Έπειτα από ακόμη μία άνετη νίκη του Μαξ Φερστάπεν στο Grand Prix της Ιταλίας, η Φόρμουλα 1 έχει μία εβδομάδα κενό και, σε δύο εβδομάδες, διεξάγεται το Grand Prix της Σιγκαπούρης. Ένας αγώνας πίστας, που μοιάζει, κάπως, αν και φυσικά όχι απόλυτα, με αυτόν του Μονακό.
Το άνοιγμα του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος στις χώρες της Ασίας ήταν ένα πάγιο αίτημα των ανθρώπων του και, έτσι, ήταν ευνόητο ότι δεν θα αργούσαν να μπουν κι άλλες πίστες στο καλεντάρι, που θα έκαναν το πρωτάθλημα πιο συναρπαστικό, καθώς θα προσέδιδαν και ένα… απρόβλεπτο στοιχείο.
Η πίστα κατασκευάστηκε τον Δεκέμβριο του 2002 και προσιδίαζε αρκετά σε αυτήν του Άμπου Ντάμπι, ενώ το πρώτο Grand Prix της Φόρμουλα 1 που διεξήχθη σε αυτήν ήταν αυτό του 2004, όπου οι απόλυτες κυρίαρχες ήταν οι Ferrari των Μίκαελ Σουμάχερ και Ρούμπεν Μπαρικέλο, που τερμάτισαν στην πρώτη και τη δεύτερη θέση αντίστοιχα, ενώ οι θεατές είχαν, επίσης, απολαύσει και μία συγκλονιστική μάχη μεταξύ του νεαρού τότε οδηγού, Φερνάντο Αλόνσο, και του Μαρκ Ουέμπερ.
Το 2008, αποφασίστηκε να είναι η Σιγκαπούρη αυτή που θα φιλοξενούσε τον πρώτο βραδινό αγώνα που θα διεξαγόταν ποτέ. Ήταν μία εποχή στην οποία οι Ferrari με τις McLaren πάλευαν για τον τίτλο, με τον Φερνάντο Αλόνσο να έχει επιστρέψει στην αγαπημένη του Renault, χωρίς, όμως, να μπορεί να ζήσει τις… δόξες του παρελθόντος.
Στη συγκεκριμένη πίστα, ωστόσο, πανηγυρίσει μία νίκη, η οποία χαρακτηρίστηκε άκρως «αμφιλεγόμενη», καθώς λέγεται ότι ο teammate του στη γαλλική ομάδα, Νέλσον Πικέ Τζούνιορ, τράκαρε επίτηδες, για να του δώσει ώθηση να φτάσει στη νίκη.
Φυσικά, το ταλέντο του Ισπανού είναι αποδεδειγμένο όλα αυτά τα χρόνια και δεν μπορεί, επουδενί, να αμφισβητηθεί!
Είναι η πιο… ιδιαίτερη πίστα που υπάρχει στο πρόγραμμα, καθώς μπορεί μεν να τονίστηκε ότι, όπως ακριβώς και αυτή του Μονακό, είναι ένα σερκουί πόλης, αλλά, στην πραγματικότητα, η Σιγκαπούρη είναι ένας αγώνας στον οποίο τόσο τα μονοθέσια όσο και οι οδηγοί καταπονούνται πολύ.
Έχει 23 στροφές, όμως όλες τους είναι πολύ αργές, πράγμα που δημιουργεί υπερθέρμανση στα ελαστικά, επομένως χρειάζεται ιδιαίτερη διαχείριση, ενώ, σύμφωνα με τον αγωνιστικό διευθυντή της Pirelli, που προμηθεύει με ελαστικά τις ομάδες, χρειάζεται μεγάλη προσοχή ειδικά στα πίσω ελαστικά.
Το οδόστρωμα, επίσης, είναι ανώμαλο και έχει υψηλή υγρασία, ενώ υπολογίζεται ότι οι οδηγοί χάνουν έως και τρία κιλά, κατά τη διάρκεια των αγώνων, λόγω της υπερπροσπάθειας που πρέπει να καταβάλουν, για να μην κάνουν κάποιο μοιραίο λάθος που θα καταστρέψει, ενδεχομένως, τον αγώνα τους.
Ο περσινός αγώνας δεν πρόσφερε τις συγκινήσεις που, ίσως, πολλοί να περίμεναν, καθώς έβρεχε και ο αγώνας οριοθετήθηκε στο συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος του από το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Έστω κι έτσι, όμως, η Red Bull ήταν αυτή που χαμογέλασε και πάλι, αν και όχι με τον συνήθη ύποπτο, Μαξ Φερστάπεν, αλλά με τον Σέρχιο Πέρεζ, ακολουθούμενο, μάλιστα, από τις δύο Ferrari, των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, ενώ ο Ολλανδός τερμάτισε πολύ πίσω, στην έβδομη θέση, με το ενδεχόμενό του, ωστόσο, να κατακτήσει, τώρα, στη Σιγκαπούρη την ενδέκατη συνεχόμενη νίκη του στο εφετινό πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 να προσφέρεται σε απόδοση 1.25.
Το ρεκόρ πίστας, πάντως, το κατέχει ένας οδηγός της McLaren, από το μακρινό 2005, ο Πέδρο Ντε Λα Ρόσα, το 2005, με 1:31:447!
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.