Το «καλοκαίρι έφυγε», που λέει και ένα γνωστό ελληνικό τραγούδι, το κενό της Φόρμουλα 1 πέρασε και οδηγοί και ομάδες προετοιμάζονται, πλέον, για το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος, αρχής γενομένης από το Grand Prix της Ολλανδίας το τριήμερο 25 – 27 Αυγούστου.
Όχι ότι ο Ολλανδός χρειάζεται να παίζει εντός… έδρας, ώστε να θεωρείται το μεγάλο φαβορί για να αντικρίσει πρώτος την καρό σημαία σε κάποιον αγώνα, όμως το μόνο βέβαιο είναι πως το πορτοκαλί χρώμα στις κερκίδες θα του δώσει ένα επιπλέον κίνητρο, μιας και μπορεί να είναι ο δις εν ενεργεία παγκόσμιος πρωταθλητής, όμως, μπροστά στους οπαδούς του, παραδοσιακά, δυσκολεύεται.
Ίσως δεν ταιριάζει πολύ η πίστα με τον τρόπο με τον οποίο έχει στηθεί η Red Bull, αλλά, και πάλι, αυτή η συζήτηση είναι, ίσως, χωρίς νόημα, καθώς οι «ταύροι» έχουν κατακτήσει τη νίκη και στους δώδεκα εφετινούς αγώνες, με τον Φερστάπεν, μάλιστα, να έχει κερδίσει δέκα φορές και ο teammate του, Σέρχιο Πέρεζ, τις άλλες δέκα.
Με άλλα λόγια, ο Ολλανδός είναι ο «man to beat», για ακόμη ένα τριήμερο, καθώς, παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει τρόπος να χάσει το εφετινό πρωτάθλημα, θέλει να κατακτά τα πάντα στο διάβα του, συμπεριλαμβανομένων και των pole positions, αλλά και των ταχύτερων γύρων στους αγώνες, με το ενδεχόμενο, όντως, να καταφέρει να αντικρίσει πρώτος την καρό σημαία μπροστά στους οπαδούς του, εφέτος, να προσφέρεται σε απόδοση 1.25.
Η πίστα του «Ζάντβουρτ» κατασκευάστηκε το 1948 και, τότε, ήταν που πρωτολειτούργησε για αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ενώ το πρώτο Grand Prix της Φόρμουλα 1 που πραγματοποιήθηκε εκεί ήταν το 1952.
Μία χρονιά στην οποία οι Ferrari ήταν οι απόλυτες κυρίαρχες, τερματίζοντας στις τρεις πρώτες θέσεις του grid, με τον Αλμπέρτο Ασκάρι να αντικρίζει πρώτος την καρό σημαία, μέσα σε έξαλλους, όπως ήταν προφανές, πανηγυρισμούς από τους ανθρώπους της «σκουντερία».
Από το 1985, όμως, και για ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, 35 ολόκληρων ετών, μέχρι το 2020, η πίστα παρέμεινε κλειστή για αγώνες της Φόρμουλα 1, καθώς δεν επιλεγόταν για το καλεντάρι, κάτι που άλλαξε το 2021, σε μία χρονιά η οποία σημαδεύτηκε από τη μεγάλη μάχη μεταξύ του Μαξ Φερστάπεν της Red Bull και του Λιούις Χάμιλτον της Mercedes, με τον Ολλανδό να χαμογελά, ως γνωστόν, στο τέλος της σεζόν.
Ο Χάμιλτον, μάλιστα, ήταν ο μεγάλος νικητής στο «Ζάντβουρτ», απαντώντας για τη νίκη του Φερστάπεν στο «Σίλβερστοουν» λίγες εβδομάδες νωρίτερα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Βρετανός έχει και το ρεκόρ πίστας από εκείνη τη χρονιά με 1:11:097.
Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για μία πίστα που φτάνει τους οδηγούς στα όριά τους, καθώς είναι πολύ γρήγορη, αλλά επηρεάζεται κιόλας από τους γύρω αμμόλοφους και το κλίμα που επικρατεί, αλλά και από δύο τρομερά μεγάλες και δύσκολες στροφές, την «3» και τη «14», που είναι στροφές 18 μοιρών.
Ο Φερστάπεν ήταν ο νικητής, πέρυσι, στην Ολλανδία και ήταν ο αγώνας στον οποίο κλείδωσε, ουσιαστικά αν και όχι τυπικά, τον δεύτερο παγκόσμιο τίτλο του, όμως πέρασε δια πυρός και σιδήρου για να τα καταφέρει, καθώς ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari ήταν πολύ ανταγωνιστικός και οι δυο τους έδωσαν μία πολύ ωραία και ανταγωνιστική μάχη.
Βέβαια, στο ξεκίνημα της σεζόν, πέρυσι, η «σκουντερία» ήταν γενικά πολύ πιο ανταγωνιστική και έδειχνε ικανή να κοντράρει τους «ταύρους», κάτι που, μέχρι στιγμής, δεν ισχύει εφέτος για καμία ομάδα!
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.