Το καλοκαιρινό διάλειμμα για τις ομάδες και τους οδηγούς της Φόρμουλα 1 έχει φτάσει στο τέλος του. Άπαντες βάζουν τα κεφάλια μέσα και ετοιμάζονται για το συναρπαστικό Grand Prix στην Ολλανδία το τριήμερο 23 – 25 Αυγούστου.
Είναι γεγονός ότι, όπως ακριβώς συνέβη με την πίστα του Σίλβερστοουν στη Μεγάλη Βρετανία, έτσι και με αυτήν της Ολλανδίας, χτίστηκε σε μία περίοδο που ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είχε ανάγκη να γίνει πιο εξωστρεφής.
Αξίζει δε να σημειωθεί ότι τα πρώτα πλάνα για την κατασκευή της άρχισαν να γίνονται το 1927, όμως μόλις το 1948 ήταν έτοιμη, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούσαν εκείνο το διάστημα στον πλανήτη, και είχαν φυσικά επηρεάσει και τη Φόρμουλα 1, ενώ ο πρώτος αγώνας για το κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα έλαβε χώρα το 1952.
Σε μία εποχή στην οποία τα μονοθέσια αλλά και ο τρόπος με τον οποίο τα οδηγούσαν οι οδηγοί δεν είχε καμία σχέση με σήμερα, ο Αλμπέρτο Ασκάρι της Ferrari ήταν ο νικητής του εν λόγω αγώνα, με τη «σκουντερία», μάλιστα, να κάνει τότε ένα εκκωφαντικό «1-2-3».
Συνεχή παρουσία 34 ετών, μέχρι και το 1985, είχε το Grand Prix της Ολλανδίας στο καλεντάρι της Φόρμουλα 1, όμως μετά, και για ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, βγήκε από αυτό, για να επανέλθει, σε μία εντελώς διαφορετική εποχή για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, το 2021.
Φυσικά, έπρεπε να γίνουν αρκετές αναπροσαρμογές, που θα συνέτειναν στην αύξηση της ασφάλειας στα επίπεδα που βρίσκεται πλέον για τους οδηγούς που πιλοτάρουν τα αυτοκίνητα.
Το 2021, εξάλλου, τη χρονιά που Λιούις Χάμιλτον και Μαξ Φερστάπεν κονταροχτυπήθηκαν μέχρι τον τελευταίο γύρο του τελευταίου Grand Prix για την κατάκτηση του τίτλου, ήταν τότε που καταγράφηκε και το ρεκόρ πίστας αναφορικά με τον ταχύτερο γύρο ever σε συνθήκες αγώνα.
Πρόκειται για το 1:11.097 του Βρετανού, σε έναν αγώνα στον οποίο, ωστόσο, ο Ολλανδός, μετέπειτα πρωταθλητής, ήταν αυτός που πανηγύρισε τη νίκη, και, μάλιστα, με περισσή άνεση, προπορευόμενος 20 ολόκληρα δευτερόλεπτα του αντιπάλου του.
Από τότε μέχρι σήμερα, πάντως, έχει κυλήσει γενικώς πολύ νερό στο αυλάκι, καθώς ήρθε μία περίοδος κυριαρχίας για τον Φερστάπεν και τη Red Bull, η οποία φαίνεται πως φτάνει εφέτος στο τέλος της, τουλάχιστον όσον αφορά τους «ταύρους», καθώς οι συνθήκες, έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί μέχρι στιγμής, συγκλίνουν στο ότι λογικά ο Ολλανδός θα κατακτήσει για τέταρτη σερί χρονιά το πρωτάθλημα, αλλά η McLaren που θα το πάρει στους κατασκευαστές.
Οι ιδιαιτερότητες δε της πίστας, έτσι όπως έχουν καταγραφεί από διάφορους οδηγούς ανά τα χρόνια, οδηγούν μάλλον στο συμπέρασμα ότι ευνοεί τους ταχύτερους συνδυασμούς αυτοκινήτων, όπερ σημαίνει ότι η βρετανική ομάδα θα έχει λογικά ξανά το πλεονέκτημα, εκτός και αν η διακοπή λειτούργησε ευεργετικά για τους εν ενεργεία πρωταθλητές και θυμίσουν επιτέλους τον παλιό, καλό, σαρωτικό εαυτό τους.
Μάλιστα, με βάση τα δεδομένα που υπήρχαν μέχρι και τον τελευταίο αγώνα πριν από τις διακοπές, είναι πολύ πιθανό Red Bull και Mercedes να μονομαχήσουν για τη δεύτερη θέση, και όπου Red Bull ο λόγος γίνεται λογικά για τον Φερστάπεν, αν είτε ο Χάμιλτον είτε ο Ράσελ -είτε και οι δύο- δεν προσπεράσουν τον Ολλανδό.
Όπως και να ‘χει, τα πάντα θα ξεκαθαρίσουν στην πίστα, με τον Μαξ Φερστάπεν, αυτήν τη στιγμή, να προσφέρεται σε απόδοση 2.75, ώστε να κάνει τη μεγάλη έκπληξη και να είναι ο νικητής μπροστά στο κοινό του!
Οι αποδόσεις που αναγράφονται σε αυτό το άρθρο ήταν οι σωστές αποδόσεις τη στιγμή της σύνταξής του και ενδέχεται να διαφοροποιηθούν.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.