαφέρον, αν υποθέσουμε ότι ο Φερστάπεν είναι και πάλι το μεγάλο φαβορί για τη νίκη, το ποιοι θα βρεθούν πίσω του στο βάθρο και με ποια σειρά. Διότι μπορεί να ειπώθηκε ό,τι ειπώθηκε και για την Aston Martin μόλις παραπάνω, ωστόσο ο Αλόνσο, λόγω ατυχίας και λάθος στρατηγικής στην Κίνα, είχε μία μάλλον μέτρια παρουσία, την οποία θέλει οπωσδήποτε να αφήσει πίσω του!
Την ώρα που, λόγου χάρη, οι McLaren ανεβαίνουν ξανά, οι Mercedes δείχνουν να είναι ολοένα και… χειρότερες.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.