Με τον Μαξ Φερστάπεν να συνεχίζει την απόλυτη κυριαρχία του, οι οδηγοί και οι ομάδες προετοιμάζονται πλέον για το Grand Prix της Βραζιλίας, όπου συνήθως πραγματοποιούνται πολύ σπουδαίοι και αμφίρροποι αγώνες.
Η πίστα του Ιντερλάγκος είναι μία πραγματικά πολύ παλιά πίστα, καθώς κατασκευάστηκε το 1938, σε μία εποχή στην οποία ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και σίγουρα η Φόρμουλα 1είχε εντελώς διαφορετική μορφή από τη σημερινή.
Είναι χαρακτηριστικό ότι οι σχεδιαστές του συγκεκριμένου σερκουί αποφάσισαν να συνδυάσουν τα χαρακτηριστικά άλλων κορυφαίων πιστών τότε, όπως αυτό του Ηνωμένου Βασιλείου, του Μοντερέι στη Γαλλία και του Ρούσβελτ στις ΗΠΑ και το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό!
Φυσικά, όπως συνήθως συμβαίνει με όλα τα σερκουί, υπάρχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που ευνοούν συγκεκριμένες ομάδες, ανάλογα και με τη δυναμική που αυτές αναπτύσσουν στο grid, ωστόσο, σε γενικές γραμμές, είναι μία πίστα όπου οδηγοί και ομάδες λατρεύουν κάθε χρόνο να βρίσκονται.
«Κάθε χρόνο» από το 1973, φυσικά, χρονιά στην οποία πραγματοποιήθηκε εκεί ο πρώτος αγώνας Φόρμουλα 1, με νικητή τον «γηπεδούχο» Έμερσον Φιτιπάλντι, γεγονός το οποίο, όπως ήταν λογικό, γέμισε με ενθουσιασμό, το κοινό που είχε γεμίσει τις εξέδρες. Αργότερα, άλλωστε, θα απολάμβαναν και τον Άιρτον Σένα.
Προς τιμήν του τελευταίου, υπάρχει μάλιστα και μία στροφή, η οποία ονομάζεται στροφή «S».
Η… ιδιαιτερότητα της πίστας έγκειται στο γεγονός ότι πρόκειται για τη διαδρομή με το τρίτο μικρότερο μήκος σε χιλιόμετρα, μετά το Μονακό και το Μεξικό, ενώ αυτό που ιντριγκάρει τους οδηγούς και τους αρέσει να τρέχουν εκεί είναι ότι απαιτούνται ειδικοί και πολλοί λεπτοί χειρισμοί.
Τούτο διότι, οι δεκαπέντε ολόκληρες στροφές που περιλαμβάνει το σερκουί δημιουργούν μεγάλη καταπόνηση στα ελαστικά και, εκτός από το αμιγώς κομμάτι της ταχύτητας, παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και η στρατηγική που κάθε φορά θα ακολουθήσουν μαζί με τις ομάδες τους.
Εξάλλου, μπορεί να είναι μικρή σε μήκος, ωστόσο οι προσπεράσεις δεν λείπουν και οι ανατροπές είναι πολλές, καθώς το αυτοκίνητο ασφαλείας συνηθίζει να κάνει συχνά αισθητή την παρουσία του.
Το 2022. σε ένα χρονικό σημείο στο οποίο το πρωτάθλημα είχε κριθεί, όπως και φέτος υπέρ των Red Bull και Μαξ Φερστάπεν, οι Mercedes έκαναν το «1-2», με τους Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον, κατά σειρά, με τις Ferrari να κάνουν το «3-4», με τους Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ και πέμπτο τον Φερνάντο Αλόνσο της Alpine.
Όσο για τις Red Bull; Περιορίστηκαν στο «6-7», με τους Μαξ Φερστάπεν και Σέρχιο Πέρεζ αντίστοιχα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ρεκόρ πίστας το κατέχει ο Βάλτερι Μπότας με 1:10.540.
Μεγάλο φαβορί, βέβαια, για φέτος, είναι η αυστριακή ομάδα! Και θα είναι πάντα, σε όλους τους αγώνες, μέχρι κάποια ομάδα από τις υπόλοιπες να αποδείξει εμπράκτως ότι μπορεί σταθερά να την ανταγωνιστεί, τη στιγμή που το ενδεχόμενο να είναι ο Σέρχιο Πέρεζ αυτός που θα αντικρίσει πρώτος την καρό σημαία στον αγώνα της Κυριακής προσφέρεται σε απόδοση 17.00.
Στην αρχή ήταν η Aston Martin, διά του Φερνάντο Αλόνσο, που φαινόταν ότι μπορούσε να της κάνει τη «ζημιά», μετά η Marcedes, μετά η McLaren ή η Ferrari. Καμία, όμως, σταθερά και σε μόνιμη βάση, με τους πρωταθλητές να εξακολουθούν να απέχουν παρασάγγας από οποιαδήποτε άλλη ομάδα στο grid.
Σε κάθε περίπτωση, ο Ολλανδός, μετά και τη μαθηματική εξασφάλιση του τρίτου συνεχόμενου πρωταθλήματός του, δείχνει να είναι πλέον πιο… χαλαρός.
Οι αποδόσεις που αναγράφονται σε αυτό το άρθρο ήταν οι σωστές αποδόσεις τη στιγμή της σύνταξής του και ενδέχεται να διαφοροποιηθούν.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.