Η αλήθεια είναι πως τα δύο πρώτα Grand Prix της Φόρμουλα 1 δεν έκαναν κανέναν σοφότερο, καθώς η Red Bull το έχει πιάσει από εκεί που το άφησε πέρυσι και είναι, και φέτος, η απόλυτη κυρίαρχος!
Η αρχή έγινε στο Grand Prix του Μπαχρέιν, όπου ο Μαξ Φερστάπεν, κατά κύριο λόγο, αλλά και ο Σέρχιο Πέρεζ, δευτερευόντως, έκαναν έναν υγιεινό περίπατο, τερματίζοντας στην πρώτη και τη δεύτερη θέση, αντίστοιχα, πολύ μακριά από τους αντιπάλους τους, δείχνοντας, κυριολεκτικά, να βρίσκονται σε έναν εντελώς δικό τους αγώνα.
Ο Ολλανδός, εξάλλου, είχε κατακτήσει και την pole position, στις κατατακτήριες δοκιμές της προηγούμενης ημέρας, όπως, φυσικά, και ο Μεξικανός είχε σημειώσει τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο και βρισκόταν δίπλα του, στην πρώτη σειρά του grid.
Η κυριαρχική συνέχεια της Red Bull ήταν το αμέσως επόμενο Grand Prix, αυτό της Σαουδικής Αραβίας, όπου, τούτη τη φορά, ο Πέρεζ αντίκρισε πρώτος την καρό σημαία, με τον Φερστάπεν να τερματίζει δεύτερος, αλλά την αυστριακή ομάδα να συνεχίζει με το απόλυτο των πόντων, συνολικά.
Το χαρακτηριστικό του εν λόγω αγώνα ήταν, μάλιστα, το γεγονός ότι ο δις εν ενεργεία παγκόσμιος πρωταθλητής εκκινούσε από τη 15η θέση του grid, λόγω ενός προβλήματος στον κινητήρα που είχε βγάλει το αυτοκίνητό του, στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου.
Από την πλευρά του, ο Μεξικανός, που προσφέρεται στο 5.50, ώστε να κερδίσει και στο Grand Prix της Αυστραλίας, είχε κατακτήσει και την pole position.
Φερνάντο Αλόνσο: H Renault και οι «κακές» επιλογές καριέρας
Αντίθετα με τις Red Bull, αυτό που δείχνει να χαρακτηρίζει, και φέτος, τις Ferrari και Mercedes είναι η… χρυσή μετριότητα, με τα δύο μονοθέσια να δείχνουν ότι δεν μπορούν, επουδενί, να κοντράρουν τους πρωταθλητές, ενώ φαίνεται ότι, αν συνεχίσουν έτσι, θα διεκδικήσουν την τρίτη και ούτε καν τη δεύτερη θέση, καθώς εκεί βρίσκεται, σταθερά, η Aston Martin.
Πιο συγκεκριμένα, η Aston Martin εντυπωσιάζει με τις, έως τώρα, επιδόσεις της, έχοντας ως πρώτο οδηγό της τον Φερνάντο Αλόσνο και δεύτερο τον Λανς Στρολ, ο οποίος, επίσης, δείχνει να στέκεται αρκετά καλά στο ύψος των περιστάσεων.
Ο Ισπανός, βέβαια, είναι αυτός που έχει απογειώσει την AMR23, κατακτώντας δύο τρίτες θέσεις, στους δύο πρώτους αγώνες, ενώ, μάλιστα, αισιοδοξεί ότι μπορεί η ομάδα του να κλείσει την ψαλίδα, συν τω χρόνω, από τη Red Bull και να διεκδικεί, με αξιώσεις, και νίκες.
Άλλωστε, είναι χαρακτηριστικό ότι στο Άμπου Ντάμπι προσπέρασε ο ίδιος τον Πέρεζ στην εκκίνηση και η Aston Martin του οδήγησε την κούρσα, έστω και μόνο για τους δύο πρώτους γύρους.
Απαντάει, δε, στις επικρίσεις ότι πρόκειται για ένα μονοθέσιο-αντιγραφή των Red Bull και Mercedes: «Φτάσαμε λίγο πιο κοντά στη Red Bull. Πιστεύω ότι στο Μπαχρέιν θα ήταν, αν πίεζαν, πολύ μακριά. Και ήταν μακριά, ήταν άπιαστοι, αναμφίβολα. Αλλά ήμασταν λίγο πιο κοντά στην Τζέντα κι αυτό ήταν καλό. Η εκκίνησή μας ήταν καλή. Βρεθήκαμε στην πρωτοπορία του αγώνα, μία Aston Martin ήταν επικεφαλής για δύο γύρους κι ελπίζω ότι αυτή δεν ήταν η τελευταία φορά. Το πιο σημαντικό είναι ότι αισθανθήκαμε ότι το αυτοκίνητο ήταν τόσο δυνατό, διότι ήταν το δεύτερο ταχύτερο. Η Mercedes είπε, με κάποιον τρόπο, ότι το 50% του αυτοκινήτου μας είναι δικό της, διότι προφανώς προετοιμάζουν τους κινητήρες και το κιβώτιό μας. Αλλά, το αυτοκίνητό μας δεν θα μπορούσε να ήταν πιο διαφορετικό από τη Mercedes και τη Red Bull, και ισχυρίζονται και οι δύο ότι έχουμε μισό από το αυτοκίνητό τους. Οπότε, προφανώς κάτι πάει πολύ στραβά με αυτό».
Μπορεί ο Ισπανός, δις παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Renault (2005, 2006) να δείξει ένα εξαιρετικό πρόσωπο και στη Μελβούρνη; Πάντως, το ενδεχόμενο να πανηγυρίσει, εκεί, ο Μαξ Φερστάπεν τη δεύτερη εφετινή νίκη του προσφέρεται σε απόδοση 1.33.
Περισσότερα στοιχηματικά νέα για το μηχανοκίνητο αθλητισμό
Χρησιμοποιούμε cookies για να προσφέρουμε μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη υπηρεσία. Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε την Πολιτική για Cookies