Μετά την Ισπανία, όπου νικητής στέφθηκε ο Μαξ Φερστάπεν, οδηγοί και ομάδες της Φόρμουλα 1 προετοιμάζονται για το Grand Prix της Αυστρίας, το οποίο έχει και αυτό τις δικές του ιδιαιτερότητες.
Ουσιαστικά, στη συγκεκριμένη γωνιά του πλανήτη, στην Αυστρία, υπάρχει πίστα αγώνων από το 1969, όμως κούρσες για το κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα δεν διεξάγονταν εκεί παρά μόνο μετά από περίπου 30 χρόνια, όταν η πίστα πήρε και τη μορφή που έχει μέχρι σήμερα.
Πιο συγκεκριμένα, ήταν τη διετία 1995-96, που χτίστηκε το επονομαζόμενο και «Red Bull Ring», ανοίγοντας τις πύλες του το 1996, όταν και μπήκε στο καλεντάρι της Φόρμουλα 1 και από τότε δεν έχει βγει ποτέ!
Και είναι γεγονός ότι ο πρώτος αγώνας στη συγκεκριμένη πίστα ήταν συναρπαστικός! Ο Ζακ Βιλνέβ της Wlliams, ιδιαίτερα στα πάνω του εκείνη τη χρονική στιγμή, ήταν ο πρώτος μεγάλος νικητής, με την επιτυχία του, ωστόσο, να σημαδεύεται και από το ατύχημα που είχε ο Ζαν Αλεσί της Benetton, που πέρασε με το μονοθέσιό του πάνω από τον Έντι Άιρβιν της Ferrari.
Πλέον, η πίστα αποτελεί την έδρα της Red Bull, η οποία φροντίζει, κάθε χρόνο, να είναι ιδιαιτέρως δυναμική σε αυτόν τον αγώνα, με τον Φερστάπεν να κυριαρχεί, είναι η αλήθεια, τα τελευταία χρόνια, ενώ πριν από περίπου δέκα χρόνια, ο αντίστοιχος κυρίαρχος για την αυστριακή ομάδα ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ.
Εν πάση περιπτώσει, πρόκειται για μία πίστα μικρή σε μήκος, εξ ου και ότι κάθε γύρος σε αυτήν ξεπερνάει οριακά το ένα λεπτό. Στο πρώτο της κομμάτι, είναι απαιτητική για τους οδηγούς και τα αυτοκίνητά τους, καθώς αναδεικνύεται η δυναμική της κάθε ομάδας, ενώ από το μέσο της και μετά υπάρχουν πολύ γρήγορες στροφές, οπότε εκεί πολλά επαφίενται στις ικανότητες των οδηγών.
Με άλλα λόγια, είναι ένα σερκουί για όλα τα γούστα και γι αυτό, κάθε χρόνο, ο αγώνας σε αυτό είναι αμφίρροπος, ανεξάρτητα από το αν, όπως προαναφέρθηκε, η Red Bull, διά του Ολλανδού, τρις παγκόσμιου πρωταθλητή, είναι η απόλυτη κυρίαρχος!
Το ρεκόρ της πίστας, πάντως, αξίζει να σημειωθεί ότι ανήκει στον Κάρλος Σάινθ της Ferrari, από το 2020, με τον Ισπανό να ολοκληρώνει τον γύρο του σε 1:05.619, ενθουσιάζοντας τους φίλους της «σκουντερία», οι οποίοι, ωστόσο, λόγω των τότε συνθηκών, δεν μπορούσαν να βρίσκονται στις εξέδρες.
Με τη McLaren, τη Mercedes και τη Ferrari να έχουν κάνει σημαντικά βήματα εξέλιξης τα τελευταία χρόνια, κάθε αγώνας της Φόρμουλα 1 αναμένεται πλέον με μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς φαίνεται πως έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί η εποχή που ο Φερστάπεν σάρωνε σε κάθε τριήμερο, «διαλύοντας», επί της ουσίας, τον όποιο ανταγωνισμό.
Φυσικά, ο αντίλογος, εν προκειμένω, έχει να κάνει με το γεγονός ότι, ακόμη κι έτσι, ο Ολλανδός απέχει πολύ από τους διώκτες του, αφού καταφέρνει να παίρνει τις νίκες που χρειάζεται, ώστε όχι απλώς να διατηρείται στην κορυφή, αλλά να ανοίγει και τη μεταξύ τους ψαλίδα.
Είναι γεγονός αυτό και αποτελεί, εξάλλου, και τον σημαντικότερο λόγο για τον οποίο ο πολύπειρος Φερνάντο Αλόνσο, σε πρόσφατες δηλώσεις του, δήλωσε σίγουρος πως και ο εφετινός τίτλος θα καταλήξει άνετα στον οδηγό της Red Bull, όσο και αν, στην παρούσα φάση, φαίνεται πως αμφισβητείται.
Το βασικό ζητούμενο, λοιπόν, για τις ομάδες που ερίζουν να πάρουν την πρωτοκαθεδρία είναι η διάρκεια, αλλά και η βελτίωση στη στρατηγική. Διότι, αν στον Καναδά η Red Bull ήταν απλώς πιο τυχερή και κατάφερε να κερδίσει, στην Ισπανία η McLaren, που ήταν σαφώς ταχύτερη κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, δεν κατάφερε να κερδίσει, διότι έκανε δύο φορές ένα βασικό στρατηγικό λάθος.
Με ιδιαίτερη ανυπομονησία πια περιμένουν άπαντες να δουν τι θα συμβεί στην Αυστρία, το τριήμερο 28 – 30 Ιουνίου.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.