Μία νέα πρόκληση έχουν εφέτος οι οδηγοί και οι ομάδες της Φόρμουλα 1 και αυτή δεν είναι άλλη από το Grand Prix του Λας Βέγκας, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 16 – 18 Νοεμβρίου.
Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για μία… ιδιαίτερη, το λιγότερο, περιοχή του κόσμου, η οποία φημίζεται για τον μποέμ τρόπο ζωής των κατοίκων της, για τις όλων των ειδών παροχές της και την κοσμοπολίτικη κράση της.
Μία τέτοια πόλη, λοιπόν, δεν θα μπορούσε να λείπει από το καλεντάρι της Φόρμουλα 1 και το παράδοξο είναι που έλειπε όλα τα προηγούμενα χρόνια, καθώς εκεί έχουν διεξαχθεί όλα κι όλα μόνο δύο Grand Prix και αυτά πριν από σαράντα και πλέον χρόνια, το 1981 και το 1982.
Με άλλα λόγια, κανείς δεν είναι σε θέση να πει το ποια ομάδα ή ποιον οδηγό συγκεκριμένα θα ευνοεί αυτή η πίστα, αν και, φυσικά, υπάρχουν και κάποια απτά δεδομένα που έχουν δημιουργηθεί στο εφετινό πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, τα οποία πολύ δύσκολα μάλλον ανατρέπονται.
Όπως προαναφέρθηκε, αυτή δεν θα είναι η πρώτη χρονιά που θα διεξαχθεί αγώνας σε αυτήν τη γωνιά του πλανήτη, καθώς κάτι τέτοιο έχει συμβεί άλλες δύο φορές και το χαρακτηριστικό είναι ότι σε αμφότερες ο νικητής δεν ήταν αυτός που κατέκτησε τον τίτλο, αλλά ο τίτλος κρίθηκε όντως εκεί.
Έτσι, το 1981 ήταν ο οδηγός της Williams, Άλαν Τζόουνς, αυτός που αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία, με τον Νέλσον Πικέ, όμως, να τερματίζει πέμπτος και να πανηγυρίζει την κατάκτηση του πρωταθλήματος των οδηγών, σε αυτόν τον τελευταίο τότε αγώνα της χρονιάς, ενώ το 1982, κάτι αντίστοιχο συνέβη και με τον Κέκε Ρόσμπεργκ, που στέφθηκε εκεί παγκόσμιος πρωταθλητής τερματίζοντας επίσης πέμπτος, την ώρα που ο Μισέλ Αλμπορέτο της Τιρέλ πετύχαινε την παρθενική νίκη της καριέρας του.
Βέβαια, φέτος δεν αναμένεται να υπάρξει αντίστοιχο δράμα, καθώς πρώτον δεν πρόκειται για τον τελευταίο αγώνα της χρόνιας και δεύτερον και για τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς να επρόκειτο, το πού έχει καταλήξει η κούπα έχει και μαθηματικά κριθεί προ πολλού, με τον Μαξ Φερστάπεν να έχει, ως γνωστόν, κάνει το three-peat.
Η νέα… μορφή της πίστας του Λας Βέγκας έχει χτιστεί μέσα στην πόλη, για να είναι ένα σερκουί πόλης, απόλυτα συνυφασμένο και συνδεδεμένο με τη ζωή των κατοίκων της, με μία πίστα 6.1 χιλιομέτρων και δεκατεσσάρων στροφών.
Ο αριθμός των 50 γύρων φανερώνει, άλλωστε, ότι πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες σε μήκος πίστες που έχουν ενταχθεί στο καλεντάρι, ενώ σε αυτήν περιλαμβάνεται και το διάσημο Vegas Strip.
Οι διοργανωτές έχουν σκοπό να καταστήσουν το εν λόγω Grand Prix ως έναν ακόμη από τους βασικούς λόγους για τους οποίους μπορεί και… «πρέπει» κανείς να επισκεφτεί την πόλη τους, με το ενδιαφέρον για τον εφετινό, πρώτο επί της ουσίας, αγώνα να είναι ήδη πάρα πολύ μεγάλο.
Εξ ου και έχει αποφασιστεί, ο αγώνας να μην διεξαχθεί Κυριακή, την «παραδοσιακή» δηλαδή ημέρα στην οποία διεξάγονται οι αγώνες στο κορυφαίο άθλημα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αλλά να μετατεθεί για μία ημέρα πριν, το Σάββατο 18 Νοεμβρίου, σε απόλυτη ημέρα και ώρα αιχμής για το φιλοθεάμον κοινό που θα παρευρεθεί στις εξέδρες, αλλά και θα παρακολουθήσει την κούρσα από το σπίτι.
Έτσι, μετά το Μαϊάμι, τον περασμένο Μάιο, όπου οι Red Bull έκαναν το «1-2», με τους Μαξ Φερστάπεν και Σέρχιο Πέρεζ κατά σειρά, και ο Φερνάντο Αλόνσο της Aston Martin τερμάτισε τρίτος, και το Όστιν, όπου νικητής ήταν ασφαλώς και πάλι ο Ολλανδός, με τον Λάντο Νόρις της McLaren δεύτερο και τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari τρίτο, αυτή θα είναι η τρίτη φορά που οδηγοί και ομάδες θα βρεθούν στις ΗΠΑ, με το ενδιαφέρον να είναι ίσως, για τους λόγους που τονίστηκαν, πιο μεγάλο από ποτέ.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.