Μετάβαση στο περιεχόμενο
ΜΕΤΑΒΕΙΤΕ ΣΤΑ bet365 Σπορ
καρό σημαία
  1. ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  2. ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1

Ο μονόλογος του Φερστάπεν και οι ελπίδες για κάτι διαφορετικό το 2024

Άλλο ένα πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 ολοκληρώθηκε, με τον Μαξ Φερστάπεν να κατακτά τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο του, ενώ η Red Bull έφτασε με άνεση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Η τελική κατάταξη

Από το ξεκίνημα της χρονιάς φαινόταν το πού θα κατέληγε το πράγμα, όμως τουλάχιστον στα πρώτα Grand Prix, υπήρχε η αισιοδοξία ότι ο Ολλανδός θα πάλευε μέχρι το τέλος με τον teammate του, Σέρχιο Πέρεζ, και αφού, ούτως ή άλλως, φαινόταν ότι η κυριαρχία των Red Bull πολύ δύσκολα θα έσπαγε, θα υπήρχε τουλάχιστον μία κούρσα τίτλου ανάμεσα στους δύο.

Για κάτι τέτοιο είχε, εξάλλου, προϊδεάσει τους φίλους και τις φίλες του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος και ο Μεξικανός, ο οποίος, στα πρώτα τέσσερα Grand Prix, κατέκτησε δύο νίκες, αλλά στα επόμενα δεκαοχτώ έμεινε σε αυτές, μην μπορώντας να φανεί ανταγωνιστικός.

Κάπως έτσι, η τελική κατάταξη των οδηγών ήθελε τον Φερστάπεν να μετράει 575 και τον Πέρεζ μόλις 285, με τον πρώτο να έχει υπερδιπλάσιους βαθμούς από τον δεύτερο. Ο Λιούις Χάμιλτον της Mercedes τερμάτισε τρίτος, με 234 πόντους, ενώ η μόνη μάχη που είχε ενδιαφέρον μέχρι το φινάλε ήταν αυτή μεταξύ του Φερνάντο Αλόνσο, του Κάρλος Σάινθ, του Σαρλ Λεκλέρ και του Λάντο Νόρις, για το ποιος από αυτούς θα κατόρθωνε να τερματίσει τέταρτος, με τον οδηγό της Aston Martin εντέλει να χαμογελά!

Σε ό,τι αφορά δε το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, η Red Bull «καθάρισε» από νωρίς, με 860 πόντους, αλλά μεγάλη κόντρα υπήρξε μεταξύ της Mercedes και της Ferrari για τη δεύτερη θέση, με τη Mercedes να τα καταφέρνει με 409 έναντι 406 της Ferrari.

Τα ρεκόρ του Φερστάπεν

Μεταξύ άλλων, ο Μαξ Φερστάπεν κατέκτησε 19 από τα 22 συνολικά εφετινά Grand Prix, καταφέρνοντας να τερματίσει σε όλα, ενώ όταν δεν ήταν πρώτος ήταν δεύτερος. Εξ ου και η τόσο μεγάλη διαφορά που έχτισε από τον Σέρχιο Πέρεζ, ο οποίος ακόμη κι αν είχε και άλλους 285 πόντους πάλι δεύτερος θα έβγαινε!

Είναι εντυπωσιακό αυτό που πέτυχε εφέτος ο Ολλανδός, αν αναλογιστεί κανείς ότι από το Grand Prix του Μαϊάμι μέχρι και το Grand Prix της Ιταλίας έπαιρνε τη νίκη, φτάνοντας τις δέκα συνεχόμενες, για να φίνει ένα διάλειμμα στη Σιγκαπούρη, όπου ο Σάινθ ήταν αυτός που κέρδιζε, χαρίζοντας στη Ferrari και τη μοναδική εφετινή νίκη της, και να πάρει μετέπειτα και τα επόμενα επτά, μέχρι και το Grand Prix του Άμπου Ντάμπι.

Με απόλυτους, λοιπόν, αριθμούς, κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι ο Φερστάπεν ήταν ο καλύτερος όλων, για ακόμη μία χρονιά, τρίτη συνεχόμενη, αφού κανείς δεν κατάφερε ποτέ να τον αμφισβητήσει.

