Στο Νο3 της σειράς των εφετινών Grand Prix βρίσκεται αυτό της Αυστραλίας, το οποίο θα λάβει χώρα το τριήμερο 22 – 24 Μαρτίου στη Μελβούρνη.
Είναι γεγονός ότι, μετά την περσινή (και την προπέρσινη) απόλυτη κυριαρχία της Red Bull και του Μαξ Φερστάπεν, άπαντες οι φίλοι και οι φίλες της Φόρμουλα 1 περίμεναν την εφετινή χρονιά, ελπίζοντας ότι θα κατάφερναν να δουν κάτι το διαφορετικό να εκτυλίσσεται στην πίστα, χωρίς, όμως οι ελπίδες τους να ευοδώνονται. Τουλάχιστον όχι για την ώρα…
Δύο συνεχόμενες νίκες για τους «ταύρους», οι οποίοι, σαν να μην έφτανε αυτό, βλέπουν και τον έτερο οδηγό τους, Σέρχιο Πέρεζ, να είναι πολύ δυνατός στο ξεκίνημα, και όχι μόνο κατά τη διάρκεια των αγώνων, αλλά και στις κατατακτήριες δοκιμές, κάτι που, αν μη τι άλλο, αποτελεί «είδηση», καθώς είναι γεγονός πως ο Μεξικανός υστερεί στον συγκεκριμένο τομέα.
Εν πάση περιπτώσει, δεύτερη ομάδα φαίνεται πως είναι η Ferrari, η οποία, όμως υστερεί σημαντικά, και φέτος, σε σχέση με τους εν ενεργεία πρωταθλητές.
Η πίστα της Μελβούρνης κατασκευάστηκε το 1993, με στόχο να «αντικαταστήσει» στη «χώρα των καγκουρό» την πίστα της Αδελαΐδας, όπου διεξάγονταν, μέχρι τότε, αγώνες για το κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα, με τους διοργανωτές να κρίνουν ότι χρειαζόταν κάτι διαφορετικό και κάτι, ίσως, πιο εντυπωσιακό.
Έτσι, δημιουργήθηκε μία πίστα που εκμεταλλεύτηκε διάφορους μεγάλους δρόμους της πόλης, για να δώσει στη Φόρμουλα 1 αυτό που πραγματικά χρειαζόταν.
Έτσι, το 1996, μόλις τέσσερις μήνες αφότου οδηγοί και ομάδες έτρεξαν, για τελευταία φορά, στην Αδελαΐδα, στα τέλη του 1995, πραγματοποιήθηκε το πρώτο Grand Prix στη Μελβούρνη, στις αρχές του 1996, με την αναμονή και τις προσδοκίες να δικαιώνονται.
Στην αρχή του τριημέρου, η πίστα είναι συχνά ολισθηρή και γι’ αυτό δεν είναι λίγοι οι «πιλότοι» που χρειάζονται χρόνο προσαρμογής σε αυτήν και πρέπει, ειδικά στην αρχή, να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί, διότι μπορεί να δουν τον αγώνα τους να καταστρέφεται από τη μία στιγμή στην άλλη.
Όσο χρησιμοποιείται, όμως, και… πατιέται, η ολισθιρότητά της φεύγει, αλλά δεν παύει να είναι πολύ απαιτητική, με δύσκολες στροφές που απαιτούν εγρήγορση ανά πάσα στιγμή από τον οδηγό, ενώ είναι μία πίστα ρυθμού, υπό την έννοια ότι αν κάποιος από τους οδηγούς τη συνηθίσει και νιώσει άνετα σε αυτήν γρήγορα, τότε μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου, και, φυσικά, στον αγώνα που μετράει και στον βαθμολογικό πίνακα.
Πέρυσι, στη Μελβούρνη, ήταν ξανά κυρίαρχες οι δύο Red Bull, όμως ήταν φανερό, ήδη από τα επίσημα δοκιμαστικά της πρώτης ημέρας του τριημέρου, ότι ο Σέρχιο Πέρεζ ήταν καλύτερος από τον teammate του, Μαξ Φερστάπεν, πράγμα που αποδείχθηκε και στον αγώνα.
Ο Μεξικανός πανηγύρισε τη νίκη, κάνοντας, μάλιστα, και ρεκόρ ταχύτερου γύρου στην πίστα ever, με 1:20.235, ενθουσιάζοντας, ασφαλώς, την ομάδα του, αλλά και τους συμπατριώτες του.
Εξαρτάται από το τι εννοεί κανείς με την έννοια «ανταγωνιστικό». Στην παρούσα φάση, και με βάση τα όσα φάνηκαν τόσο στο Μπαχρέιν όσο και στη Σαουδική Αραβία, φαίνεται πως πολύ δύσκολα η Red Bull δεν θα κερδίσει και στη Μελβούρνη. Οπότε, πιθανότατα, η όποια έννοια ανταγωνιστικότητας θα περιοριστεί και πάλι στη μάχη της τρίτης θέσης.
Εκτός και αν, μετά από πάρα πολύ καιρό, δούμε, λόγου χάρη, τον Φερστάπεν να αναγκάζεται να εγκαταλείψει τον αγώνα…
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.