Στην τελική ευθεία έχει μπει το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, σε οδηγούς και κατασκευαστές, και τώρα μπροστά υπάρχει το Grand Prix των ΗΠΑ.
Η κατάσταση αυτήν τη στιγμή συνηγορεί, λίγο-πολύ, ότι το εφετινό πρωτάθλημα των οδηγών θα κριθεί στο νήμα, καθώς ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull έχει μεν μία καλή διαφορά από τον δεύτερο, που είναι ο Λάντο Νόρις της McLaren, όμως τη βλέπει συνεχώς να μειώνεται, αν και είναι επίσης αλήθεια ότι δεν μειώνεται με τους ρυθμούς που θα επιθυμούσε ο Βρετανός.
Πιο συγκεκριμένα, ο Ολλανδός μετράει 331 πόντους και βρίσκεται στο +52 από τον βασικό συνδιεκδικητή του τίτλου, ωστόσο πρέπει να τονιστεί ότι εκτός από τους έξι αγώνες που απομένουν για το τέλος του πρωταθλήματος θα υπάρξουν και τρεις αγώνες sprint, όπου οι οδηγοί και οι ομάδες θα έχουν τη δυνατότητα να παλέψουν για ακόμη περισσότερους πόντους.
Στους κατασκευαστές, από την άλλη πλευρά, τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα, από τη στιγμή που ο Σέρχιο Πέρεζ δεν βοηθάει τον ομόσταβλό του όσο θα ήθελε η Red Bull, το μεγάλο φαβορί είναι η McLaren, που έχει πιάσει, έτσι κι αλλιώς, κορυφή κι έχει «ενεργούς» και τους δύο της οδηγούς.
Μέχρι και το 2017, όταν κάποιος έκανε λόγο για Grand Prix των ΗΠΑ, το μυαλό όλων πήγαινε στην Ιντιανάπολη, όμως από το 2012 και μετά αυτό έχει αλλάξει.
Τότε ήταν η χρονιά που πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας για το κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα στην πίστα του Όστιν, με τη McLaren να είναι εκείνη την ημέρα ανίκητη, παρά το γεγονός ότι, γενικότερα μέσα στη σεζόν, ο απόλυτος κυρίαρχος ήταν για τρίτη συνεχή χρονιά ο Σεμπάστιαν Φέτελ της Red Bull. Ο Λιούις Χάμιλτον πανηγύρισε, λοιπόν, την τελευταία νίκη του εκεί, πριν μετακομίσει στη Mercedes το 2013.
Σε ό,τι αφορά την περσινή σεζόν, κανείς δεν πρέπει να πέφτει από τα σύννεφα με την πληροφορία ότι ο νικητής της κούρσας ήταν ο Μαξ Φερστάπεν, ενώ αυτό που προκαλεί, ίσως, αίσθηση είναι ότι το ρεκόρ πίστας το κατέχει ο Σαρλ Λεκλέρ με 1:36.169 και κρατάει από το 2019.
Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τις ιδιαιτερότητες της πίστας στο Όστιν δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα για το τριήμερο 18 – 20 Οκτωβρίου, καθώς, πρόκειται για ένα σερκουί, ιδιαίτερα απαιτητικό στην οδήγηση, με γρήγορες στροφές στις οποίες μπορούν να γίνουν προσπεράσματα, όπερ σημαίνει ότι, σίγουρα, αυτό που χρειάζεται είναι πολλή προσοχή στην τακτική που θα εφαρμοστεί, αλλά και στο να μην γίνει κάποιο ατύχημα.
Εύλογα, λοιπόν, θα ρωτούσε κανείς ποιον «ευνοεί» η πίστα έτσι όπως είναι διαμορφωμένη, όμως η απάντηση δεν θα μπορούσε να είναι και πολύ… σαφής.
Αναμφίβολα, τα δυνατά μονοθέσια είναι δυνατά σε όλες τις συνθήκες, όμως είναι γεγονός ότι όταν οι διαφορές μεταξύ των ομάδων είναι πολύ μεγάλες, τότε τα πάντα μπορεί να παίξουν ρόλο.
Πάντως, δημιουργούνται συνθήκες πίεσης και αυτό κάτι λέει σχετικά με την ικανότητα κάθε οδηγού να ανταπεξέλθει σε αυτήν και να δώσει όλες του τις δυνάμεις για να πάρει το θετικό αποτέλεσμα.
Σε συνθήκες πίεσης, βέβαια, ο Νόρις έχει δείξει ότι δεν είναι τόσο καλός και κάνει εύκολα λάθη, ενώ, αντίθετα, ο Φερστάπεν, είναι πιο έμπειρος και ξέρει τι είναι να διακυβεύεται ένα πρωτάθλημα στους τελευταίους βαθμούς του.
Κανείς, όμως, δεν μπορεί να ξεγράφει ούτε τις Mercedes, αλλά ούτε και τις Ferrari, που δίνουν και αυτές σε κάθε αγώνα τον καλύτερο εαυτό τους…
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.