Η φετινή σεζόν στη Φόρμουλα 1 έχει ξεκινήσει με πολλές εναλλαγές συναισθημάτων και ο Μαξ Φερστάπεν καλείται να δείξει το καλύτερο πρόσωπο.
Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, γνωρίζει καλά πως τίποτα δεν είναι εύκολο. Γνωρίζει καλά πως τα εμπόδια στο δρόμο του στη διάρκεια αυτής της σεζόν είναι και θα είναι πολλά, αλλά μοιάζει αποφασισμένος να παλέψει μέχρι τέλους. Το τελευταίο διάστημα, έκαναν την εμφάνισή τους μία σειρά από σενάρια και φήμες με φόντο την άμεση αποχώρηση του Ολλανδού από τη Red Bull, παρά το γεγονός ότι δεσμεύεται με συμβόλαιο στους «Ταύρους» έως το 2028, ωστόσο, ο ίδιος έσπευσε να βάλει ένα τέλος σε όλα αυτά.
«Όχι, δεν έχω σκοπό να αποχωρήσω από τη Red Bull! Επικεντρώσου στο σχολιασμό σου και εγώ στην οδήγηση μου. Έτσι, δεν θα χρειάζεται να σκέφτεσαι άλλα σενάρια. Είμαι χαρούμενος στη Red Bull, απλά δεν είμαι ικανοποιημένος με την απόδοση του μονοθεσίου μας. Συζητήσαμε σχετικά τις τελευταίες ημέρες στην ομάδα, προσπαθούμε όλοι να βελτιώσουμε την κατάσταση. Ελπίζουμε ότι θα είμαστε καλύτεροι σε σχέση με το Μπαχρέιν», είχε απαντήσει σε σχετική ερώτηση ο Φερστάπεν και κάπως έτσι, έδειξε κι αυτός πως δεν έχει κανένα απολύτως νόημα όλη αυτή η συζήτηση, ειδικά τη δεδομένη χρονική στιγμή.
Έχει μπροστά του αμέτρητες κούρσες, μάχες και Grand Prix και θα παλέψει όπως ακριβώς ξέρει αυτός, προκειμένου να διατηρηθεί σε ένα πολύ καλό επίπεδο και να διεκδικήσει την κορυφή. Άλλωστε και στο παρελθόν έχει κληθεί να διαχειριστεί δύσκολες και απαιτητικές καταστάσεις και πάντα, τα κατάφερνε πολύ καλά. Αυτό που γνώριζαν άπαντες από το ξεκίνημα αυτής της σεζόν, ήταν πως αν Red Bull έδινε στον Ολλανδό «πιλότο» ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, έστω λίγο αργότερο από την McLaren ή την Ferrari, τότε ο τίτλος θα ήταν δικός του και φέτος.
Για την ώρα, ο ανταγωνισμός δείχνει να είναι αρκετά μεγάλος και τα πράγματα δεν εξελίσσονται ακριβώς όπως θα τα ήθελε ή τα περίμενε, ωστόσο, είναι όλα ανοικτά. Είναι όλα στο χέρι του και ο ίδιος, μοιάζει αποφασισμένος να κάνει και πάλι, για μία ακόμη φορά, τους πάντες να στρέψουν την προσοχή και το βλέμμα τους επάνω του. Όλα αυτά, την ώρα που το ενδεχόμενο να τερματίσει πρώτος στο Grand Prix του Μαϊάμι ο Λάντο Νόρις προσφέρεται σε απόδοση 2.37.
Για μία ακόμη σεζόν, είναι και πάλι φόβητρο για τους αντιπάλους του στην πίστα και δίνει τη δική του μάχη σε όλα τα επίπεδα. Ο Μαξ, γνωρίζει καλά πως είναι να παλεύεις για να κάνεις τα όνειρα και τους στόχους σου πραγματικότητα κι αυτό κάνει και φέτος, ενώ όταν πρέπει, αναγνωρίζει και την αξία των αντιπάλων του και δείχνει πως είναι πολλά περισσότερα, από ένας επιτυχημένος «πιλότος».
Από το ξεκίνημα αυτής της σεζόν, ο Όσκαρ Πιάστρι έχει κάνει πολλούς να στρέψουν την προσοχή τους επάνω του, με τις επιδόσεις του, οδηγώντας το αποδοτικότερο μονοθέσιο στο ξεκίνημα της φετινής σεζόν της Φόρμουλα 1 και είναι ενδεικτικό, πως κερδίζοντας ήδη τα τρία από τα πέντε πρώτα Grand Prix του 2025, έχει ανέβει στην κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών, με διαφορά δέκα βαθμών από τον ομόλογό του Λάντο Νόρις και 12 βαθμών από τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing. Μετά τους τίτλους που κατέκτησε στις πρώτες του σεζόν στη Φόρμουλα 3 και έπειτα στη F2, έτσι, τώρα ο Πιάστρι είναι επικεφαλής και του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, με τον Φερστάπεν να τον αποθεώνει στο πλαίσιο δηλώσεών του, αναγνωρίζοντας όλα όσα έχει ήδη καταφέρει, σε μία σπουδαία στιγμή.
«Πέρσι ήταν η δεύτερη χρονιά του, τώρα είναι στην τρίτη και αποδίδει πολύ καλά. Είναι πολύ ήρεμος στην προσέγγισή του, και μου αρέσει αυτό. Φαίνεται στην πίστα. Αποδίδει όταν πρέπει και σπάνια κάνει λάθη – κι αυτό είναι που χρειάζεσαι όταν θέλεις να παλέψεις για το πρωτάθλημα», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Ολλανδός «πιλότος» κι αν μη τι άλλο, έδειξε σε όλους πως ξέρει πώς να αντιμετωπίζει σωστά τους «αντιπάλους» του.
Όσο για τη δική του προσπάθεια, με φόντο τον πέμπτο διαδοχικό του τίτλο της Φόρμουλα 1; Ο Μαξ Φερστάπεν δηλώνει αισιόδοξος μετά τη σημαντικά βελτιωμένη απόδοση που εμφάνισε η Red Bull στο Μπαχρέιν κι ευελπιστεί πως η συνέχεια θα είναι η ίδια, προκειμένου να καταφέρει όντως να πετύχει τον στόχο του.
«Με εξέπληξε, για να είμαι ειλικρινής, γιατί στις ελεύθερες δοκιμές ήταν πάρα πολύ δύσκολο. Δεν είχε σημασία τι έκανα στην οδήγηση, στη διαχείριση της γόμας, τα ελαστικά απλώς κατέρρεαν.
Το αυτοκίνητο ήταν πολύ πιο ευχάριστο στον αγώνα. Κάποιοι περιορισμοί παρέμεναν, μεν, αλλά μου έδινε πολύ περισσότερες ελπίδες. Και στην πραγματικότητα, σε κάποια φάση όταν άρχισα να απομακρύνομαι ξανά, με εξέπληξε θετικά. Πρέπει να παραμείνουμε λίγο ψύχραιμοι, γιατί η πίστα δεν φθείρει ιδιαίτερα τα ελαστικά και ξέρουμε πως όταν πάμε σε πίστες με μεγαλύτερη φθορά δυσκολευόμαστε περισσότερο. Ακόμα πρέπει να δουλέψουμε πάνω σε αυτό», είχε πει ο Ολλανδός πριν τη Σαουδική Αραβία και πλέον, κοιτάζει μπροστά.
Οι αποδόσεις που αναγράφονται σε αυτό το άρθρο ήταν οι σωστές αποδόσεις τη στιγμή της σύνταξής του και ενδέχεται να διαφοροποιηθούν.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.