Πλέον, το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 δείχνει να έχει… ιδιαίτερο ενδιαφέρον, με τους οδηγούς και τις ομάδες να ετοιμάζονται, τώρα, για το Grand Prix του Καναδά, που θα λάβει χώρα το τριήμερο 7 – 9 Ιουνίου.
Μεγάλες «περιπέτειες» έζησε ο Καναδάς, μέχρι να καταφέρει τελικά να έχει μία κανονική πίστα όπου θα μπορούσαν να διεξαχθούν αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού, με την κατασκευή της να περνάει, κυριολεκτικά, από… σαράντα κύματα.
Και τούτο διότι, φαίνεται πως η πρώτη απόπειρα για το χτίσιμό της έγινε το 1967, με σκοπό να εξυπηρετήσει και τους Ολυμπιακούς Αγώνες που θα γίνονταν στο Μόντρεαλ το 1976. Όπερ και εγένετο, όμως μετά την Ολυμπιάδα η πίστα καταστράφηκε, για να γίνει η κατασκευή της εκ νέου, με την αναδιαμόρφωση που γνωρίζουμε σήμερα και πιάνει και σημεία μέσα στην πόλη.
Εντέλει, το πρώτο Grand Prix της Φόρμουλα 1 διεξήχθη σε αυτήν το 1978, με μεγάλο νικητή τον Ζιλ Βιλνέβ, ο οποίος θα είναι για πάντα στις καρδιές των ανθρώπων της Ferrari για την απόφαση που πήρε τότε να αφήσει τη McLaren για τη «σκουντερία».
Ήταν ένας Καναδός, που κέρδιζε μέσα στη χώρα του και γνώριζε την αποθέωση των συνπατριωτών του, οι οποίοι ενθουσιασμένοι πανηγύριζαν έξαλλα στις κερκίδες. Μάλιστα, έπεσε τότε η ιδέα στο τραπέζι να ονομαστεί η πίστα ως πίστα «Ζιλ Βιλνέβ», κάτι που έγινε αποδεκτό από τους διοργανωτές!
Αν κανείς εξαιρέσει τις στροφές, το Grand Prix του Καναδά είναι ένα Grand Prix που ευνοεί τους γρήγορους συνδυασμούς αυτοκινήτων, καθώς περιλαμβάνει μεγάλες ευθείες, στις οποίες μπορούν να επιδείξουν τις ικανότητές τους, πραγματοποιώντας προσπεράσματα υψηλού επιπέδου.
Υπάρχει, όμως, και ένα πολύ επικίνδυνο σημείο, στο τέλος της πίστας, που έχει ονομαστεί ειρωνικά «ο τοίχος των πρωταθλητών», καθώς εκεί είναι που έχουν τρακάρει τρεις πρωταθλητές, ο Ντέιμον Χιλ, ο Ζακ Βιλνέβ και ο Μίκαελ Σουμάχερ, το 1999, όλοι, μάλιστα, κατά τη διάρκεια του ίδιου Σαββατοκύριακου.
Σπουδαίο, πραγματικά πολύ σπουδαίο και πολύ ενδιαφέρον ήταν το περσινό Grand Prix, σε μία εποχή, βέβαια, στην οποία ακόμη η Red Bull ήταν η απόλυτη κυρίαρχος και αυτό φάνηκε και από το αποτέλεσμα που κατάφερε να πανηγυρίσει για ακόμη ένα Σαββατοκύριακο.
Ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία, με τους «ταύρους» να κάνουν το «1-3», διότι ο temmate του Ολλανδού, Σεμπάστιαν Φέτελ τερμάτισε τρίτος, την ώρα που ο Φερνάντο Αλόνσο της Aston Martin ανέβαινε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.
Το ρεκόρ πίστας, ωστόσο, πάει λίγο πιο πίσω, το 2019, με τον Βάλτερι Μπότας να το σημειώνει, καταγράφοντας γύρο 1:13.078.
Ειλικρινά, έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί πλέον οι ισορροπίες στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, δεν είναι εύκολο να πει κανείς και να προβλέψει με ακρίβεια το τι θα συμβεί στον Καναδά.
Η λογική λέει πως οι Red Bull εξακολουθούν να είναι εξαιρετικά δυνατές στα γρήγορα σερκουί, κάτι που επουδενί δεν μπορεί πλέον να ειπωθεί για τα πιο αργά και αυτό φάνηκε στο προηγούμενο τριήμερο, όπου ο μεγάλος νικητής του Μονακό ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ, που πανηγύρισε μπροστά στους συμπατριώτες του, την ώρα που στη δεύτερη θέση τερμάτιζε ο Όσκαρ Πιάστρι της McLaren και στην τρίτη ο Κάρλος Σάινθ, επίσης της «σκουντερία», με τον Μαξ Φερστάπεν να τερματίζει μόλις έκτος!
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.