Είχε, όμως, για ακόμη μία χρονιά, και το τέλειο αυτοκίνητο. Ένα αυτοκίνητο που είναι έτσι κατασκευασμένο ώστε να… καμουφλάρει τυχόν λάθη που μπορεί να κάνει ο Ολλανδός ή ίδια η ομάδα της Red Bull κατά τη διάρκεια των αγώνων και με έναν ή δύο γύρους μέσα στην πίστα τα λάθη αυτά να είναι σαν να μην έγιναν ποτέ.

Αρκετές ήταν, λόγου χάρη, εφέτος οι στιγμές, που ο Φερστάπεν έκανε αργή εκκίνηση. Ποτέ, ωστόσο, δεν το πλήρωσε, διότι, με την ταχύτητά του, ήταν σε θέση να καλύψει τη διαφορά που είχε προσπαθήσει να του πάρει ο εκάστοτε αντίπαλός του.

Ο οδηγός που άρεσε περισσότερο

Υπό αυτήν την έννοια, λοιπόν, δεν θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο φανερά καλύτερος οδηγός μέσα στο grid, αν δηλαδή απομονώναμε τον τρόπο οδήγησής του. Φυσικά, θα μπορούσε να πει κανείς ότι και ο Σέρχιο Πέρεζ οδηγούσε Red Bull, αλλά δεν ήταν αντίστοιχα κυριαρχικός. Αντίθετα, πολλές φορές προβλημάτιζε με την απόδοσή του. Η απάντηση εδώ είναι ότι ο Ολλανδός είχε μάλλον καλύτερο αυτοκίνητο σε σχέση με τον ομόσταβλό του, καθώς είναι γνωστή η προτίμηση της αυστριακής ομάδας προς τον ίδιο.

Υπήρξε ένας άνθρωπος, ο οποίος έχει κλείσει πια τα 41 του χρόνια, αλλά συνεχίζει να αποδεικνύει ότι είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς των τελευταίων 20 ετών, που όμως δεν έχει κάνει και τις καλύτερες δυνατές επιλογές στην καριέρα του. Ο λόγος για τον Φερνάντο Αλόνσο, που με ένα μετριότατο μονοθέσιο όπως αυτό της Aston Martin ανέβηκε οχτώ φορές στο βάθρο και εντέλει, όπως προαναφέρθηκε, τερμάτισε και στην τέταρτη θέση των οδηγών.

Ποιος μπορεί να ξεχάσει, άλλωστε, τη μάχη που έδωσε με τον Πέρεζ για την τρίτη θέση στη Βραζιλία και κέρδισε, ενώ το αυτοκίνητό του ήταν φανερά χειρότερο από αυτό του αντιπάλου του.

Θα είναι το 2024 διαφορετικό;

Δύσκολα να είναι το 2024 διαφορετικό, καθώς στο Άμπου Ντάμπι, που ήταν και το τελευταίο εφετινό Grand Prix, η διαφορά των Red Bull από τις άλλες ομάδες αυξήθηκε αντί να μειωθεί και, συνήθως, οι τελευταίοι αγώνες μίας χρονιάς αποτελούν δείγμα για τους πρώτους της επόμενης.

Βέβαια, τόσο η McLaren όσο και η Ferrari παρουσίασαν σημαντικά σημάδια βελτίωσης τους τελευταίους μήνες, όμως, όπως ακριβώς και η Mercedes, βρίσκονται ακόμη πολύ μακριά από την κορυφή!

Ανακαλύψτε περισσότερα από την Bet365

Τελευταία στοιχήματα και αποδόσεις

Σχετικά Άρθρα

Η bet365 χρησιμοποιεί cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για να προσφέρουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη υπηρεσία. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την Πολιτική για Cookies

Νέο μέλος στην bet365; Λάβετε €10 Μπόνους Εγγραφής, και επιπλέον έως και €200 σε Δωρεάν Στοιχήματα και 50 Δωρεάν Περιστροφές Εγγραφή

Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.