Δώδεκα εβδομάδες, δώδεκα Grand Prix, δώδεκα φορές η ίδια νικήτρια. Η Red Bull πετάει, εφέτος, και η λογική λέει πως έχει ήδη… κλειδώσει την κατάκτηση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών, με το μεγάλο ερωτηματικό, αυτήν τη στιγμή, να είναι το πότε και αν θα χάσει σε κάποιον αγώνα.
Κάποια στιγμή στερεύουν τα λόγια για τη Red Bull, η οποία είναι, και φέτος, εντυπωσιακή, πραγματοποιώντας μία πορεία που πάει καρφί για ακόμη έναν τίτλο στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, καθώς η αυστριακή ομάδα καταφέρνει να πανηγυρίζει τη μία νίκη πίσω από την άλλη.
Πρέπει, μάλιστα, να τονιστεί πως αν τα καταφέρει, το επίτευγμά της, αν και δεν θα διαφέρει από το περσινό, θα είναι πολύ μεγαλύτερο, καθώς, πέρυσι, στο ξεκίνημα τουλάχιστον της χρονιάς, αντιμετώπιζε κάποια θεματάκια, τα οποία είχε εκμεταλλευτεί η Ferrari και ήταν ανταγωνιστική, τόσο που πολλοί είχαν πιστέψει ότι οι δύο ομάδες θα πήγαιναν χέρι-χέρι μέχρι το φινάλε.
Από τα μισά του πρωταθλήματος, ωστόσο, και έπειτα, οι αναβαθμίσεις που έκαναν οι «ταύροι» δεν ματσαρίστηκαν από καμία άλλη ομάδα του grid και, έτσι, άρχισαν να πετυχαίνουν τη μία νίκη πίσω από την άλλη, με αμφότερους τους οδηγούς τους να τους χαρίζουν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του τίτλου και τους ίδιους να φτάνουν, τελικά, στο ιστορικό υψηλό των 759 πόντων, με τη «σκουντερία» να μένει πίσω της με 554 πόντους, ενώ τρίτη ολοκλήρωσε το πρωτάθλημα η Mercedes με 514, με την Alpine πολύ-πολύ πίσω, στους 173.
Στο εφετινό πρωτάθλημα, η διαφορά της Red Bull από τις υπόλοιπες ομάδες είναι ακόμη πιο χαοτική, καθώς η ίδια μετράει 452 πόντους, με κάποιο από τα δύο μονοθέσιά της να έχει αντικρίσει πρώτο την καρό σημαία και στους δώδεκα αγώνες που έχουν πραγματοποιηθεί έως τώρα. Ο Φερστάπεν είναι ο… «man to beat», καθώς έχει κερδίσει στα εννέα Grand Prix, ενώ ο Σέρχιο Πέρεζ στα άλλα τρία, με τον Μεξικανό, ωστόσο, να μην είναι αρκούντος καλός, τις τελευταίες εβδομάδες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν σκέψεις ακόμη και για αντικατάστασή του.
Στην πραγματικότητα, συνήθως, πληρώνει τις πολύ μέτριες κατατακτήριες δοκιμές που κάνει και έχουν ως αποτέλεσμα να ξεκινάει από πολύ πίσω στο grid και μετά να προσπαθεί, κάθε φορά, να καλύψει το χαμένο έδαφος στον κυρίως αγώνα, αυτόν της Κυριακής, τη στιγμή που, όπως και να ‘χει, να είναι αυτός, αυτήν τη φορά, ο νικητής στο Grand Prix του Βελγίου προσφέρεται σε απόδοση 12.00.
Η πραγματική μάχη φαίνεται πως γίνεται για τη δεύτερη θέση, καθώς η Mercedes μετράει 223 πόντους, αλλά από πολύ κοντά βρίσκεται και η Aston Martin, με 184, αν και παρουσιάζει σημαντικά σημάδια κάμψης στους τρεις τελευταίους αγώνες, με τον Φερνάντο Αλόνσο να είναι ιδιαιτέρως σημαντικός στην πορεία που διάγει η βρετανική ομάδα, καθώς έχει πάρει τους 139 από αυτούς.
Στα τελευταία Grand Prix, βέβαια, αρχής γενομένης από αυτό της Μεγάλης Βρετανίας, έχει δείξει και η McLaren μία αξιοσημείωτη δυναμική, καταφέρνοντας, με τον Λάντο Νόρις να δει δύο δεύτερες θέσεις, την ώρα που στο Σίλβερστοουν, ο Όσκαρ Πιάστρι τερμάτισε πέμπτος, ενώ στο Ουγγαρόρινγκ τερμάτισε τέταρτος.
Ταυτόχρονα, έχει αρχίσει να ανεβαίνει και ο Τζορτζ Ράσελ, ο οποίος, πλέον, βρίσκεται στην πέμπτη θέση του πρωταθλήματος οδηγών και διεκδικεί με αξιώσεις την τρίτη.
Είναι φανερό πως, μετά τις εξαιρετικές επιδόσεις της σε Μεγάλη Βρετανία και Ουγγαρία, η όρεξη των ανθρώπων της McLaren έχει ανοίξει και, καθώς δείχνουν να είναι ιδιαίτερα γρήγορες στην ευθεία, αυτό το τριήμερο μοιάζει να είναι ιδιαιτέρως καθοριστικό ενόψει όχι του αν θα μπορέσει, φυσικά, να κατακτήσει το πρωτάθλημα, εκθρονίζοντας τη Red Bull, αλλά αναφορικά με τις πιθανότητές της να τα καταφέρει του χρόνου, υπό την προϋπόθεση, όμως, ότι θα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες περαιτέρω βελτίωσης των δύο μονοθεσίων της.
Ερωτηματικό αποτελεί, επίσης, και η Aston Martin, η οποία έδειχνε να έχει άλλη δυναμική στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος, με συνεχή παρουσία στο βάθρο δια του Φερνάντο Αλόνσο, ωστόσο, εσχάτως, έχει υποχωρήσει σημαντικά, με την εξέλιξη των υπολοίπων ομάδων να την έχει αφήσει πίσω.
Τέλος, σε ό,τι αφορά τη Ferrari, φαίνεται πως, όπως ακριβώς και πέρυσι, αδικεί τον… εαυτό της, από τακτική άποψη, καθώς ακόμη και στα Grand Prix στα οποία είναι γρήγορη, δεν παίρνει ακριβώς αυτό που θα μπορούσε ή θα ήθελε…
Το Μπόνους Εγγραφής πληρώνεται ως Δωρεάν Στοιχήματα. Τα Δωρεάν Στοιχήματα πληρώνονται ως Κουπόνια Στοιχήματος. Ελάχιστη κατάθεση €5 για να λάβετε Δωρεάν Στοιχήματα στα 'Σπορ'. Ελάχιστες αποδόσεις, περιορισμοί στοιχήματος και μεθόδου πληρωμής ισχύουν. Οι επιστροφές δεν περιλαμβάνουν το ποντάρισμα των 'Σπορ' Δωρεάν Στοιχημάτων. Ελάχιστη κατάθεση €50 για να λάβετε Δωρεάν Περιστροφές. Μέγιστο βραβείο, περιορισμοί παιχνιδιού, χρονικά όρια και Όροι ισχύουν.