Με τον Μαξ Φερστάπεν να επιστρέφει στις νίκες στην Ιαπωνία, οδηγοί και ομάδες προετοιμάζονται πλέον για το Grand Prix της Φόρμουλα 1 στην Κίνα, το οποίο θα διεξαχθεί το τριήμερο 19 – 21 Απριλίου.
Είναι αναμφίβολα το μεγάλο καμάρι των Ασιατών, όταν αναφέρονται στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, καθώς έβαλαν την τεχνογνωσία τους να δουλέψει και κατασκεύασαν ένα πραγματικό στολίδι, το οποίο άνετα μπορεί να αποτελεί και ένα… αυτόνομο αξιοθέατο για τουρίστες από όλο τον πλανήτη.
Ο λόγος για την πίστα της Σαγκάης, η οποία χτίστηκε μέσα σε μόλις λίγους μήνες το 2003 και αμέσως εντάχθηκε στο καλεντάρι της Φόρμουλα 1, ενώ από τότε μέχρι σήμερα, όσες φορές γίνει αγώνας εκεί, ήταν πραγματικά συναρπαστικός, ενώ και οι ίδιοι οι οδηγοί ευχαριστιούνται πολύ να οδηγούν σε αυτήν.
Το 2004, λοιπόν, ο πρώτος νικητής σε αυτό το κινέζικο Grand Prix ήταν ο Ρούμπενς Μπαρικέλο, ενώ εξαιρετικός ήταν, ασφαλώς, και ο Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος, με μία Ferrari που πετούσε τότε (πιο πολύ από του Βραζιλιάνου teammate του), έκανε και το ρεκόρ πίστας με 1:32.238, το οποίο, μέχρι σήμερα, δεν το έχει καταρρίψει κανείς, επομένως, θα μπορούσε να ειπωθεί ότι, ένα από τα ενδιαφέροντα σημεία του προσεχούς αγώνα είναι και το αν θα μπορέσει κάποιος να το καταρρίψει, με το μυαλό όλων φυσικά να πηγαίνει στον Φερστάπεν.
Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της πίστας, έτσι όπως έχει χτιστεί, είναι η προς τα πάνω κλίση της, ενώ έχει και ορισμένες στροφές, με κύριες την «7» και την «8», τις οποίες οι οδηγοί τις λατρεύουν.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο αγώνας αυτός αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς τελευταία φορά που διεξήχθη Grand Prix της Φόρμουλα 1 στη συγκεκριμένη πίστα ήταν το 2019.
Και αυτό ακριβώς είναι το ερωτηματικό αναφορικά με το πώς μπορεί να ταιριάξει και αν στη Red Bull του Μαξ Φερστάπεν, αλλά και σε αυτήν του Σέρχιο Πέρεζ, ο οποίος έχει κάνει, εφέτος, εντυπωσιακό ξεκίνημα.
Οι «ταύροι» έχουν ξεκινήσει πολύ δυναμικά και την εφετινή σεζόν, ενώ εάν ο Ολλανδός δεν εγκατέλειπε στο Μπαχρέιν, το μόνο σίγουρο είναι πως, μέχρι σήμερα, θα μετρούσε και πάλι το απόλυτο.
Ακόμη κι έτσι, βέβαια, ο φαβοριτισμός του για την κατάκτηση ενός ακόμη τίτλου, του τέταρτου συνεχόμενου αν έρθει, δεν έχει πέσει ούτε στο ελάχιστο, καθώς όσο καλές και βελτιωμένες κι αν δείχνουν να είναι οι άλλες ομάδες, που όντως είναι, η Red Bull δείχνει να έχει το κάτι παραπάνω.
Το ζήτημα, λοιπόν, είναι τώρα, υπό εντελώς καινούργιες συνθήκες, σε μία πίστα την οποία όταν την πάτησαν τελευταία φορά η κατάσταση ήταν πολύ διαφορετική, καθώς ο Χάμιλτον ήταν εκείνος που κυριαρχούσε ως οδηγός της Mercedes, το πώς θα κουμπώσουν τα μονοθέσια και οι οδηγοί σε αυτήν.
Για πολλούς, εξάλλου, θα είναι και η πρώτη φορά που θα βρεθούν στην Κίνα…
Οδεύοντας, λοιπόν, σε ακόμη έναν αγώνα, ένα από τα ερωτήματα που ψάχνουν για απάντηση είναι και το σε ποια κατάσταση θα βρίσκεται η Aston Martin. Και τούτο διότι, είναι το πρώτο Grand Prix μετά την επέκταση της συνεργασίας του Φερνάντο Αλόνσο με αυτήν και θα λάβει χώρα λίγες μόλις ημέρες μετά το statement εμπιστοσύνης που έκανε ο Ισπανός ότι, σύντομα, η ομάδα του θα είναι σε θέση να διεκδικεί συνεχόμενα βάθρα αλλά και νίκες.
Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι στο Grand Prix της Σανγκάης θα λάβει χώρα και το πρώτο Sprint Race της εφετινής σεζόν, όπερ σημαίνει ότι υπάρχουν, αυτήν τη φορά, περισσότεροι πόντοι στο τραπέζι που παίζονται, με τον Πέρεζ, πάντως, να είναι ο νικητής του κυριακάτικου αγώνα να προσφέρεται σε απόδοση 10.00.
Οι αποδόσεις που αναγράφονται σε αυτό το άρθρο ήταν οι σωστές αποδόσεις τη στιγμή της σύνταξής του και ενδέχεται να διαφοροποιηθούν.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.