Μετά το Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας, όπου νικητής ήταν, ποιος άλλος, ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull, οδηγοί και ομάδες ξεκουράζονται για μία εβδομάδα, για να ακολουθήσει το Grand Prix της Ουγγαρίας, το τριήμερο 21 – 23 Ιουλίου.
Η πίστα στο Ουγγαρόρινγκ ξεκίνησε να χτίζεται το 1985, με τους κατασκευαστές να κάνουν θαύματα, αποδεικνύοντας πως όταν έχεις σχέδιο και θέλεις κάτι πάρα πολύ, και δουλεύεις, φυσικά, για αυτό, μπορείς μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να το πετύχεις. Έτσι, μετά από μόλις εννέα μήνες, το grid ήταν έτοιμο να φιλοξενήσει επαγγελματικούς αγώνες μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Αρχικά, μάλιστα, η σκέψη που είχε κάνει η, τότε, κυβέρνηση της Ουγγαρίας ήταν η ανακατασκευή του σιρκουί πόλης στο πάρκο Νεπλιγκέτ, όμως η ιδέα εγκαταλείφθηκε γρήγορα και μέσα σε εννέα μήνες κατασκευάστηκε ένα αληθινό διαμάντι, που αποτελεί διαφήμιση για ολόκληρη τη χώρα.
Επομένως, μόλις έναν χρόνο αργότερα, η Ουγγαρία μπήκε στο καλεντάρι του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος, με το πρώτο Grand Prix να διεξάγεται εκεί το 1986 και τον Νέλσον Πικέ να είναι ο μεγάλος νικητής με τη Williams, αφήνοντας πίσω του τον πάντα εξαιρετικό και ταχύ Άιρτον Σένα.
Οι δυο τους έδωσαν μάχη καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, με τον Πικέ να στέκεται, σε αυτήν την περίπτωση πιο ικανός, αλλά και σαφώς πιο τυχερός, καταφέρνοντας να προσπεράσει τον μεγάλο του αντίπαλο και να αντικρίσει, εντέλει, πρώτος την καρό σημαία.
Η αλήθεια είναι, πάντως, πως η πίστα είναι αρκετά… ιδιαίτερη, καθώς λέγεται, συχνά, ότι προσιδιάζει περισσότερο σε πίστα καρτ, καθώς δεν έχει πολύ μεγάλες ευθείες, όπου τα μονοθέσια θα μπορούν να πιάσουν πραγματικά μεγάλες ταχύτητες, αλλά, αντίθετα, πολλές στροφές.
Θα είναι, λοιπόν, ένα στοίχημα και για τις McLaren, οι οποίες έχουν αναβαθμιστεί πάρα πολύ στους τελευταίους αγώνες και δείχνουν, στην παρούσα φάση, ικανές να κοντράρουν και κορυφαία μονοθέσια, όπως αυτά της Mercedes ή ακόμη και της Red Bull, η οποία, βέβαια, είναι και φέτος η μεγάλη κυρίαρχος.
Αξίζει, εξάλλου, να σημειωθεί ότι ο Λάντο Νόρις οδήγησε και για λίγο την κούρσα στο βρετανικό Grand Prix, όταν προσπέρασε στην εκκίνηση τον εν ενεργεία δις πρωταθλητή, Μαξ Φερστάπεν, μέχρι, βέβαια, να ζεσταθούν τα λάστιχα εκείνου και να ανακτήσει την πρωτοπορία.
Επίσης, το Ουγγαρόρινγκ έχει τη φήμη της ξηρής και ζεστής πίστας και είναι χαρακτηριστικό ότι, κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών του αγώνα του 2021, η θερμοκρασία του οδοστρώματος έπιασε, κάποια στιγμή, ακόμη και τους 60 βαθμούς Κελσίου.
Το Ουγγαρόρινγκ, πάντως, δεν μεταφέρει υψηλά ενεργειακά φορτία και το μεγαλύτερο στοίχημα για τα ελαστικά είναι η αντίδρασή τους στην ελκτική πρόσφυση και όχι τόσο η σταθερότητά τους στο φρενάρισμα.
Σε κάθε περίπτωση, εκείνος ο αγώνας ήταν, ίσως, ο πιο συναρπαστικός στην ιστορία του Grand Prix της Ουγγαρίας και, σίγουρα, ένας από τους πιο αμφίρροπους, με… απρόσμενο, μάλλον, νικητή τον Εστεμπάν Οκόν, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο το… χάος που προκάλεσε η βροχή, για να πανηγυρίσει την πρώτη και μοναδική, έως σήμερα, νίκη της Alpine στη Φόρμουλα 1.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στην πίστα είναι πρόσφατο και ανήκει στον θρυλικό Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος το 2020 κατάφερε να περάσει σε χρόνο 1:16:627, τη στιγμή που ο Βρετανός προσφέρεται σε απόδοση 13.00, ώστε να είναι φέτος ξανά δυνατός στον εν λόγω αγώνα και να πανηγυρίσει την πρώτη του εφετινή νίκη.
Ασφαλώς, το μεγάλο στοίχημα για τους οδηγούς και τις ομάδες είναι να μπορέσουν να σπάσουν την εφετινή, απίστευτη κυριαρχία της Red Bull, η οποία έχει καταφέρει, στις περισσότερες περιπτώσεις με τον Φερστάπεν, να είναι η νικήτρια σε όλους τους έως τώρα αγώνες.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.