Στην Ασία θα βρεθούν το τριήμερο 20 – 22 Σεπτεμβρίου οι οδηγοί και οι ομάδες της Φόρμουλα 1, για το συναρπαστικό Grand Prix της Σιγκαπούρης. Με την ανατροπή να έχει γίνει στους κατασκευαστές και στο πρωτάθλημα των οδηγών όλα να είναι ανοιχτά, αυτός ο αγώνας αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον!
Η αλήθεια είναι πως δεν πρόκειται για μία… πάρα πολύ παλιά πίστα, αλλά ούτε και για μία καινούργια, όπως λόγου χάρη αυτή του Αζερμπαϊτζάν, καθώς η πίστα της Σιγκαπούρης βρίσκεται στο καλεντάρι της Φόρμουλα 1 τα τελευταία δεκαέξι χρόνια, έχοντας δει διάφορους νικητές να αντικρίζουν πρώτοι την καρό σημαία.
Πιο συγκεκριμένα, μέσα σε χρόνο ρεκόρ, όπως όλα όσα συμβαίνουν στην Άπω Ανατολή, χτίστηκε και η συγκεκριμένη πίστα και εντάχθηκε, όπως προαναφέρθηκε, στο πρόγραμμα του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος, σε μία μάλλον αρκετά διαφορετική εποχή για το άθλημα, αν και δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε, το 2008.
Και, όντως, αν σκεφτεί κανείς όλες τις αλλαγές που έχουν συντελεστεί όλα αυτά τα τελευταία δεκαέξι χρόνια και αφορούν ακόμη και το σύστημα βαθμολόγησης των οδηγών και των ομάδων, μπορεί να αντιληφθεί του λόγου το αληθές.
Εν πάση περιπτώσει, αν όλα έχουν αλλάξει από τότε μέχρι σήμερα στη Φόρμουλα 1, ένα παραμένει ίδιο. Ο Φερνάντο Αλόνσο και το πόσο σπουδαίος οδηγός είναι! Μετά τα δύο πρωταθλήματά του με τη Renault (2005, 2006) και την κακή «περιπέτειά» του στη McLaren (2007), επέστρεψε στη γαλλική ομάδα, όμως τίποτα πλέον δεν ήταν το ίδιο, καθώς αυτή έπαψε να του προσφέρει ένα ισχυρό μονοθέσιο που θα μπορούσε να διεκδικήσει νίκες και τίτλους.
Ωστόσο, βγάζοντας από τη… μύγα ξίγκι, κατάφερε να πανηγυρίσει έστω μία νίκη τη χρονιά της επιστροφής του και αυτή ήταν στη Σιγκαπούρη, στον πρώτο αγώνα που διεξήχθη ever εκεί.
Η πίστα είναι, ίσως, η πιο απαιτητική που θα συναντήσει κανείς κατά τη διάρκεια ενός πρωταθλήματος. Υψηλά ποσοστά υγρασίας και ανισόπεδο οδόστρωμα συνθέτουν ένα παζλ που απαιτεί από τους οδηγούς μεγάλα αποθέματα φυσικής κατάστασης και να είναι, γενικά, αφοσιωμένοι, με σώμα και ψυχή, χωρίς να χάσουν στιγμή τη συγκέντρωσή τους κατά τη διάρκεια της κούρσας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στη Σιγκαπούρη ήταν η πρώτη φορά πέρυσι που φάνηκε πως η κατάσταση στη Φόρμουλα 1 πάει να αλλάξει και η κυριαρχία της Red Bull να σπάσει. Δεν είναι μόνο ότι κέρδισε ο Σαρλ Λεκλέρ, αλλά και το ότι στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Λάντο Νόρις, με τρίτο τον Λιούις Χάμιλτον. Ferrari, McLaren και Mercedes, με την πρώτη Red Bull, αυτήν του Μαξ Φερστάπεν να εντοπίζεται στην πέμπτη θέση.
Μάλιστα, ο Χάμιλτον ήταν αυτός που έκανε πέρυσι και τον ταχύτερο χρόνο που έχει σημειωθεί ποτέ σε συνθήκες αγώνα στη Σιγκαπούρη, με 1:35.867.
Κατόπιν όλων αυτών, λοιπόν, και με βάση τα όσα βλέπουμε πλέον στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, με τους συσχετισμούς μεταξύ των ομάδων να έχουν αλλάξει, είναι ακόμη μία ευκαιρία για τον Νόρις να κάνει έναν καλό αγώνα και να μειώσει δραστικά την απόστασή του από τον Φερστάπεν τον οποίο κυνηγά.
Διότι το χρωστάει αυτό ο Βρετανός, πρώτα απ’ όλα στον εαυτό του, καθώς όσο ο Ολλανδός, πρωτοπόρος της κατάταξης, δεν πέφτει κάτω από την πέμπτη θέση, η ανατροπή πολύ δύσκολα θα γίνει αν ο ίδιος δεν αρχίσει να σημειώνει νίκες.
Ο Σαρλ Λεκλέρ, που επίσης έχει το know how νικών στην πίστα, είναι κι αυτός ένα από τα φαβορί για τη νίκη, ενώ κανείς δεν πρέπει να ξεγράφει και τον Όσκαρ Πιάστρι, ο οποίος στα τελευταία Grand Prix, μοιάζει να βρίσκεται σε μάλλον καλύτερη κατάσταση συγκριτικά με τον teammate του, Λάντο Νόρις.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.