Οδηγοί και ομάδες επιστρέφουν μετά τον Καναδά στην Ευρώπη, με το Grand Prix της Βαρκελώνης, το οποίο εφέτος θα διεξαχθεί το τριήμερο 21 – 23 Ιουνίου.
Το Grand Prix του Καναδά προμηνυόταν, και ήταν, συναρπαστικό, καθώς η Mercedes επέστρεψε στο κορυφαίο δυνατό επίπεδο με ορισμένες αναβαθμίσεις που έκανε και απέδειξε ότι και αυτή, μαζί με τις McLaren και Ferrari, μπορεί, πλέον, επάξια να κοντράρει τη Red Bull, η οποία, βέβαια, όσο παίρνει τις νίκες που χρειάζεται, διά του Μαξ Φερστάπεν κυρίως, τόσο λιγότερο ανησυχεί για την έκβαση και του εφετινού πρωταθλήματος.
Όπως και να ‘χει, όμως, το γεγονός και μόνο ότι ο Τζορτζ Ράσελ εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid, αλλά και το ότι στις τρεις πρώτες θέσεις υπήρχαν οδηγοί από τρεις διαφορετικές ομάδες είναι, ίσως, αρκετό για να καταδείξει ότι τα πράγματα έχουν αρχίσει σταδιακά να αλλάζουν. Δυνατή ήταν δε, μετά από καιρό, και η Aston Martin, με τον Φερνάντο Αλόνσο να επιστρέφει στις καλές εμφανίσεις του και να τερματίζει στην έκτη θέση.
Ωστόσο, το πλέον αξιοσημείωτο στο συγκεκριμένο τριήμερο ήταν αυτό που συνέβη στις κατατακτήριες δοκιμές, όπου οι Ράσελ και Φερστάπεν σημείωσαν ακριβώς τον ίδιο χρόνο, με τον Βρετανό, εντέλει, να κατακτά την pole position, διότι ο χρόνος του σημειώθηκε νωρίτερα στην όλη όλη διαδικασία!
Το Grand Prix του Καναδά, πάντως, βρίσκεται πια στο παρελθόν, με τους οδηγούς και τις ομάδες να επιστρέφουν στη Γηραιά Ήπειρο, για το στοίχημα, καταρχάς, του Grand Prix της Ισπανίας, με την πίστα της Βαρκελώνης να έχει την… τιμητική της.
Χτίστηκε το 1989 και ανακαινίστηκε το 1992, στο πλαίσιο της γενικότερης αναβάθμισης της πόλης ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων που θα φιλοξενούσε το καλοκαίρι εκείνης της χρονιάς.
Το 1991, ωστόσο, είχε ήδη προλάβει να διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας για τη Φόρμουλα 1 εκεί, με τους Νάιτζελ Μάνσελ και Άιρτον Σένα να δίνουν μία τρομερή και τον Βρετανό να αντικρίζει πρώτος την καρό σημαία, πανηγυρίζοντας έξαλλα αυτή του την επιτυχία.
Πρόκειται για ένα, αν μη τι άλλο, ιδιαίτερο σερκουί, με αργές, αλλά και πιο γρήγορες στροφές, που το κάνουν απρόβλεπτο και, έτσι, κανείς δεν μπορεί να χρίσει αυτομάτως φαβορί ενόψει του αγώνα της ερχόμενης Κυριακής, αν και σε αυτές τις μεικτές καταστάσεις το προβάδισμα το έχει μάλλον η Red Bull, η οποία έχει χτιστεί για να είναι εξίσου δυνατή σε οποιαδήποτε πίστα και αν τρέχει.
Σε κάθε περίπτωση, οι Καταλανοί είναι υπερήφανοι για αυτό το δημιούργημά τους, καθώς στην πράξη δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν δοθεί φοβεροί αγώνες και ο νικητής μέχρι και τον τελευταίο γύρο δεν είναι σίγουρος.
Βέβαια, πέρυσι, στο πλαίσιο της γενικότερης κυριαρχίας της Red Bull, ο Φερστάπεν δεν είχε αντίπαλο ούτε στη Βαρκελώνη, κατακτώντας με άνεση την pole position και τη νίκη, ενώ έκανε και ρεκόρ ταχύτερου γύρου στην πίστα με 1:16.330.
Ο εφετινός αγώνας θα είναι σημαντικός και για τη Ferrari, καθώς δεν ήταν λίγοι αυτοί που θεώρησαν μεγάλο πισωγύρισμα την επίδοσή της στο Grand Prix του Καναδά, με τους δύο οδηγούς της να μην τερματίζουν καν, ενώ είχαν ήδη μείνει και εκτός δεκάδας στις κατατακτήριες δοκιμές, πολλώ δε μάλλον μετά τη νίκη της, διά του Σαρλ Λεκλέρ, στο Μονακό.
Αναμφίβολα, το στοίχημα για τη «σκουντερία» είναι να αποδείξει με την παρουσία της στην Ισπανία πως ό,τι έγινε στον Καναδά ήταν απλά μία κακή παρένθεση σε έναν κανόνα εξαιρετικών γενικότερα εμφανίσεών της την εφετινή σεζόν, με τον Μονεγάσκο, μάλιστα, αυτήν τη στιγμή, να προσφέρεται σε απόδοση 8.50, ώστε να καταφέρει να πανηγυρίσει ακόμη μία νίκη!
Οι αποδόσεις που αναγράφονται σε αυτό το άρθρο ήταν οι σωστές αποδόσεις τη στιγμή της σύνταξής του και ενδέχεται να διαφοροποιηθούν.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.