Με τη Red Bull, πρωτίστως, και τον Μαξ Φερστάπεν, δευτερευόντως, να μετρούν τη μία νίκη πίσω από την άλλη, το μεγάλο ερωτηματικό, ενόψει του Grand Prix της Ουγγαρίας, είναι αν μπορεί να σπάσει η συγκεκριμένη κυριαρχία.
Αν γίναμε σοφότεροι στον αγώνα της Μεγάλης Βρετανίας, αυτό είναι ότι, πλέον, οι McLaren δείχνουν μία αξιοσημείωτη δυναμική και δείχνουν ότι μπορούν να είναι ανταγωνιστικές, ίσως όχι τόσο ως προς την πρωτοπόρο Red Bull, όσο ως προς όλες τις υπόλοιπες ομάδες του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και με το DRS ενεργοποιημένο, ακόμη και με τη μαλακή γόμα, σε σχέση με τη μεσαία που χρησιμοποιούσε ο Λάντο Νόρις, ο Λιούις Χάμιλτον της Mercedes δεν μπορούσε να προσπεράσει τον συμπατριώτη του, με αποτέλεσμα οι McLaren να τερματίσουν στη δεύτερη και τέταρτη θέση, αντίστοιχα, καθώς και ο Όσκαρ Πιάστρι έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα.
Και όλα αυτά σε αντίθεση με την Aston Martin, η οποία, μετά τα συνεχόμενα βάθρα της διά του Φερνάντο Αλόνσο στο ξεκίνημα της σεζόν, έχει αρχίσει να υποχωρεί, αλλά αυτό είναι κάτι που πρέπει να φανεί συν τω χρόνω και να πιστοποιηθεί και σε πίστες διαφορετικών απαιτήσεων σε σχέση με αυτή τη Σίλβερστοουν.
Λόγου χάρη, μία τέτοια είναι αυτή της Ουγγαρίας, η οποία αποτελεί μεγάλο στοίχημα τόσο για την Aston Martin όσο και για τη Mercedes, αλλά και για τη McLaren, καθώς, θεωρητικά, στην παρούσα φάση, δεν την ευνοεί.
Αυτή που, σίγουρα, θα είναι δυνατή και το ερχόμενο τριήμερο είναι η Red Bull, η οποία έχει φτιαχτεί με τρόπο που να μην επηρεάζεται ούτε από την αλλαγή συνθηκών ούτε και από τις διαφορετικές… ιδιότητες που μπορεί να έχει κάποιο grid συγκριτικά με το προηγούμενο ή το επόμενο.
Με τα μονοθέσιά της να μένουν συνεχώς πολύ μακριά από την κορυφή, όπως, βέβαια, το ίδιο ίσχυε και τα προηγούμενα χρόνια, στη «σκουντερία» στρέφουν την προσοχή τους στο 2024 και στις αλλαγές και βελτιώσεις που μπορούν να κάνουν ενόψει της ερχόμενης αγωνιστικής περιόδου.
Επί της ουσίας, αυτό παραδέχθηκε και ο διευθυντής της ιταλικής ομάδας, Φρεντ Βασέρ, σε πρόσφατες δηλώσεις του: «Δεν επιτρέπει τη δημιουργία ενός νέου προγράμματος, όπως θα μπορούσε πιθανότατα να συμβεί πριν από ένα-δύο χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να προσαρμόσεις το πρόγραμμά σου στην περίσταση και υπό αυτές τις συνθήκες νομίζω ότι κάναμε ένα καλό βήμα προόδου. Πρέπει, επίσης, να σκεφτούμε ότι οι κανονισμοί είναι πολύ πιο συγκεκριμένοι σε σχέση με πριν και είναι αρκετά δύσκολο να κάνεις ένα μεγάλο βήμα στη διάρκεια μιας χρονιάς».
Ταυτόχρονα, αξίζει να σημειωθεί ότι πληθαίνουν και οι φήμες γύρω από το μέλλον του Σέρχιο Πέρεζ στη Red Bull, καθώς από τη μία οι «ταύροι» φέρονται να βρίσκονται σε επαφές με τον Νόρις, ενώ, από την άλλη, δοκιμάζουν στην Alpha Tauri την… ετοιμότητα του Ντάνιελ Ρικιάρντο και πολλοί λένε ότι δίνουν, έτσι, μία… δεύτερη ευκαιρία στον Αυστραλό.
Φέτος, η Red Bull μετράει ήδη 413 πόντους, έχοντας πάρει τη νίκη, είτε με τον Φερστάπεν είτε με τον Πέρεζ, σε κάθε αγώνα, μέχρι στιγμής, με τον Μεξικανό, πάντως, στα τελευταία Grand Prix, να μην παρουσιάζεται το ίδιο δυνατός όπως στα πρώτα, πληρώνοντας, κυρίως, τις πολύ άσχημες επιδόσεις του στις κατατακτήριες δοκιμές, με το ενδεχόμενο να είναι ο Ολλανδός αυτός που θα κερδίσει και στο Ουγκαρόρινγκ να προσφέρεται σε απόδοση 1.33.
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.